Volgens mij be ik de enige die met d'r meeleeft.quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Scope het volgende:
Iedereen die het zielig vindt voor Manja, kom op jongens, ze heeft lekker met die vlag staan zwaaien, die heeft dus ook dr pleziertje gehad
The Ring deel 3 ? Ik bel wel evenquote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Als die vloek van die Levende Godin ook via de TV werkt, dan zijn we allemaal wel genaaid door de makers van PE!![]()
mja, maar op zich waren ze ook constant de besten tot dit totaal onbenullige loterij eindesprintje....ik vind weten dat je goed bent niet arrogant...denken dat je goed bent maar eigenlijk niks waarmaken, das pas arrogant (*kuch*Rink*kuch*)quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
wat een ontzettend geweldige etappe...
Ik ben zo blij Jeroen en dat Manwijf zijn weghet kon niet beter, ik vind het echt hard voor dat kapsones wijf net goed voor haar...Ze dacht dat ze overal de beste in was nou niet dus...
Manja ik hoop dat je flink heb zitten janken....
Nepal is echt een ontzettend mooi land, ik had echt medelijden met Sofie.....
echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En 600.000 kijkers hebben haar rode onderbroekje gezien, ik verwacht binnenkort de playboy reportagequote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Scope het volgende:
Iedereen die het zielig vindt voor Manja, kom op jongens, ze heeft lekker met die vlag staan zwaaien, die heeft dus ook dr pleziertje gehad
volgens mij zat dat muziekje ook in Pirates of the Caribbean..quote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Weet iemand welke muziek dat was toen ze in de helicopter stapten?
Ach, ga toch heen... omdat een of andere lul besluit dat ie zonder afspraken nergens kan komen, moeten zij zich daar maar aan houden? En zelfs al HAD ze de lift wél gejat: dan nog zou ik me op mijn bijna vijftigste niet verlagen tot het opsteken van een middelvinger!quote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Setambre het volgende:
Nee dom schaap. Jij had die lift gejat van hun daar begon het mee
Overigens is het echt Nederlands om iemand die weet dat ze goed is, arrogant te vinden.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind het echt hard voor dat kapsones wijf net goed voor haar...Ze dacht dat ze overal de beste in was nou niet dus...
ze waren dan wel het irritantste maar ook het beste koppel.. PE was dus niet echt spannend meer geworden, nu zijn de koppels meer aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 18 april 2005 08:34 schreef BVO het volgende:
Geweldig dat Jeroen en Manja eruit zijn! Nu kan het alleen maar nóg spectaculairder gaan worden!!
Dat denk ik wel ja. Misschien laten de topjes-dames hun tieten zien om een lift te krijgen...quote:Op maandag 18 april 2005 08:34 schreef BVO het volgende:
Geweldig dat Jeroen en Manja eruit zijn! Nu kan het alleen maar nóg spectaculairder gaan worden!!
Ze hebben óók muziek uit de Pirates of the Caribbean gebruikt, maar tijdens die helicoptervlucht was het volgens mij de soundtrack van Armageddon van Trevor Rabin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef peejdorie het volgende:
volgens mij zat dat muziekje ook in Pirates of the Caribbean..
Volgens mij: Theme from Armageddon - Trevor Rabin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Weet iemand welke muziek dat was toen ze in de helicopter stapten?
Ja dat heb ik gevoel bekruipt mij soms ook...quote:Op maandag 18 april 2005 00:32 schreef The_T het volgende:
Die Natalie was weer behoorlijk raar hoor, ik snap niet dat je daar iets in kan zien (zoals sommigen hier). Heb echt het idee dat ze een psychopaat is die elk moment kan onploffen en aan het moorden kan slaan
nee het is goed zo...quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef Orginial het volgende:
Ik zei het toch: Na deze week wordt het saai. Krieke en Nathalie moesten er uit.
misschien is een nichtje van Dutroux?quote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gevoel bekruipt mij soms ook...![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ze waren toch het beste? Behalve dan gisteren, het was een beetje lullig dat ze er daardoor uit zijn, met 4,5 punten voorsprong.quote:Op maandag 18 april 2005 08:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..lulverhaal over Manja die arrogant zou zijn..]
Overigens is het echt Nederlands om iemand die weet dat ze goed is, arrogant te vinden.
In Amerika mag je dat soort dingen zonder gene en met respect zeggen.
dat komt omdat ze altijd het geluk hadden een goede lift te krijgenquote:Op maandag 18 april 2005 10:49 schreef kwakveense het volgende:
mja, ik snap niet waar het idee vandaan komt dat manja en jeroen geen respect hebben voor de plaatselijke bevolking etc. Ik heb ze nog nooit horen schreeuwen tegen een lift die ze kregen (dat vind ik respectloos en dat doet iederéén). Vorig jaar heb ik me ontzettend ge-ergerd aan Reinier en Clarinca, maar ik vind Manja en Jeroen op geen enkele manier vergelijkbaar met hen.
Ik heb hen echt echt niks verkeerds zien doen tegen de lokale bevolking, hooguit tegen Rink, maar Rink is deze keer mijn zondebok dus ja, dan is t al snel prima
(nooit gezegd dat ik niet bevooroordeeld ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |