quote:Op zondag 29 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Machtigste rivier
De Amazone
Zuid-Amerika
Told ya
Kijk is op de tweede link....mischien weer Chinaquote:Op zondag 29 mei 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=machtigste+rivier&btnG=Google+zoeken&meta=
Amazone dus
Kijk nog eens wat er naast staatquote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Kijk is op de tweede link....mischien weer China![]()
Dat zullen ze dan moeten veranderenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat er naast staat. Machtigste rivier van Azië. En die van Afrika is de Nijl. Maar wereldwijd gezien is het gewoon de Amazone. Die spreekt ook het meest aan.
Al zullen we wel een hele andere Peking Express zien want ze moeten door jungles heen en niet over wegen
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
En Karla en Sophie waren opnieuw superleuk....
Haha idd wat zag die er lelijk uit zeg!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeske dan. Ik dacht op een gegeven moment dat ze op een bezemsteel zou wegvliegen.
Ja viel me al op in het programma. Je zag altijd de auto of bus wegrijden maar de cameraman zat even later wel van binnenuit te filmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb echt respect voor al die mensen, vooral de cameramannen..
eerst maken ze een shot van een wegrijdende bus, en dan moeten ze keihard rennen om diezelfde bus te halen..![]()
Ja, maar waren er niet 2 cameramannen? De ene ging mee de bus in en de ander achtervolgde de bus/auto..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Remzz het volgende:
Ja viel me al op in het programma. Je zag altijd de auto of bus wegrijden maar de cameraman zat even later wel van binnenuit te filmen.
Idd respect
samen gaan?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat zich opgeven voor PE 2006. Hopelijk met reispartner (ff iemand over zien te halen!
) anders zonder
.
Enig nadeel aan PE vind ik dan weer dat het zo enorm geregisseerd wordt, dat hoor en zie je elk jaar weer van die kandidaten... Iedereen krijgt een bepaald stempel mee gedurende de reis.
Mja, iedereen moest de zelfde route doen. En als je alleen goed kan liften op lange afstanden.......quote:Op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef TheVulture het volgende:
ook wel grappig dat de productie min of meer toegaf dat de exit van Jeroen en Manja in Nepal een erg ongelukkige samenloop van een omstandigheden was en eigenlijk een beetje onterecht
Peking - Mississippiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:47 schreef BobRooney het volgende:
Machtige rivier? Das de Mississippi man...the Mighty Mississippi
Amazone ligt in Zuid Amerika...dan mag je jezelf ook een bikkel noemen als je dat liftend red...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:52 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Peking - Mississippi
Bikkel die dat liftend doet.
Volgens mij hadden Jeroen en Manja vooral de stomme pech dat ze de juiste tempel niet konden vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:41 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Mja, iedereen moest de zelfde route doen. En als je alleen goed kan liften op lange afstanden.......
ja en met wie moet ik dan gaan hequote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
samen gaan?
Staat er onder onze namen: twee fokkers!
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb echt respect voor al die mensen, vooral de cameramannen..
eerst maken ze een shot van een wegrijdende bus, en dan moeten ze keihard rennen om diezelfde bus te halen..![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, inderdaad, respect voor de makers. Maar ik vroeg me wel af wie die rennende cameraman dan gefilmd heeft?![]()
ik met stagequote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:50 schreef haagse_elfje het volgende:
fuck ik kan me niet opgeven ik zit met school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |