quote:Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...:{
Ik kijk sowieso geen GTST meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
Met mijn antwoord dat ik er ook nooit meer kom omdat het idd verschrikkelijk vervelende topics zijn geworden. Best jammer, vroeger waren ze altijd leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dizer ik heb het topic doorgelezen.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik ook geprobeerd een aantal keren. Meestal wordt dat genegeerd of gaan mensen direkt daarna weer ruzie maken en zoquote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer ik heb het topic doorgelezen.
Ik zie idd hier en daar wat offtopic posts, maar het merendeel is toch wel GTST gerelateerd. Als je het nu allemaal gebagger vindt, ga dan lekker meeposten om het niveau hoog te houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
Sorry dat ik hem opendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik had ook een vraag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan de TT
Showchat 207 fell in love with an alien.
veranderd worden in:
ShowChat #207: fell in love with an alien.
In verband met TT enzo
Ow, sorry, wist ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had de titel juist zo gedaan dat het was dat Showchat 207 verliefd is op een alien.
Heb jij ook zitten huilen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:36 schreef static het volgende:
Zie het maar als eer aan Beau.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank u zeer.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef static het volgende:
Sure.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een post met alleen maar smileys is natuurlijk een verkapte tvp.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef static het volgende:
Extra toevoeging: tvp's worden weggehaald; het topic verschijnt toch wel in je MyAT's.
Oké, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Yep, heb ik gedaan, zie de huisregeltjes:
[..]
Een post met alleen maar smileys is natuurlijk een verkapte tvp.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop