Ja, maar dat zei ze in het Nederlands dus of die vent dat nou verstaan had.quote:Op zondag 16 april 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was Chris aan het doen?
Je mag mijn kont en tieten wel even voelen en dan moet je rijden?
Die betaalt hij ookquote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Blij dat ik hier de hypotheek betaal
en er netjes geswitched wordt dus
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakkerquote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Nu is jullie held Reinier op teevee!!! Kijken jullie wel eigenlijk?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef merino het volgende:
[..]
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakker
[..]
nee want hij is alleen leuk in race verband. Daar buiten is het een wereld vreemde kut kakker
Niemand, die is er denk ik niet meer, omdat er anders te weinig koppels in de race zijn???quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef trepper het volgende:
Heb het nie gezien. Wie heeft de vrijgeleide gewonnen?
Oh ok, maar dat maakt die non-eliminatie etappes nog nuttelozer.quote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niemand, die is er denk ik niet meer, omdat er anders te weinig koppels in de race zijn???
In de volgende etappe wordt wel gestart op de volgorde dat ze nu geëindigd zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef trepper het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat maakt die non-eliminatie etappes nog nuttelozer.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |