haha alpenquote:
vind een ander koppel..quote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
maarja, nu heb ik niet meer om me aan te ergeren
nou, er zijn ook bergen.. maar daar houdt de vergelijking denk ook wel opquote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha alpenhoe kom ik daar nu weer op
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Zoo ze was trouwens echt goed ziek daar in de bergen.... wel onwijs mooi gezicht daar in de alpen.. vooral de zonsonderdag en opgang lijkt me indrukwekkend... eigenlijk alles wel
En het klinkt gek, maar ik ben het in dit geval wel met je eens.quote:
idd.... ach het is al laatquote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef keijz het volgende:
[..]
nou, er zijn ook bergen.. maar daar houdt de vergelijking denk ook wel op
Ik weet het niet. Het lijkt mij dat ze in India opnieuw beginnen met de puntentelling, want anders hebben de tussenafleveringen waarin er niemand uit gaat ook weinig zin meer.quote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
die hele rangschikking doet dus gewoon niet meer mee?
Ben het helemaal met je eens... altijd groeten en mee proberen te doen in hun cultuur! !quote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
Verder snap ik niet zo wat sommigen hier tegen Rink hebben, ik vind hem wel sympathiek en hij is verreweg degene die de lokale bevolking met de meeste vriendelijkheid en respect benaderd.
volgende week heeft hij wel een uitval richting de lokale bevolkingquote:Op zondag 17 april 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens... altijd groeten en mee proberen te doen in hun cultuur! !![]()
hij's ook vriendelijk en je ziet dat hij ook echt geniet!
oquote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
volgende week heeft hij wel een uitval richting de lokale bevolking
Ja, het was een mooie, mooie dagquote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Eerst Feyenoord verliezen en nu Manja eruit.!
Whehehe, ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Als die vloek van die Levende Godin ook via de TV werkt, dan zijn we allemaal wel genaaid door de makers van PE!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |