quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Inderdaad dat is al weer lang geleden. Ze mag ons wel weer eens op de hoogte houden.quote:Op maandag 18 april 2005 23:44 schreef hardsilence het volgende:
Het wachten is op Jorien, ze mag wel weer es wat van d'r laten horen.
Lijkt me sterk. In de volgende aflevering valt er niemand uit, dus als er geen rangschikking meer is dan zou de etappe in die uitzending over niets gaan. Ik denk dat ze in India opnieuw beginnen met de puntentelling.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Maar begreep ik het goed dat de rangschikking nu helemáál over boord is gegooid?
Op zich komt dat de spanning natuurlijk wel ten goede.
De komende afleveringquote:Op maandag 18 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
...waarom worden die amuletten nou niet uitgedeeld
Tja... daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten.quote:Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef schatje het volgende:
-knip-
ROFLquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:18 schreef keijz het volgende:
Heeft trouwens niemand opgemerkt dat er in Nepal, toen ze een slaapplaats kregen, een jongen met een tshirt van JUST DO IT achter Just stond?
Heb je niet met hem gesproken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 05:33 schreef Zhenar het volgende:
Ik zag vandaag Just in Groningen. Hij is veel kleiner dan ik dacht; lijkt wel een breezerpuber, nu hij al zijn gezichtshaar heeft afgeschoren.
Nee, eerst zag ik een jongen en dacht ik: "Hee, die lijkt een beetje op Just!"quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Heb je niet met hem gesproken?
Was hij zonder Brechtje?
Ik dacht ze niet zonder elkaar konden![]()
Ziejewel.... alleen maar kerels...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar hij was met vrienden aan het stappen (zonder vrouwen, dus ook zonder Brechtje), dus ik heb hem lekker met rust gelaten.![]()
nounou, zo erg is het nou ook weer niet hoor, het zorgde teminste voor verrassing, en verloste ons van mjquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef 18konijn het volgende:
Ik zou toch wel heel graag willen weten welke reden de programmamakers hebben gehad om die sudden death in te voeren. Er zijn toch genoeg andere, subtielere mogelijkheden om de rangschikking te sturen?
Het hele competitie-element stelt niks meer voor als je van de koppositie zomaar eruit kan duikelen.
Echt een enorme miskleun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |