moet dat nou?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:32 schreef RedGuy het volgende:
Vervolg op [JIM] deel 18 - verder zonder haar met hem
Jazeker. Want Jim is gewoon okay!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet dat nou?![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jazeker. Want Jim is gewoon okay!
Ik heb niet eens een mobiele telefoon. Of nouja, eentje met al maanden 0,1 beltegoed, en dat komt niet door Jim.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:46 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker een schuld van ¤ 650,- bij je mobiele provider zeker!
![]()
Nee, die Hind, die is geweldig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BVO het volgende:
Het is deel 19..
En Jim is. Monotone kwal.
Je leert het al.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, die Hind, die is geweldig.
Het is niet alleen de airplay van de radio maar ook de TV en Chipzzz wordt nogal gesteund door Foxkids en die zenden die clip zo'n beetje ieder uur uit. Kijk in de pepsichart daar staat chipzzz op de 16e plaatsquote:BVO - zaterdag 22 mei 2004 @ 13:31
Als zelfs Chips de nummer 1 plek kan halen, moet Jim niet zeurenm dat hij geen airplay krijgt
Nu wel ja, een aantal weken geleden niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet alleen de airplay van de radio maar ook de TV en Chipzzz wordt nogal gesteund door Foxkids en die zenden die clip zo'n beetje ieder uur uit. Kijk in de pepsichart daar staat chipzzz op de 16e plaats
Chipzzz is van Foxkids dus ik denk dat dat het verschil is. Ieder foxkidsfeestje is Jim wel aanwezig dus wat dat betreft zit het wel goed. Ook TMF draait Jim wel. Hind wordt ook voornamelijk door de slaapzender Skyradio gedraaid en door Stenders op 3fm maar die is daar nu weg dus zal straks ook wel wat lastiger worden. Ik denk ook niet dat de kwaliteit echt wat uitmaakt. Ik denk eerder dat het ermee te maken dat bepaalde figuren bij de radio nog altijd denken dat je bepaalde dingen gewoon niet draaien moet omdat je het de artiest niet gund. Zo gebeurd het bij vele nederlandse artiesten. In nederland is het nu eenmaal zo dat een station eerder een buitelands nummer draaid dan iets wat uit nederland komt. Niet om het een of ander maar figuren als Enrique Inglesias en Ricky Martin etc worden wel door de stations gedraaid maar je kan nu toch niet zeggen dat dat gestoeld is op hoogstaande kwaliteit of je moet Hind daar graag aan spiegelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu wel ja, een aantal weken geleden niet.
Als Jim zelfs al bij FoxKids niet veel gedraaid wordt (bij uitstek zijn doelgroep), is het wel heel treurig.
Vraag me daarnaast af waarom Hind en vele andere artiesten wel gewoon gedraaid worden, misschien een verschil in kwaliteit?
BVO, kom op, het wordt een beetje pathetisch nu hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Je leert het al.. Meer dan geweldig zelfs.
.
Zij heeft tenminste talent en een eigen persoonlijkheid..
Stel je niet aan, zeur. Volgens mij ben jij toch degene die zo houdt van overdrijvingen, of je moet die dingen die je in verschillende topics zegt volkomen menen, maar daar ga ik toch niet vanuit.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
BVO, kom op, het wordt een beetje pathetisch nu hoor
*Haphaphap*quote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeur. Volgens mij ben jij toch degene die zo houdt van overdrijvingen, of je moet die dingen die je in verschillende topics zegt volkomen menen, maar daar ga ik toch niet vanuit..
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar iig: Ja, dat meen ik, in tegenstelling tot jou persoontje heb ik iig meerdere interesses en passies en echte relaties dan die met een B-zangeres die jou bestaan nooit zal opvallen![]()
Idd, ik zeg dus alleen maar hoe je (op mij) overkomt op het forum.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent me niet eens..
Op een foum mag je best wel een beetje overdrijven. Als mensen haar dan een paardenkop, hamster, dik zeug, b-zangeres gaan noemen (wat bij mij ook een beetje de indruk wekt dat mensen niks beters te doen hebbenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, ik zeg dus alleen maar hoe je (op mij) overkomt op het forum.
Verder ben je best aardig hoor, alleen die Hind-obsessie vind ik een beetje enge vormen aannemen, lijkt wel alsof je haar persoonlijke pr-manager bent oid, ik weet niet hoe oud je bent maar dit soort gedrag vertoonde ik alleen tot een jaar of 11, en dan was het toch nog echt minder extreem
NOFI!
Tuurlijk, dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan je trouwens verzekeren dat ik in het normale leven minder met d'r bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |