quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Herman wel Kris niet....quote:Op woensdag 13 april 2005 20:40 schreef hardsilence het volgende:
Blijft jammer dat Herman&Kris er al uit liggen.
Zo staat het op de site...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand het defintieve oordeel over de komende etappe. ik zou het wel raar vinden als degene die komende zondag als laatste eindigt er sowieso ongeacht eerdere resultaten uitvliegt. Met name voor Jeroen en Manja zou dit erg unfair zijn. Het is met afstand het beste koppel dit jaar...
quote:De koppels verlaten China en zien het dak van de wereld: de Himalaya! De duo's reizen door het prachtige Nepal maar staan voor een aartsmoeilijke keuze. Karla beleeft haar dieptepunt in de race. De stress loopt hoog op, want het koppel dat als laatste de finish bereikt, moet de race verlaten.
http://www.pekingexpress.vt4.be/volgende_week.htm
Vind ik dus eigenlijk niet fair.... stel je hebt domme pech, dan kun je er dus uit liggen terwijl je de vorige etappes bovenaan stond.quote:
quote:Afvallers Peking Express geen koppel meer
Steven Delva uit Gistel en Sofie Hugelier uit Nieuwpoort sneuvelden als derde stel in Peking Express. Intussen zijn ze geen stel meer. ,,Daar zit Peking Express voor niets tussen. We pasten gewoon niet bij elkaar.''
Waarom wilden jullie per se meedoen?
Sofie: ,,Het was de eerste keer dat we samen iets zouden ondernemen als koppel.'
Hoe vonden jullie de Chinezen?
Sofie: ,,Ik denk dat ik niet gemaakt ben voor de Chinezen. Ze zijn wel gastvrij, maar erg gereserveerd. Misschien zou ik op dezelfde manier reageren als er plots twee rare Chinezen voor mijn deur stonden.''
Steven: ,,De taal was een grote barrière. Dat zorgde voor onbegrip en frustraties.''
Heeft jullie uiterlijk (Sofie een hanenkam en een neuspiercing en Steven lang haar) het jullie extra moeilijk gemaakt?
Steven: ,,Zeker weten. Ze vertrouwden ons niet. In China ziet iedereen er hetzelfde uit. Maar ons uiterlijk was ook de reden dat we geselecteerd zijn.''
Jullie ruzieden wel flink onderweg.
Sofie: ,, Naar ons gevoel niet. Maar tijdens de montage van het programma lijkt het zo.''
Steven: ,,Ik kan moeilijk verliezen. Maar op tv laten ze wel alleen maar de ergste momenten zien.''
Kijken jullie naar het programma?
Sofie: ,,Nee. Ik werk op donderdagavond. Na de breuk met Steven heb ik sowieso niet veel zin.''
Steven: ,,Ja. Je kijkt naar je eigen avonturen en die prachtige beelden.''
Hoe reageert je omgeving op de uitzendingen?
Sofie: ,,Volgens vrienden en familie staat het op mijn gezicht geschreven als het mij tegensteekt. Maar ik moet wel duizendmaal zeggen dat ik het ben, want mijn hanenkam en piercing zijn verleden tijd.''
Steven: ,,Mijn leerlingen zijn mijn grootste supporters. Na elke aflevering gaat een stukje van de les Engels wel aan mijn avonturen op.''
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GGVDUAK1
ik mag het wel hopenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:43 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hehe, ik denk niet dat J&M eruit gaan eigenlijk... zou beetje unfair zijn.
ik vind alles best...maar ditquote:Op donderdag 14 april 2005 10:08 schreef dutchheroin het volgende:
Roos en Art eindigen een aflevering al tongzoenend?
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:08 schreef dutchheroin het volgende:
Manja legt het aan met een heilige koe in India (zelfde soort bek toch?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |