Je bent me net voorquote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef MissX het volgende:
tering wat een jankkind
Kom je nu pas achter?quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Cheiron het volgende:
Lol, arme Marc heeft het allemaal niet zo goed door
Die Wendy heeft trouwens toch wel een heel schattig gezichtje hoor
Blij dat ik hier de hypotheek betaalquote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vorige week duurde De Wedstrijden ook zeker tot 20.45. En net zoals toen, heeft vriendjelief mooi pech. Hij mag achter de computer kijken, de bank is van mij!
Echt wel.. begin me vreselijk aan ze te irriteren.quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef MissX het volgende:
die frank en bliss mogen er wel uit van mij
ze zei dat hij der tieten en kont mocht voelenquote:Op zondag 16 april 2006 21:28 schreef merino het volgende:
wat was dat nou voor deal? ik mist het ff
Ze sluiten met iedereen deals, zodat ze in het hotel mogen. Slim gespeeld dus! Er staat immers geen eliminatie op het spel.quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef merino het volgende:
waarom laten Frank en Bliss iedereen voorgaan
ik begrijp er echt geen zak van
quote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef MissX het volgende:
gaat Lut hier van de vrachtwagen vallen.....
welk hotel?quote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze sluiten met iedereen deals, zodat ze in het hotel mogen. Slim gespeeld dus! Er staat immers geen eliminatie op het spel.
Wel een beetje volgen hequote:
quote:
Yup, ze zitten in het hotel morgenquote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef Cheiron het volgende:
Hebben ze goed gespeeld hoor, Frank en Bliss.
Ze zijn eerlijk wanneer het ze uit komt, maar dat maakt het spel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Eerlijke kerels!![]()
Mja, kan weinig kwaad.. valt enkel voordeel uit te halen.
quote:Op zondag 16 april 2006 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Jimmy snapt het principe van 50-50 niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |