Volgens mij be ik de enige die met d'r meeleeft.quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Scope het volgende:
Iedereen die het zielig vindt voor Manja, kom op jongens, ze heeft lekker met die vlag staan zwaaien, die heeft dus ook dr pleziertje gehad
The Ring deel 3 ? Ik bel wel evenquote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Als die vloek van die Levende Godin ook via de TV werkt, dan zijn we allemaal wel genaaid door de makers van PE!![]()
mja, maar op zich waren ze ook constant de besten tot dit totaal onbenullige loterij eindesprintje....ik vind weten dat je goed bent niet arrogant...denken dat je goed bent maar eigenlijk niks waarmaken, das pas arrogant (*kuch*Rink*kuch*)quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
wat een ontzettend geweldige etappe...
Ik ben zo blij Jeroen en dat Manwijf zijn weghet kon niet beter, ik vind het echt hard voor dat kapsones wijf net goed voor haar...Ze dacht dat ze overal de beste in was nou niet dus...
Manja ik hoop dat je flink heb zitten janken....
Nepal is echt een ontzettend mooi land, ik had echt medelijden met Sofie.....
echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En 600.000 kijkers hebben haar rode onderbroekje gezien, ik verwacht binnenkort de playboy reportagequote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Scope het volgende:
Iedereen die het zielig vindt voor Manja, kom op jongens, ze heeft lekker met die vlag staan zwaaien, die heeft dus ook dr pleziertje gehad
volgens mij zat dat muziekje ook in Pirates of the Caribbean..quote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Weet iemand welke muziek dat was toen ze in de helicopter stapten?
Ach, ga toch heen... omdat een of andere lul besluit dat ie zonder afspraken nergens kan komen, moeten zij zich daar maar aan houden? En zelfs al HAD ze de lift wél gejat: dan nog zou ik me op mijn bijna vijftigste niet verlagen tot het opsteken van een middelvinger!quote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Setambre het volgende:
Nee dom schaap. Jij had die lift gejat van hun daar begon het mee
Overigens is het echt Nederlands om iemand die weet dat ze goed is, arrogant te vinden.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind het echt hard voor dat kapsones wijf net goed voor haar...Ze dacht dat ze overal de beste in was nou niet dus...
ze waren dan wel het irritantste maar ook het beste koppel.. PE was dus niet echt spannend meer geworden, nu zijn de koppels meer aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 18 april 2005 08:34 schreef BVO het volgende:
Geweldig dat Jeroen en Manja eruit zijn! Nu kan het alleen maar nóg spectaculairder gaan worden!!
Dat denk ik wel ja. Misschien laten de topjes-dames hun tieten zien om een lift te krijgen...quote:Op maandag 18 april 2005 08:34 schreef BVO het volgende:
Geweldig dat Jeroen en Manja eruit zijn! Nu kan het alleen maar nóg spectaculairder gaan worden!!
Ze hebben óók muziek uit de Pirates of the Caribbean gebruikt, maar tijdens die helicoptervlucht was het volgens mij de soundtrack van Armageddon van Trevor Rabin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef peejdorie het volgende:
volgens mij zat dat muziekje ook in Pirates of the Caribbean..
Volgens mij: Theme from Armageddon - Trevor Rabin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Weet iemand welke muziek dat was toen ze in de helicopter stapten?
Ja dat heb ik gevoel bekruipt mij soms ook...quote:Op maandag 18 april 2005 00:32 schreef The_T het volgende:
Die Natalie was weer behoorlijk raar hoor, ik snap niet dat je daar iets in kan zien (zoals sommigen hier). Heb echt het idee dat ze een psychopaat is die elk moment kan onploffen en aan het moorden kan slaan
nee het is goed zo...quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef Orginial het volgende:
Ik zei het toch: Na deze week wordt het saai. Krieke en Nathalie moesten er uit.
misschien is een nichtje van Dutroux?quote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gevoel bekruipt mij soms ook...![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ze waren toch het beste? Behalve dan gisteren, het was een beetje lullig dat ze er daardoor uit zijn, met 4,5 punten voorsprong.quote:Op maandag 18 april 2005 08:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..lulverhaal over Manja die arrogant zou zijn..]
Overigens is het echt Nederlands om iemand die weet dat ze goed is, arrogant te vinden.
In Amerika mag je dat soort dingen zonder gene en met respect zeggen.
dat komt omdat ze altijd het geluk hadden een goede lift te krijgenquote:Op maandag 18 april 2005 10:49 schreef kwakveense het volgende:
mja, ik snap niet waar het idee vandaan komt dat manja en jeroen geen respect hebben voor de plaatselijke bevolking etc. Ik heb ze nog nooit horen schreeuwen tegen een lift die ze kregen (dat vind ik respectloos en dat doet iederéén). Vorig jaar heb ik me ontzettend ge-ergerd aan Reinier en Clarinca, maar ik vind Manja en Jeroen op geen enkele manier vergelijkbaar met hen.
Ik heb hen echt echt niks verkeerds zien doen tegen de lokale bevolking, hooguit tegen Rink, maar Rink is deze keer mijn zondebok dus ja, dan is t al snel prima
(nooit gezegd dat ik niet bevooroordeeld ben)
mij wel, ik zou er echt niet tegen kunnenquote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou mij nou echt geen flikker kunnen schelen wat een stel onbekenden van internet van me vindt. Maar oké
Ik hoop het!quote:Op maandag 18 april 2005 11:49 schreef lenin het volgende:
zou ze dit zelf ook lezen?
als het positief is nietquote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou mij nou echt geen flikker kunnen schelen wat een stel onbekenden van internet van me vindt. Maar oké
R&C lazen vorig jaar iig wel meequote:Op maandag 18 april 2005 11:49 schreef lenin het volgende:
zou ze dit zelf ook lezen?
Dan moet je echt niet meedoen aan zo'n programmaquote:Op maandag 18 april 2005 11:58 schreef keijz het volgende:
[..]
mij wel, ik zou er echt niet tegen kunnen
mensen zouden gewoon nooit iets slechts over me kunnen zeggen hoorquote:Op maandag 18 april 2005 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je echt niet meedoen aan zo'n programma
Kunnen we naast een spoiler topic ook een 'Dweep hier met PE1' topic krijgen?quote:Op maandag 18 april 2005 10:57 schreef lenin het volgende:
don't fuck with reinier hij is en blijft de held van Peking Express!!!!
Een foto zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
En 600.000 kijkers hebben haar rode onderbroekje gezien, ik verwacht binnenkort de playboy reportage
* Rainboww luistert nu "Chris de Burgh - Lady In Red"![]()
BVO zit in dezelfde dip...quote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap echt niks van die antipathie hier tegen Manja (en Jeroen).
Baalde ik er dan als enige dat zij er uit gingen?
Ik zal Jeroen echt missen![]()
Blijven vooral saaie grijze muizen over nu.
Dan ben ik vanaf nu maar voor de meiden... muuhuu
Dat is niet midden op straat maar in de heiligste plaats voor Hindoes in Nepal : Pashupatinath. Te vinden vlakbij het vliegveld van Kathmandu.quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
die lijkverbranding midden op straat.
Ze hebben hier gepost en oa ik heb met ze gemaildquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 15:28 schreef Rainboww het volgende:
teeveepee
eigenlijk 2x op knopje geklikt![]()
Reinier lijkt mij echt het type dat met zijn zwart geld naar een villa in het Belgische brasschaat gevlucht is ...quote:Op maandag 18 april 2005 15:27 schreef Rainboww het volgende:
Reinier & Clarinca's website is:
www.claudius.nl (doet echter niet veel, misschien failliet)
Claudius, een hoogwaardige en exclusieve cosmetica verzorgingslijn, die opvalt door haar stijlvolle vormgeving en verpakking.
Hun fansite is:
http://www.pekingexpress.nu/
quote:
Of Neerpelt, zoals Mental Theoquote:Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Reinier lijkt mij echt het type dat met zijn zwart geld naar een villa in het Belgische brasschaat gevlucht is ...
Welnee joh, naar Marbellaquote:Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Reinier lijkt mij echt het type dat met zijn zwart geld naar een villa in het Belgische brasschaat gevlucht is ...
hmm jammerquote:Op maandag 18 april 2005 16:13 schreef Rainboww het volgende:
[..]?
Terug Vind Post natuurlijk..
Ik probeerde mijn foutje te maskeren hallooo![]()
een leukere benaming vind ik Tijd Voor Promotie![]()
Maar genoeg oftopic geblaat nu![]()
Rechts onderin zit naast My Active Topics ook een Bookmarks knop!quote:Op maandag 18 april 2005 15:28 schreef Rainboww het volgende:
teeveepee
eigenlijk 2x op knopje geklikt![]()
Even voor de duidelijkheid: TVP's worden verwijderd. Als je een topic interessant genoeg vindt, kan je vast wel een ontopic reactie plaatsenquote:
nog 6 etappes + 1 'making of' afleveringquote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef keijz het volgende:
[..]
hmm jammer
ontopic: hoeveel afleveringen nog? 5 ofzo?
das goed nieuwsquote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Rainboww het volgende:
[..]
nog 6 etappes + 1 'making of' aflevering
http://www.noordzeefm.nl/(...)tertainment/19009//0quote:18 april 2005 17:30u
Peking Express past regels aan
Het SBS-programma heeft zondagavond plotsklaps een aantal aanpassingen doorgevoerd.
De oude rangschikking in het programma van Net 5 gold niet meer en diegene die de etappe het langzaamste volbracht, viel af. Hierdoor moesten koplopers Manja en Jeroen ineens de race verlaten. Manja vertelt: "Ja, dat was wel heel erg zuur. We gingen heel goed en we dachten dat we een redelijke kans maakten. Maar de sudden death heeft ons de kop gekost. Het is erg zuur om het allemaal terug te zien."
Jeroen en Manja zijn ex-geliefden. Tijdens de opnames is de liefde niet opnieuw tot bloei gekomen. "Nee, we zijn al heel lang goede vrienden. Tijdens zo'n avontuur deel je natuurlijk veel, maar we zijn niet opnieuw verliefd geworden."
Om gratis en vrijblijvend 2 keer per dag de Showtime SMS te ontvangen: Klik hier!
Ik baalde er ook aardig van. Jeroen en Manja, dat waren toch de onbetwiste leiders van de PE eigenlijk. Wonnen flink wat proeven en nu vliegen ze eruit door een of andere regel in het programma in ook nog eens een proef die door de meeste gelukkig zal worden gewonnen. Als er 1 Buddha beeld was geweest, dan waren Jeroen en Manja gewoon eerste of tweede geworden. Nu gaan Jorien en Rink door die eigenlijk de hele PE maar een beetje achter de feiten hebben aangehobbeldquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap echt niks van die antipathie hier tegen Manja (en Jeroen).
Baalde ik er dan als enige dat zij er uit gingen?
Ik zal Jeroen echt missen![]()
Blijven vooral saaie grijze muizen over nu.
Dan ben ik vanaf nu maar voor de meiden... muuhuu
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Jeroen en Manja hebben de hele PE aan kop gestaan en lagen ook in Nepal geruime tijd aan kop. Door zo'n onduidelijke finishplek liggen ze er nu in een keer uit. Totaal Unfair en een miskleun van de makers... Jeroen en Manja waren met afstand het beste koppel. PE2 krijgt in mijn ogen geen terechte winnaar door een dwaling van de makers...quote:Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Ik baalde er ook aardig van. Jeroen en Manja, dat waren toch de onbetwiste leiders van de PE eigenlijk. Wonnen flink wat proeven en nu vliegen ze eruit door een of andere regel in het programma in ook nog eens een proef die door de meeste gelukkig zal worden gewonnen. Als er 1 Buddha beeld was geweest, dan waren Jeroen en Manja gewoon eerste of tweede geworden. Nu gaan Jorien en Rink door die eigenlijk de hele PE maar een beetje achter de feiten hebben aangehobbeld
Anderen mensen verwoorden perfect wat ik ook denkquote:Op zondag 17 april 2005 23:15 schreef kwakveense het volgende:
ik vidn Rinks "respectvolle" gedrag eerder een uitdraging van interessant doenerij.
de anderen (op steven na misshcien) zijn ven respectvol, maar Rink moet altijd breeduit in beeld gaan zitten oh- en en ah- en over hoe geweldig die arme mensjes wel niet zijn....dat vind ik gewoon vervelend en aandachttrekkerig. Dat zijn dingen die iedereen denkt, en zegt, maar die alleen bij Rink en Jorien zo walgelijk EO- erig in beeld komen de hele tijd....
ze zijn enorm geinteresseerd, hij en jorien, maar bij een quiz die gaat over wat ze meegemaakt en gezien hebben hebben ze wel vanalles fout....
Ben het hier helemaal mee eens! Jeroen en Manja waren anders gewoon door gegaan naar de volgende etappe en hadden zeeeeer waarschijnlijk de finale ook gehaald en die gewonnen... Of je Manja nou leuk vind of niet, eerlijk is anders!!quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Jeroen en Manja hebben de hele PE aan kop gestaan en lagen ook in Nepal geruime tijd aan kop. Door zo'n onduidelijke finishplek liggen ze er nu in een keer uit. Totaal Unfair en een miskleun van de makers... Jeroen en Manja waren met afstand het beste koppel. PE2 krijgt in mijn ogen geen terechte winnaar door een dwaling van de makers...
daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dat als je een spel begint met mensen dat je dan ook van te voren moet vertellen wat de regels zijn en deze niet veranderen tijdens het spel. Dat is niet fair tegenover in dit geval Jeroen en Manja! Ik vraag me ook af wat het belang van NET5 en VT4 is om het te doen?quote:Op maandag 18 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
dat vind ik ook raar
PE is wel een btje raar geworden
Ik denk dat het oorspronkelijke plan was om in elk land opnieuw met de puntentelling te beginnen. Doordat het aantal etappes in Nepal noodgedwongen van twee naar één werd teruggebracht werd de 'death' wel erg 'sudden'. De uitschakeling van J+M is allerminst in het belang van de makers, ze hadden in het verloop van de reeks voor onderlinge fricties en ergernissen kunnen zorgen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Jeroen en Manja hebben de hele PE aan kop gestaan en lagen ook in Nepal geruime tijd aan kop. Door zo'n onduidelijke finishplek liggen ze er nu in een keer uit. Totaal Unfair en een miskleun van de makers... Jeroen en Manja waren met afstand het beste koppel. PE2 krijgt in mijn ogen geen terechte winnaar door een dwaling van de makers...
Volgens mij wisten ze het wel hoor, want de vorige etappe zag je toch dat pakweg Brechtje en geliefde broer gewoon van het landschap wilden genieten. Ze gingen toch al zeker naar Nepal.quote:Op maandag 18 april 2005 22:32 schreef lenin het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dat als je een spel begint met mensen dat je dan ook van te voren moet vertellen wat de regels zijn en deze niet veranderen tijdens het spel. Dat is niet fair tegenover in dit geval Jeroen en Manja! Ik vraag me ook af wat het belang van NET5 en VT4 is om het te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |