En net als die Duitsers altijd in de laatste minuut 1-0 maken, gaan zij nu steeds nét door het oog van de naald.quote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zie je wel dat Rink trekjes heeft van Völler, hij vindt India volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Tja, ik wist het al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar toch...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!!!!!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jah..ik vond ze erg sympathiekquote:
Hahahahhahahahahhahahahaahaha.quote:Op zondag 17 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Tja, ik wist het al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar toch...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!!!!!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze was vandaag juist zo leuheuuuuuk.quote:Op zondag 17 april 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:51 schreef dolle_hond het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
manja ligt eruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahahhahahahahhahahahaahaha.
Manja de Heks ligt er lekker uit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee dat was ze nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag juist zo leuheuuuuuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de koppels moesten zich wel realiseren dat Nepal een boedistisch land is en dat er wel meer dan 1 boeda beeld er zou zijn....quote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef keijz het volgende:
ik accepteer de cookies.
stonden ze daar helemaal alleen bij die boedaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik had niet verwacht dat ze zouden afvallen....quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verrassende afvallers, leuke aflevering was het met al de fanatiekelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop