Was gewoon engquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van Lien, die is echt niet normaal.
Als die klaarkomt.. gob beware me.... bijt ze het hoofd van die rooie af.quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Combinatie van manisch depressief, adhd en zwakzinnigheid = Lien.quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
De rest zijn vervelende zeuren. Het is toch een race, geen tourtocht.quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Amir en Jimmy hebben hun krediet bij de rest wel verspeeld.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die klaarkomt.. gob beware me.... bijt ze het hoofd van die rooie af.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Remzz het volgende:
Inge en Lien zijn gewoon echt goedzwaar irritant
De rest met uitzondering van Jimmy en Amirziet het als een vakantie
Ja, maar Reinier wist van zichzelf dat ie een klootzak kon zijn. Manja wist dat ook, maar minder. Lien... lien heeft geen spoortje zelfinzicht..quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb geloof ik wel een voorkeur voor deelnemers die vrij gehaat zijn.
Reinier, Manja, Lien....!
effectief liften is er niet bij in Laos.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef trepper het volgende:
Mooi dat Reinier ff komt helpen idd. Afgezien van Jimmy en Amir kunnen deze teams wel een lesje effectief liften en racen gebruiken.
Is dat echt zo? Is er echt nog zo'n bizar regime in Laos?quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
effectief liften is er niet bij in Laos.
Wat het 'programma' niet vertelt, is dat je als Laoitiaan een westerling een lift geeft, en er gebeurt wat, de beste man of vrouw voor 10 jaar een werkkamp in verdwijnt. Is onlangs nog gebeurd.
Een lift geven is dan ook levensgevaarlijk voor een burger.
Het stukje tussen Tha Taeng (iets verder dan Paksong) en Tat Lo hebben we ook gedaan. Weliswaar niet te voet, maar we hebben wel twee dagen op een truck gewachtquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Is er echt nog zo'n bizar regime in Laos?
Dat had ik helemaal niet verwacht!
Ik snap nu trouwens wel jouw voorliefde voor Laos. Het is er wel bijzonder relaxed!
En heeeeeeeeeel mooi!
Dit maakt het stuk waar ze dat rare schuurtje met die injectienaald vonden, nog enger...is maar goed dat ze wegggegaan zijn, dan?quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Overigens moet je niet het idee hebben om 'zomaar' de jungle in te lopen, zoals de deelnemers deden.
och, ze denken we twintig keer na voor ze een westerling wat aandoen. Slechte publiciteit wordt 'beloont' met arbeidskamp of erger.quote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dit maakt het stuk waar ze dat rare schuurtje met die injectienaald vonden, nog enger...is maar goed dat ze wegggegaan zijn, dan?
Het noorden is nog veel mooierquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap nu trouwens wel jouw voorliefde voor Laos. Het is er wel bijzonder relaxed!
En heeeeeeeeeel mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |