quote:Op zondag 29 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Machtigste rivier
De Amazone
Zuid-Amerika
Told yaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk is op de tweede link....mischien weer Chinaquote:Op zondag 29 mei 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=machtigste+rivier&btnG=Google+zoeken&meta=
Amazone dus
Kijk nog eens wat er naast staatquote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Kijk is op de tweede link....mischien weer Chinaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zullen ze dan moeten veranderenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat er naast staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Machtigste rivier van Azië. En die van Afrika is de Nijl. Maar wereldwijd gezien is het gewoon de Amazone. Die spreekt ook het meest aan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al zullen we wel een hele andere Peking Express zien want ze moeten door jungles heen en niet over wegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
En Karla en Sophie waren opnieuw superleuk....
Haha idd wat zag die er lelijk uit zeg!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop