Tank uwquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Gedaan
GTST #124: Karate-kreten met Charlie en Sjors!quote:
Ik dank u.quote:ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Misschien zeur ik weer, maar ik vind de posts van doekje nou niet echt bijdragen tot de overzichtelijkheid..
ShowChat #199: Bupa, de hielenlikker!
Wat is dat nou voor een rare opmerking. Volgens mij gaat het bij Jim net zo veel en weinig over muziek dan in het topic van Hind. Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat is echt grote onzin staticquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef marky het volgende:
Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?quote:
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef static het volgende:
[..]
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?
Buiten dat lopen er al topics over de Idols deelnemers in MUZ.
Ohw, op die fiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schat
Maar over de mods van muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |