Ja, netjes van hem.quote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Bruce117 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar die Frank gedraagt zich wel erg sociaal.
Altijd weer die vertiefte clown en die lafhartige acrobaat! Drommels, drommels en nog eens drommelsch!!!quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer denk je dat de deelnemers niet irritanter kunnen worden, maar gelukkig zijn er dan nog Bassie en Adriaan
Ik zou expres verkeerd rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik zou nooit zo'n hyper adhd persoon in mijn auto meenemen
Ik zou over ze heen rijdenquote:
ik zat me net hetzelfde te bedenken... arme jongensquote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
Ik krijg steeds meer medelijden met de cameraploeg die Inge & Lien moeten volgen, die zitten er constant mee op gescheept![]()
TIETUH!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
de tieten van Lut!!!
Tis geen BBquote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
iemand caps?
Chris toch?quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
de tieten van Lut!!!
mijn vingers waren verlamd van de schrik... nee dusquote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
iemand caps?
Waarom doet Roos dan ook niet meequote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn vingers waren verlamd van de schrik... nee dus
omdat 't deelnemers van niks zijn dit jaar.....quote:Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom willen ze allemaal perse samen blijven liften... schei eens uit mensen
precies, het wordt tijd voor complotten en de rooie vlag etappequote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef existenz het volgende:
Als ze nu met zijn allen die potten gaan blokken. Dat wordt grappig
Laat die blokvlag maar komenquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef existenz het volgende:
Als ze nu met zijn allen die potten gaan blokken. Dat wordt grappig
Wedden, krijgen de potten de vlagquote:
"Ja en nog een pakje boter graag"quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Die blonde zegt ook sorry alsof ze boodschappen bestelt
een walgelijk schepsel is hetquote:
Ze zal wel lekker likken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat je het met zo'n wijf uithoudt..... groot respect... en diep triest tegelijk
Ik ook! Waar ben jij met ze heen geweest?quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Fox
Ben ik ook mee op vakantie geweest...
Ja die rode zit wel overduidelijk onder de plak met Lien als Führer die alles wel even regelt maar tevens manisch depressief is.quote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die rooie eigenlijk helemaal geen pot is maar dat Lien haar ertoe heeft gedwongen
Maar het is gelukkig geen zwaar verlies voor de mannen op deze wereldbol....
Ecuador, absolute aanrader... daar mogen ze met PE ook wel een keer heen gaanquote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik ook! Waar ben jij met ze heen geweest?
topicban!!!!!quote:
ze maken het programma maar ik heb het er nu wel mee gehad eigenlijk... ze zijn me te walgelijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
DeLien
-
ers hadden liever zes koppels à la Yves "Houd het nu tof!" en Wendy gehad, om het lekker enerverend te houden?!
waar ben jij met Fox geweest Scope? ik dus in Ecuador...quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou, die ene met die drie vrouwen in de sauna was wel grappig
Ja, denk dat ze Azie wel een beetje gehad hebben bijna. Ikzelf ben met Fox naar China geweest, ook een aanrader!quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ecuador, absolute aanrader... daar mogen ze met PE ook wel een keer heen gaan
Helaas pindakaas, er wordt niets herhaald. Ik ga wel naar Net 5 mailen trouwens, want ik vind dat ze komende zomer wel iedere dag een aflevering uit de oude series mogen uitzenden.quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Scope het volgende:
Weet iemand of deze afleveringen ook herhaald worden?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, er wordt niets herhaald. Ik ga wel naar Net 5 mailen trouwens, want ik vind dat ze komende zomer wel iedere dag een aflevering uit de oude series mogen uitzenden.
En dat mag dan zelfs op een onmogelijk tijdstip, als ze het maar doen!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Whaaaa dat haar van Bliss. Ze is eigenlijk een heks.
Precies!quote:Op zondag 2 april 2006 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Daar staat een auto. Gewoon jatten en dan na de finish over Lien heenrijden.
Niet alleen zij.. Ook de potten niet.. Dus dat is niet ergquote:Op zondag 2 april 2006 21:35 schreef borisz het volgende:
die amir & jimmy zijn nu zeker de lul de vorige keer
ja maar zeg dan niet dat je voor de rest een lift gaat regelenquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat een streek van Amir en Jimmy
Maar in dit geval wel terecht want de rest heeft geloof ik echt niet in de gaten dat het een wedstrijd is
Daar heb jij weer gelijk in... maar het was ook geen lift waar ze allemaal mee hadden gekundquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar zeg dan niet dat je voor de rest een lift gaat regelen
zeg dan: jah ieder voor zich en we zien jullie bij de finish
Was gewoon engquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van Lien, die is echt niet normaal.
Als die klaarkomt.. gob beware me.... bijt ze het hoofd van die rooie af.quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Combinatie van manisch depressief, adhd en zwakzinnigheid = Lien.quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
De rest zijn vervelende zeuren. Het is toch een race, geen tourtocht.quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Amir en Jimmy hebben hun krediet bij de rest wel verspeeld.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die klaarkomt.. gob beware me.... bijt ze het hoofd van die rooie af.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Remzz het volgende:
Inge en Lien zijn gewoon echt goedzwaar irritant
De rest met uitzondering van Jimmy en Amirziet het als een vakantie
Ja, maar Reinier wist van zichzelf dat ie een klootzak kon zijn. Manja wist dat ook, maar minder. Lien... lien heeft geen spoortje zelfinzicht..quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb geloof ik wel een voorkeur voor deelnemers die vrij gehaat zijn.
Reinier, Manja, Lien....!
effectief liften is er niet bij in Laos.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef trepper het volgende:
Mooi dat Reinier ff komt helpen idd. Afgezien van Jimmy en Amir kunnen deze teams wel een lesje effectief liften en racen gebruiken.
Is dat echt zo? Is er echt nog zo'n bizar regime in Laos?quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
effectief liften is er niet bij in Laos.
Wat het 'programma' niet vertelt, is dat je als Laoitiaan een westerling een lift geeft, en er gebeurt wat, de beste man of vrouw voor 10 jaar een werkkamp in verdwijnt. Is onlangs nog gebeurd.
Een lift geven is dan ook levensgevaarlijk voor een burger.
Het stukje tussen Tha Taeng (iets verder dan Paksong) en Tat Lo hebben we ook gedaan. Weliswaar niet te voet, maar we hebben wel twee dagen op een truck gewachtquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Is er echt nog zo'n bizar regime in Laos?
Dat had ik helemaal niet verwacht!
Ik snap nu trouwens wel jouw voorliefde voor Laos. Het is er wel bijzonder relaxed!
En heeeeeeeeeel mooi!
Dit maakt het stuk waar ze dat rare schuurtje met die injectienaald vonden, nog enger...is maar goed dat ze wegggegaan zijn, dan?quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Overigens moet je niet het idee hebben om 'zomaar' de jungle in te lopen, zoals de deelnemers deden.
och, ze denken we twintig keer na voor ze een westerling wat aandoen. Slechte publiciteit wordt 'beloont' met arbeidskamp of erger.quote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dit maakt het stuk waar ze dat rare schuurtje met die injectienaald vonden, nog enger...is maar goed dat ze wegggegaan zijn, dan?
Het noorden is nog veel mooierquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap nu trouwens wel jouw voorliefde voor Laos. Het is er wel bijzonder relaxed!
En heeeeeeeeeel mooi!
alleen maakt ie zich wel belachelijk als hij een flesje Lao beer in een bak met ijs deponeert, als ware het een koeler. De Aziatische manier is om je glas helemaal vol te laden met ijsblokjes, en er dan je biertje bij te gooien. Helemaal echt is om je biertje in de ijsemmer vol te gooien, en er vervolgens telkens één glaasje uit te scheppen, en dat aan je gast te geven (en je gast aan jou)quote:Op zondag 2 april 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Ik wist helemaal niet dat Laos zo´n geschiedenis had!
Maar het lijkt me idd een geweldig mooi land om doorheen te reizen!In het spoor van Peking Express is trouwens wel leuk.
Victor Reinier presenteert het ook wel leuk.
Wendy is anders welquote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Molline het volgende:
Inge en Lien zijn inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens. Maar het levert wel leuke tv op.
Ik heb toch liever dat zij ver komen, dan een kleurloos en saai stel als Yves![]()
en Wendy
.
Ze hebben de laatste vrij geleide niet gewonnenquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Kokstra het volgende:
En waarom moeten die Ruth Japotten steeds winnen
Reinier en Clarincaquote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Tom!
Wat zijn we het eens.
Inge en Lien
.
Chris en Lut
.
![]()
Yves en Wendy
![]()
.
. OADbustour-mentaliteit
.
Ik ben het hier ook mee eens.quote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Tom!
Wat zijn we het eens.
Inge en Lien
.
Chris en Lut
.
![]()
Yves en Wendy
![]()
.
. OADbustour-mentaliteit
.
Inderdaad, eersteklas muts is het.quote:Op maandag 3 april 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Waarover niet? Wendy vindt alles maar eng en raar en vies.
DRIVE KLOOTZAKquote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef Ace1 het volgende:
Was het nou Drive klootzak! of rijden klootzak!
©reinier
xpost met got
* haagse_elfje heeft de hele dvdquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hahha! heeft iemand daar nog een filmpje van? dat was prachtig!
Donderdag even op visite gaan bij 'n Belg.quote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het niet kunnen zien
ik moest werken ik stom blondje ( ben niet eens blond ) was vergeten omvideo aan te zetten.....
Weet je welke aflvering dat is, ik heb ook nog heel PE1 op me pc staanquote:Op maandag 3 april 2006 23:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
* haagse_elfje heeft de hele dvd![]()
kan wel kijken of ik dat stukje online kan zetten
quote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Donderdag even op visite gaan bij 'n Belg.
Als je nieuwsgroepen kunt gebruiken kun je 'm iig nog wel downloaden.quote:Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
misschien kan ik het nog wel ff ergens vandaan plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |