abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2005 @ 23:42:33 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26337271

De hel heeft een naam: Peking Express...

Acht koppels gaan liftend vanuit Peking naar het eindpunt Bombay in India. Ze krijgen te maken met stress, honger en ontbering. Welk stel zal dit avontuur zonder kleerscheuren overleven?
Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker.

quote:
"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"

quotes van vorig jaar

quotes van aflevering 1
quotes van aflevering 3
quotes van aflevering 2
quotes van aflevering 1
intromuziek

Jeroen & Manja (ex-en, NL, ): ' Manja en die ene ' :'(!!!

Just & Brechtje (tweeling/geliefden, NL): 'de verliefde tweeling'

Rink & Jorien (vader/dochter NL): 'Rudi & Pipi'

Karla & Sophie (vriendinnen BE): 'de mutsen'

Steven & Sofie (partners BE) 'de zwarte duivels'

Krieke & Natalie (potentiele partners BE)

Herman & Kris (vader/zoon BE): 'zo vader zo zoon'

Marco & Stephan (homo, NL) 'de meisjes'

links:
Officiële Peking Express pagina (Nederland)

Peking Express startkabel

pekingexpress.org

Alles over Roos

een polletje

Favoriete koppel?
» Karla en Sophie
» Krieke en Nathalie
» Rinck en Jorien
» Just en Brechtje

maak je eigen FOK! poll zelf!

vorige topics:
Peking Express #12 ~ Nepal here we go!!
Peking Express #11~ Incest Expres presents: Just en Brechtje
Peking Express #10 ~ Manja is geweldig!
Peking Express #9 ~ Ik hoop dat je in de stront slaapt dikke
Peking Express #8 ~ Nu met beestjes!
Peking Express #7 ~ Rosemary's baby heeft een naam : Manja!
Peking Express #6 ~ Zal Pipi Bombay zien??
Peking Express #5 ~ Mét Pipi, zonder spoilers
Peking Express #4 ~ Belgenuitzending begint
Peking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?
Peking Express #2 ~ Natalie O+
Peking Express #1 ~ Destination Hell!
Peking Express 2005 - Vooruitblik en DVD !

Op naar Bombay
openingspost van dit topic
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_26337320
Het wachten is op Jorien, ze mag wel weer es wat van d'r laten horen.
  maandag 18 april 2005 @ 23:45:07 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26337368
Oh, het moet #13 zijn!
pi_26337371
We zijn bij #13.
  maandag 18 april 2005 @ 23:45:19 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_26337377
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:44 schreef hardsilence het volgende:
Het wachten is op Jorien, ze mag wel weer es wat van d'r laten horen.
Inderdaad dat is al weer lang geleden. Ze mag ons wel weer eens op de hoogte houden.

mijn favo koppel: k&s. Die blijven leuk om naar te kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26337674
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:

Maar begreep ik het goed dat de rangschikking nu helemáál over boord is gegooid?
Op zich komt dat de spanning natuurlijk wel ten goede.
Lijkt me sterk. In de volgende aflevering valt er niemand uit, dus als er geen rangschikking meer is dan zou de etappe in die uitzending over niets gaan. Ik denk dat ze in India opnieuw beginnen met de puntentelling.
pi_26337676
Degene die ik nu het meest gun om te winnnen zijn toch maar de tweeling. Juist van hen had ik in het begin niet verwacht dat ze het zover zouden schoppen. Ik vond vooral dat meisje nogal lomp en dom overkomen. Haar manier van praten, net alsof er op ieder moment van die grote klodders snot uit haar neus zouden komen. En het continue aflebberen van haar broer. Maar als ik het nu zo achteraf objectief bekijk kom ik tot de conclusie dat ze het spel aardig netjes hebben gespeeld. Ze waren altijd strijdlustig. Tevens hebben ze de lokale bevolking met respect behandeld. Bovendien zijn ze de jongste deelnemers. Ik zou hen daarom al met al de terechte winnaars vinden.

Rink en Jorien gun ik het absoluut niet. Ik vind ze een te hoog zweefgehalte hebben. Ik vind hem eerder gelikt overkomen dan sympathiek.

Krieke en Natalie waren hiervoor mijn favoriet. Alleen vond ik haar zo zeuren de laatste aflevering. Dat ze niet naar India enzo wilde. Ik weet ook wel dat beiden worstelen met bepaalde gevoelens voor elkaar. Maar dat moet imo geen excuus zijn. Daar moet je je maar overheen zetten. Het mooie landschap alleen al moet genoeg troost bieden .
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
...waarom worden die amuletten nou niet uitgedeeld
De komende aflevering .
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:01:19 #8
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_26337893
Van mogen Rink & Jorien winnen. Alleen omdat Rink aandacht om de omgeving heeft, perfect gebalanceerd met de wtenschap dat het een race is.

Erg leuk dat juffertje Jeroen en haar vent Manja eruit zijn.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:02:47 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26337930
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef schatje het volgende:
-knip-
Tja... daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten. .
  dinsdag 19 april 2005 @ 05:33:47 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26339928
Ik zag vandaag Just in Groningen. Hij is veel kleiner dan ik dacht; lijkt wel een breezerpuber, nu hij al zijn gezichtshaar heeft afgeschoren.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_26340093
Heeft trouwens niemand opgemerkt dat er in Nepal, toen ze een slaapplaats kregen, een jongen met een tshirt van JUST DO IT achter Just stond?
  dinsdag 19 april 2005 @ 07:39:46 #12
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26340159
Mijn favoriet blijft Krieke en Natalie

Of anders Rinck en Jorien, Pipi
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_26340164
Mijn favorieten zijn nu de tweeling .
sig verwijderd door FA
pi_26340614
Karla & Sophie.
pi_26341445
Nog maar eens mijn top4

1. De dames roeleren natuurlijk, sportief, grappig, zelfspot en boerenslimheid. Laat hun maar winnen.

2. De tweeling zegt me nog steeds niet zoveel... (Maar anders had ik de Belgen op 1 en 2 staan)

3. Bij Krieke en Natalie is het leuk dat Krieke zich schuldig voelt en dat het van Natalie niet meer hoeft

4. Ik word een beetje moe van Rinck. In het begin dacht ik dat hij oprecht geinteresseerd was. Nu denk ik dat het inderdaad gemaakt is. Niet gemaakt voor het programma, maar zijn gewone doen. Rinck denkt dat het erg interessant staat om bepaalde dingen interessant te vinden. Rinck you are the weakest link, goodbye
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_26341807
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 07:18 schreef keijz het volgende:
Heeft trouwens niemand opgemerkt dat er in Nepal, toen ze een slaapplaats kregen, een jongen met een tshirt van JUST DO IT achter Just stond?
ROFL
pi_26341837
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 05:33 schreef Zhenar het volgende:
Ik zag vandaag Just in Groningen. Hij is veel kleiner dan ik dacht; lijkt wel een breezerpuber, nu hij al zijn gezichtshaar heeft afgeschoren.
Heb je niet met hem gesproken?
Was hij zonder Brechtje?
Ik dacht ze niet zonder elkaar konden
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:31:53 #18
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26344914
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Heb je niet met hem gesproken?
Was hij zonder Brechtje?
Ik dacht ze niet zonder elkaar konden
Nee, eerst zag ik een jongen en dacht ik: "Hee, die lijkt een beetje op Just!"
Toen kwam er even later een vriend van me dolenthousiast aanrennen: "Heb je Just al gezien?!" (hij is fan van de 2ling). Later nog eens goed gekeken en inderdaad; het was 'em! Maar hij was met vrienden aan het stappen (zonder vrouwen, dus ook zonder Brechtje), dus ik heb hem lekker met rust gelaten.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_26346532
Goooo Rinck en Jorien
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_26349964
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]

Maar hij was met vrienden aan het stappen (zonder vrouwen, dus ook zonder Brechtje), dus ik heb hem lekker met rust gelaten.
Ziejewel.... alleen maar kerels...
Hij ging zeker naar de Golden Arm
pi_26350057
Waneer komt deze aflevering nou eindelijk is op Emule
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:12:20 #22
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_26351007
Ik zou toch wel heel graag willen weten welke reden de programmamakers hebben gehad om die sudden death in te voeren. Er zijn toch genoeg andere, subtielere mogelijkheden om de rangschikking te sturen?
Het hele competitie-element stelt niks meer voor als je van de koppositie zomaar eruit kan duikelen.
Echt een enorme miskleun.
It's not a lie, if you believe
pi_26356480
Krieke en Nathalie worden eerste of tweede, je ziet ze in de voorstukjes al naar bombay rijden op de fiets... van mij mogen ze winnen!
SHVR
pi_26358938
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef 18konijn het volgende:
Ik zou toch wel heel graag willen weten welke reden de programmamakers hebben gehad om die sudden death in te voeren. Er zijn toch genoeg andere, subtielere mogelijkheden om de rangschikking te sturen?
Het hele competitie-element stelt niks meer voor als je van de koppositie zomaar eruit kan duikelen.
Echt een enorme miskleun.
nounou, zo erg is het nou ook weer niet hoor, het zorgde teminste voor verrassing, en verloste ons van mj
pi_26359213
Krieke = Chris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')