waar ben jij met Fox geweest Scope? ik dus in Ecuador...quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou, die ene met die drie vrouwen in de sauna was wel grappig
Ja, denk dat ze Azie wel een beetje gehad hebben bijna. Ikzelf ben met Fox naar China geweest, ook een aanrader!quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ecuador, absolute aanrader... daar mogen ze met PE ook wel een keer heen gaan
Helaas pindakaas, er wordt niets herhaald. Ik ga wel naar Net 5 mailen trouwens, want ik vind dat ze komende zomer wel iedere dag een aflevering uit de oude series mogen uitzenden.quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Scope het volgende:
Weet iemand of deze afleveringen ook herhaald worden?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, er wordt niets herhaald. Ik ga wel naar Net 5 mailen trouwens, want ik vind dat ze komende zomer wel iedere dag een aflevering uit de oude series mogen uitzenden.
En dat mag dan zelfs op een onmogelijk tijdstip, als ze het maar doen!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Whaaaa dat haar van Bliss. Ze is eigenlijk een heks.
Precies!quote:Op zondag 2 april 2006 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Daar staat een auto. Gewoon jatten en dan na de finish over Lien heenrijden.
Niet alleen zij.. Ook de potten niet.. Dus dat is niet ergquote:Op zondag 2 april 2006 21:35 schreef borisz het volgende:
die amir & jimmy zijn nu zeker de lul de vorige keer
ja maar zeg dan niet dat je voor de rest een lift gaat regelenquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat een streek van Amir en Jimmy
Maar in dit geval wel terecht want de rest heeft geloof ik echt niet in de gaten dat het een wedstrijd is
Daar heb jij weer gelijk in... maar het was ook geen lift waar ze allemaal mee hadden gekundquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar zeg dan niet dat je voor de rest een lift gaat regelen
zeg dan: jah ieder voor zich en we zien jullie bij de finish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |