quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was zo blij!!
Karla en Sophie voor de eindoverwinning!!
En net als die Duitsers altijd in de laatste minuut 1-0 maken, gaan zij nu steeds nét door het oog van de naald.quote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
En zie je wel dat Rink trekjes heeft van Völler, hij vindt India vol.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Tja, ik wist het al..
Maar toch...!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahhahahahahhahahahaahaha.quote:Op zondag 17 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Tja, ik wist het al..
Maar toch...!!!!!!!!!!!!!!!
Ze was vandaag juist zo leuheuuuuuk.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahahhahahahahhahahahaahaha.
Manja de Heks ligt er lekker uit!.
de koppels moesten zich wel realiseren dat Nepal een boedistisch land is en dat er wel meer dan 1 boeda beeld er zou zijn....quote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef keijz het volgende:
[..]
stonden ze daar helemaal alleen bij die boeda
Ja ik had niet verwacht dat ze zouden afvallen....quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verrassende afvallers, leuke aflevering was het met al de fanatiekelingen.
tis ansich best lullig idd...quote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet terecht dat Manja en Jeroen eruit liggen. Het was wel zo fair geweest dat ze verder gingen met het klassement.
Eng golfer ben het met je eensquote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef golfer het volgende:
Van de nu overgebleven koppels mag van mij iedereen winnen.
Geen speciale voorkeur voor een bepaald koppel verder.
Het belangrijkste was gewoon dat die vreselijke irritante Manja er uit is.
iddquote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef golfer het volgende:
Van de nu overgebleven koppels mag van mij iedereen winnen.
Geen speciale voorkeur voor een bepaald koppel verder.
Het belangrijkste was gewoon dat die vreselijke irritante Manja er uit is.
Ikke welquote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik had niet verwacht dat ze zouden afvallen....
Maar goed... er moet toch iemand afvallen
idd, eigen schuld dikke buldquote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de koppels moesten zich wel realiseren dat Nepal een boedistisch land is en dat er wel meer dan 1 boeda beeld er zou zijn....
iddquote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
die lijkverbranding midden op straat. En dat kleine kind in dat hokje dat heilig ofzo was.
Zoals ik al zei, beste aflevering tot nu toe
*zet Beautiful Day opquote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Eerst Feyenoord verliezen en nu Manja eruit.!
quote:Op zondag 17 april 2005 21:58 schreef haagse_elfje het volgende:
ik stem voor Karla en Sofie...
eigenlijk welquote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet terecht dat Manja en Jeroen eruit liggen. Het was wel zo fair geweest dat ze verder gingen met het klassement.
ben je nog een beetje van slag?quote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef appelsientje het volgende:
wel onwijs mooi gezicht daar in de alpen..
M.a.w. een topdag voor mij.quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
haha alpenquote:
vind een ander koppel..quote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
maarja, nu heb ik niet meer om me aan te ergeren
nou, er zijn ook bergen.. maar daar houdt de vergelijking denk ook wel opquote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha alpenhoe kom ik daar nu weer op
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Zoo ze was trouwens echt goed ziek daar in de bergen.... wel onwijs mooi gezicht daar in de alpen.. vooral de zonsonderdag en opgang lijkt me indrukwekkend... eigenlijk alles wel
En het klinkt gek, maar ik ben het in dit geval wel met je eens.quote:
idd.... ach het is al laatquote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef keijz het volgende:
[..]
nou, er zijn ook bergen.. maar daar houdt de vergelijking denk ook wel op
Ik weet het niet. Het lijkt mij dat ze in India opnieuw beginnen met de puntentelling, want anders hebben de tussenafleveringen waarin er niemand uit gaat ook weinig zin meer.quote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
die hele rangschikking doet dus gewoon niet meer mee?
Ben het helemaal met je eens... altijd groeten en mee proberen te doen in hun cultuur! !quote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
Verder snap ik niet zo wat sommigen hier tegen Rink hebben, ik vind hem wel sympathiek en hij is verreweg degene die de lokale bevolking met de meeste vriendelijkheid en respect benaderd.
volgende week heeft hij wel een uitval richting de lokale bevolkingquote:Op zondag 17 april 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens... altijd groeten en mee proberen te doen in hun cultuur! !![]()
hij's ook vriendelijk en je ziet dat hij ook echt geniet!
oquote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
volgende week heeft hij wel een uitval richting de lokale bevolking
Ja, het was een mooie, mooie dagquote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Whehehe, ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Als die vloek van die Levende Godin ook via de TV werkt, dan zijn we allemaal wel genaaid door de makers van PE!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |