quote:Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...:{
Ik kijk sowieso geen GTST meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
Met mijn antwoord dat ik er ook nooit meer kom omdat het idd verschrikkelijk vervelende topics zijn geworden. Best jammer, vroeger waren ze altijd leuk..
Dizer ik heb het topic doorgelezen.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...
Dat heb ik ook geprobeerd een aantal keren. Meestal wordt dat genegeerd of gaan mensen direkt daarna weer ruzie maken en zoquote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer ik heb het topic doorgelezen.
Ik zie idd hier en daar wat offtopic posts, maar het merendeel is toch wel GTST gerelateerd. Als je het nu allemaal gebagger vindt, ga dan lekker meeposten om het niveau hoog te houden
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Sorry dat ik hem opende
Maar ik had ook een vraag.
Kan de TT
Showchat 207 fell in love with an alien.
veranderd worden in:
ShowChat #207: fell in love with an alien.
In verband met TT enzo
Ow, sorry, wist ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.
Dank u zeer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |