precies, het wordt tijd voor complotten en de rooie vlag etappequote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef existenz het volgende:
Als ze nu met zijn allen die potten gaan blokken. Dat wordt grappig
Laat die blokvlag maar komenquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef existenz het volgende:
Als ze nu met zijn allen die potten gaan blokken. Dat wordt grappig
Wedden, krijgen de potten de vlagquote:
"Ja en nog een pakje boter graag"quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Die blonde zegt ook sorry alsof ze boodschappen bestelt
een walgelijk schepsel is hetquote:
Ze zal wel lekker likken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat je het met zo'n wijf uithoudt..... groot respect... en diep triest tegelijk
Ik ook! Waar ben jij met ze heen geweest?quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Fox
Ben ik ook mee op vakantie geweest...
Ja die rode zit wel overduidelijk onder de plak met Lien als Führer die alles wel even regelt maar tevens manisch depressief is.quote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die rooie eigenlijk helemaal geen pot is maar dat Lien haar ertoe heeft gedwongen
Maar het is gelukkig geen zwaar verlies voor de mannen op deze wereldbol....
Ecuador, absolute aanrader... daar mogen ze met PE ook wel een keer heen gaanquote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik ook! Waar ben jij met ze heen geweest?
topicban!!!!!quote:
ze maken het programma maar ik heb het er nu wel mee gehad eigenlijk... ze zijn me te walgelijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
DeLien
-
ers hadden liever zes koppels à la Yves "Houd het nu tof!" en Wendy gehad, om het lekker enerverend te houden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |