ik hoor wel van jequote:
Volgens mij valt krijg de grafkanker onder een doodsverwensing.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg de grafk*nker.
El maikel zielige sopverneuker.
Oke zou er aan denken de volgende keer en bedankt he .quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef static het volgende:
Done. En niet zo happen.
We zijn enorm op dreef jahquote:Blijven jullie aan de gang?
Hey! Das wel mijn TT ja!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
Static, verander die TT eens
Het is niet waar!!!
Leugens. Allemaal leugens.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leugens. Allemaal leugens.
Mijn onbekommerde jeugd, wat doe je?
En dus geen Bupatih. Ha!quote:
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef static het volgende:
Er werd in dat topic gemiept over het feit dat er spoilers staan; nu weet iedereen waar men aan toe is.
Ja. Anders kom ik hier toch niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:18 schreef Duiveltja het volgende:
Vind je het zo erg?
Hoe ver loopt de belgenuitzending voor op de Nederlandse?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??
Dat vraagt ie niet idiootquote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
De Belgen zijn donderdagavond, de Nederlanders zondagavond.
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Static waarom word mijn post aangepast!?
Ja ey het is toch ook idootquote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.
Idioot is geen synoniem met kanker. Ja, eigenlijk wel, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ey het is toch ook idoot
Die achterlijke punker en die homo over
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |