En dus geen Bupatih. Ha!quote:
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef static het volgende:
Er werd in dat topic gemiept over het feit dat er spoilers staan; nu weet iedereen waar men aan toe is.
Ja. Anders kom ik hier toch niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:18 schreef Duiveltja het volgende:
Vind je het zo erg?
Hoe ver loopt de belgenuitzending voor op de Nederlandse?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??
Dat vraagt ie niet idiootquote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
De Belgen zijn donderdagavond, de Nederlanders zondagavond.
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Static waarom word mijn post aangepast!?
Ja ey het is toch ook idootquote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.
Idioot is geen synoniem met kanker. Ja, eigenlijk wel, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ey het is toch ook idoot
Die achterlijke punker en die homo over
[afbeelding]![]()
Sterker nog, je hele topic is verdwenen.quote:
Sure.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
static, mag misschien die # aan de 190 plakken?
Ziet er wat mooier uit in de OP.
Vrouwen en techniek.. het gaat niet samen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:52 schreef static het volgende:
[..]
Sterker nog, je hele topic is verdwenen.
Me neither..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:10 schreef static het volgende:
Huuh? Ik weet van niets.
Met die 'amp' erbij ja:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Bij mij staat er in het scrollding rechtsbeneden soaps, showbizz& sterren...
Foutje ergens?
1 | Soaps, Showbizz &Sterren. |
Standaard wel maar zodra je gaat scrollen niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hier staat het gewoon op "selecteer forum"
Zeikerd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mag er een anti klonen regel komen in showchat ?
Please
Het is irritantquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeikerd.
De klonen zijn allang weg. Wat stel je je aan.
Zolang de kloon zich gedraagt mag hij/zij posten waar hij/zij wiltquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mag er een anti klonen regel komen in showchat ?
Please
Randgevalletje net zoals dit topic: Angela Groothuizen ontslagen. staat ook gewoon in SHOquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoort Reinout Oerlemans naar de TROS niet in TV?
Alrighty then.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zolang de kloon zich gedraagt mag hij/zij posten waar hij/zij wilt
Tank uwquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Gedaan
GTST #124: Karate-kreten met Charlie en Sjors!quote:
Ik dank u.quote:ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Misschien zeur ik weer, maar ik vind de posts van doekje nou niet echt bijdragen tot de overzichtelijkheid..
ShowChat #199: Bupa, de hielenlikker!
Wat is dat nou voor een rare opmerking. Volgens mij gaat het bij Jim net zo veel en weinig over muziek dan in het topic van Hind. Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat is echt grote onzin staticquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef marky het volgende:
Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?quote:
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef static het volgende:
[..]
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?
Buiten dat lopen er al topics over de Idols deelnemers in MUZ.
Ohw, op die fiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schat
Maar over de mods van muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |