abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26325127
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:34 schreef keijz het volgende:

[..]

weet je wel wat TVP betekend?
?

Terug Vind Post natuurlijk..

Ik probeerde mijn foutje te maskeren hallooo

een leukere benaming vind ik Tijd Voor Promotie

Maar genoeg oftopic geblaat nu
pi_26325165
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Reinier lijkt mij echt het type dat met zijn zwart geld naar een villa in het Belgische brasschaat gevlucht is ...
Of Neerpelt, zoals Mental Theo
  maandag 18 april 2005 @ 16:29:06 #278
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26325458
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Reinier lijkt mij echt het type dat met zijn zwart geld naar een villa in het Belgische brasschaat gevlucht is ...
Welnee joh, naar Marbella
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26325567
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:13 schreef Rainboww het volgende:

[..]

?

Ik probeerde mijn foutje te maskeren hallooo

een leukere benaming vind ik Tijd Voor Promotie

Maar genoeg oftopic geblaat nu
hmm jammer

ontopic: hoeveel afleveringen nog? 5 ofzo?
  maandag 18 april 2005 @ 16:34:58 #280
119107 Gierewiet
power corrupts
pi_26325591
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:28 schreef Rainboww het volgende:

teeveepee

eigenlijk 2x op knopje geklikt
Rechts onderin zit naast My Active Topics ook een Bookmarks knop!

(en ik ben nog maar een newbie)
11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat
pi_26325593
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:13 schreef Rainboww het volgende:

[..]

?

Even voor de duidelijkheid: TVP's worden verwijderd. Als je een topic interessant genoeg vindt, kan je vast wel een ontopic reactie plaatsen

Ontopic maar weer, voor vragen kan je hier terecht: Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
pi_26325830
Whiej, Manja eruit! *) Eindelijk, nu gaat het beter worden! Ik ben voor Just & Brechje en Karla & Sophie! Go Go Go!
pi_26326222
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef keijz het volgende:
[..]

hmm jammer

ontopic: hoeveel afleveringen nog? 5 ofzo?
nog 6 etappes + 1 'making of' aflevering
pi_26326386
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Rainboww het volgende:

[..]

nog 6 etappes + 1 'making of' aflevering
das goed nieuws
  maandag 18 april 2005 @ 17:14:46 #285
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26326628
Just: "Domme fysieke kracht, dat ligt me wel"
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 18 april 2005 @ 17:20:26 #286
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26326760
Verrassend was dit keer wel de uitslag, Krieke en huilie Nathalie die Manja en Jeroen weg zagen rijden bij het eerste verkeerde Boedhabeeld op weg naar waarschijnlijk het goede Boedhabeeld- vervolgens de uitslag dat Manja en Jeroen eruitlagen en vervolgens het filmpje dat Manja en Jeroen in the middle of fucking nowhere bij één of andere EftelingBoedha stonden te mompelen als een B1 en B2

strakke regie
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_26327370
quote:
18 april 2005 17:30u
Peking Express past regels aan

Het SBS-programma heeft zondagavond plotsklaps een aantal aanpassingen doorgevoerd.

De oude rangschikking in het programma van Net 5 gold niet meer en diegene die de etappe het langzaamste volbracht, viel af. Hierdoor moesten koplopers Manja en Jeroen ineens de race verlaten. Manja vertelt: "Ja, dat was wel heel erg zuur. We gingen heel goed en we dachten dat we een redelijke kans maakten. Maar de sudden death heeft ons de kop gekost. Het is erg zuur om het allemaal terug te zien."
Jeroen en Manja zijn ex-geliefden. Tijdens de opnames is de liefde niet opnieuw tot bloei gekomen. "Nee, we zijn al heel lang goede vrienden. Tijdens zo'n avontuur deel je natuurlijk veel, maar we zijn niet opnieuw verliefd geworden."

Om gratis en vrijblijvend 2 keer per dag de Showtime SMS te ontvangen: Klik hier!
http://www.noordzeefm.nl/(...)tertainment/19009//0

pi_26327430
Jeroen zoek gewoon een leuke vrouw die niet arrogant is!
  maandag 18 april 2005 @ 18:17:02 #289
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_26328254
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap echt niks van die antipathie hier tegen Manja (en Jeroen).
Baalde ik er dan als enige dat zij er uit gingen?
Ik zal Jeroen echt missen
Blijven vooral saaie grijze muizen over nu.
Dan ben ik vanaf nu maar voor de meiden... muuhuu
Ik baalde er ook aardig van. Jeroen en Manja, dat waren toch de onbetwiste leiders van de PE eigenlijk. Wonnen flink wat proeven en nu vliegen ze eruit door een of andere regel in het programma in ook nog eens een proef die door de meeste gelukkig zal worden gewonnen. Als er 1 Buddha beeld was geweest, dan waren Jeroen en Manja gewoon eerste of tweede geworden. Nu gaan Jorien en Rink door die eigenlijk de hele PE maar een beetje achter de feiten hebben aangehobbeld
//geen commentaar...
pi_26328400
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef Smoonshine het volgende:

[..]

Ik baalde er ook aardig van. Jeroen en Manja, dat waren toch de onbetwiste leiders van de PE eigenlijk. Wonnen flink wat proeven en nu vliegen ze eruit door een of andere regel in het programma in ook nog eens een proef die door de meeste gelukkig zal worden gewonnen. Als er 1 Buddha beeld was geweest, dan waren Jeroen en Manja gewoon eerste of tweede geworden. Nu gaan Jorien en Rink door die eigenlijk de hele PE maar een beetje achter de feiten hebben aangehobbeld
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Jeroen en Manja hebben de hele PE aan kop gestaan en lagen ook in Nepal geruime tijd aan kop. Door zo'n onduidelijke finishplek liggen ze er nu in een keer uit. Totaal Unfair en een miskleun van de makers... Jeroen en Manja waren met afstand het beste koppel. PE2 krijgt in mijn ogen geen terechte winnaar door een dwaling van de makers...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26328476
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:15 schreef kwakveense het volgende:
ik vidn Rinks "respectvolle" gedrag eerder een uitdraging van interessant doenerij.

de anderen (op steven na misshcien) zijn ven respectvol, maar Rink moet altijd breeduit in beeld gaan zitten oh- en en ah- en over hoe geweldig die arme mensjes wel niet zijn....dat vind ik gewoon vervelend en aandachttrekkerig. Dat zijn dingen die iedereen denkt, en zegt, maar die alleen bij Rink en Jorien zo walgelijk EO- erig in beeld komen de hele tijd....

ze zijn enorm geinteresseerd, hij en jorien, maar bij een quiz die gaat over wat ze meegemaakt en gezien hebben hebben ze wel vanalles fout....
Anderen mensen verwoorden perfect wat ik ook denk
pi_26329691
...waarom worden die amuletten nou niet uitgedeeld
  maandag 18 april 2005 @ 19:14:20 #293
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26329754
dat vind ik ook raar

PE is wel een btje raar geworden
don't give me that fucking bullshit
pi_26334601
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Jeroen en Manja hebben de hele PE aan kop gestaan en lagen ook in Nepal geruime tijd aan kop. Door zo'n onduidelijke finishplek liggen ze er nu in een keer uit. Totaal Unfair en een miskleun van de makers... Jeroen en Manja waren met afstand het beste koppel. PE2 krijgt in mijn ogen geen terechte winnaar door een dwaling van de makers...
Ben het hier helemaal mee eens! Jeroen en Manja waren anders gewoon door gegaan naar de volgende etappe en hadden zeeeeer waarschijnlijk de finale ook gehaald en die gewonnen... Of je Manja nou leuk vind of niet, eerlijk is anders!!
Everyone has a little dirty laundry
pi_26334995
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
dat vind ik ook raar

PE is wel een btje raar geworden
daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dat als je een spel begint met mensen dat je dan ook van te voren moet vertellen wat de regels zijn en deze niet veranderen tijdens het spel. Dat is niet fair tegenover in dit geval Jeroen en Manja! Ik vraag me ook af wat het belang van NET5 en VT4 is om het te doen?
pi_26335174
Ongelofelijk zeg. Ik heb het net gezien. Jeroen en Manja eruit, dit had ik dus echt niet verwacht. Waarom moesten ze ineens sudden-death gaan doen eigenlijk? Hebben ze dat vorig jaar ook gedaan? Nee toch?

Overigens wel blij om te zien dat Karla en Sophie een beetje fanatieker aan het worden zijn. Maar die hadden er van mij zeker eerder dan Jeroen en Manja eruit gemogen, net zoals Rink en Jorien.

Ben benieuwd wat het nu gaat worden met die sudden death elke keer. Zal nog wel is verrassend kunnen worden. Mijn picks als winnaar zijn nu Just en Brechtje geworden.
pi_26335180
Heeft iemand een reactie van Jeroen en Manja op hun exit. Ik zou wel een beetje pissed zijn als ik in hun schoenen zou staan...
pi_26335289
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat het oorspronkelijke plan was om in elk land opnieuw met de puntentelling te beginnen. Doordat het aantal etappes in Nepal noodgedwongen van twee naar één werd teruggebracht werd de 'death' wel erg 'sudden'. De uitschakeling van J+M is allerminst in het belang van de makers, ze hadden in het verloop van de reeks voor onderlinge fricties en ergernissen kunnen zorgen.
  maandag 18 april 2005 @ 23:15:42 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26336397
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:32 schreef lenin het volgende:

[..]

daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dat als je een spel begint met mensen dat je dan ook van te voren moet vertellen wat de regels zijn en deze niet veranderen tijdens het spel. Dat is niet fair tegenover in dit geval Jeroen en Manja! Ik vraag me ook af wat het belang van NET5 en VT4 is om het te doen?
Volgens mij wisten ze het wel hoor, want de vorige etappe zag je toch dat pakweg Brechtje en geliefde broer gewoon van het landschap wilden genieten. Ze gingen toch al zeker naar Nepal.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 18 april 2005 @ 23:19:14 #300
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26336501
Maar begreep ik het goed dat de rangschikking nu helemáál over boord is gegooid?
Op zich komt dat de spanning natuurlijk wel ten goede.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')