abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36593614
Was trouwens wel bijzonder spannend toen ze dat hutje met die drugsspuiten tegenkwamen. Stel je voor dat die gasten daar waren op dat moment.
  zondag 2 april 2006 @ 22:56:54 #252
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_36593724
Jemig! Ik wist helemaal niet dat Laos zo´n geschiedenis had!
Maar het lijkt me idd een geweldig mooi land om doorheen te reizen! In het spoor van Peking Express is trouwens wel leuk. Victor Reinier presenteert het ook wel leuk.
  zondag 2 april 2006 @ 23:01:01 #253
521 ruby
Hell yeah!
pi_36593852
Mag Lien alsjeblieft zo snel mogelijk worden opgesloten? Wat een achterlijk teringmokkel is dat zeg. Die heeft flink wat schroeven los zitten, er is geen hoop meer.

Die kop van Reinier.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_36593926
iemand pics van wendy???
pi_36594110
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Ik wist helemaal niet dat Laos zo´n geschiedenis had!
Maar het lijkt me idd een geweldig mooi land om doorheen te reizen! In het spoor van Peking Express is trouwens wel leuk. Victor Reinier presenteert het ook wel leuk.
alleen maakt ie zich wel belachelijk als hij een flesje Lao beer in een bak met ijs deponeert, als ware het een koeler. De Aziatische manier is om je glas helemaal vol te laden met ijsblokjes, en er dan je biertje bij te gooien. Helemaal echt is om je biertje in de ijsemmer vol te gooien, en er vervolgens telkens één glaasje uit te scheppen, en dat aan je gast te geven (en je gast aan jou)
Scheelt in ieder geval afwas
pi_36595910
Ik dank God op mijn blote knietjes als . . . Yves en Wendy. . . . volgende week exit gaan. Wat een vreselijke mensen zeg. . . .

En Inge en Lien. . . . Ik hoopte zó dat ze weer de vrijgeleide zouden halen, maar gelukkig hadden ze al twee proeven gewonnen. . Wie had dat verwacht, dat hyperLien goed zou kunnen mediteren? Ik niet. Maar wat een tof wijf. .
En Chris en Lut zijn ook tof. In het voorstukje zag ik dat ze volgende week samen met . Inge en Lien. . gaan liften, dat wordt een topauto!

De rest moet niet zo zeuren. Het is geen vakantie, zoals iedereen al roept, en met z'n zessen liften is gewoon suf.

. Inge en Lien. .
pi_36596937
Wat een aparte visie heb je Tom.

Yves en wendy zijn stoer, mijn favorieten kopppel. Heel sluw gaan zij wel ver komen.
That's all folks!
pi_36597052
Ik heb het niet zo op exen die meedoen aan PE. .

Wendy is een vreselijk kutwijf, vind ik. Met dat schelle stemmetje van d'r. En het sloeg echt helemaal nergens op dat Yves boos werd op . Lien en Inge. . Ze liften gewoon érg goed, en natuurlijk ga je niet gezellig samen met Y&W een lift regelen, je moet concurreren!

. Lien en Inge. .
pi_36598592
Ik wordt een beetje moe van deze serie peking express van dat er steeds in groepjes gelift wordt en er ook verwacht wordt dat iedereen elkaar meeneemt? het is toch een strijd??

de manie waarop amir en jimmy die lift pakte was wel een beetje laag, want ze deden alsof ze de wagen voor hun gingen aanhouden, das gewoon laag, als ze gewoon hadden gezegd van 'bekijk het maar wij lopen die kant op en gaan voor onszelf kijken' ok... maar dit was beetje triest

niettemin heb ik liever koppels die snappen dat het een strijd is en dat dus ook doen
pi_36599380
Jimmy en Amir Gelukkig, ze hebben weer wraak genomen op die rooie en witte

Waarom is iedereen toch zo liefjes en behulpzaam naar elkaar????
Man, het gaat toch om de winst en je eigen hachie!!
Ik zou ook alleen met mijn partner doorrijden!
pi_36599738
Ik vind het ook een beetje vaag, dat er steeds verwacht wordt dat mensen elkaar helpen. Toch was dat wel een k*tactie van Jimmy en Amir, die lift met z'n tweeën nemen terwijl het idee om een stukje naar achteren te lopen bij een ander vandaan kwam. En dan ook nog zeuren dat ze het niet vertrouwden, dat ze dachten dat Marc en Theo er dan alleen vandoor zouden gaan.
Inge en Lien stuur ze alsjeblieft naar huis!
pi_36601273
Inge en Lien zijn inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens. Maar het levert wel leuke tv op.

Ik heb toch liever dat zij ver komen, dan een kleurloos en saai stel als Yves en Wendy .

[ Bericht 27% gewijzigd door Molline op 03-04-2006 10:46:37 ]
pi_36602477
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Molline het volgende:
Inge en Lien zijn inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens. Maar het levert wel leuke tv op.

Ik heb toch liever dat zij ver komen, dan een kleurloos en saai stel als Yves en Wendy .
Wendy is anders wel
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_36602907
Ik vond het trouwens ook jammer dat er weinig te zien was van het in de jungle slapen...
  maandag 3 april 2006 @ 12:58:50 #265
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_36604921
't Is hier vast al eens besproken: Ik heb een aflevering gemist (gisteren)... kan ik hem ergens terugkijken/downloaden?
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
  maandag 3 april 2006 @ 13:00:06 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36604967
Tom !
Wat zijn we het eens .

Inge en Lien .
Chris en Lut .
Yves en Wendy .
. OADbustour-mentaliteit .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 3 april 2006 @ 13:10:55 #267
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_36605266
Inge en Lien!!!

Wat een irritant ADHD trut zeg..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 april 2006 @ 13:17:03 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36605438
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:28 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Wendy is anders wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 april 2006 @ 14:52:13 #269
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_36608251
Yves en Wendy vind ik wel erg relaxed, Jimmy en Amir vond ik iets minder door een lift te stelen, maarja, het blijft een race. Frank vind ik een beetje zielig worden nu, vriendelijk zijn voor anderen ok, maar voor anderen een lift regelen en vervolgens zelf weer 2 uur ergens stilstaan... En waarom moeten die Ruth Japotten steeds winnen
pi_36608271
Frank heeft puur alleen meegedaan om vrienden te maken dat straalt er van af
pi_36608697
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Kokstra het volgende:
En waarom moeten die Ruth Japotten steeds winnen
Ze hebben de laatste vrij geleide niet gewonnen
  maandag 3 april 2006 @ 16:03:11 #272
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_36610483
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Tom !
Wat zijn we het eens .

Inge en Lien .
Chris en Lut .
Yves en Wendy .
. OADbustour-mentaliteit .
Reinier en Clarinca
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_36614610
Jeetje, hyperactief stel. Wel leuk trouwens dat de 'stijd' iets meer is losgebarsten...
pi_36615577
het is wel goed bekeken gisteren, 772.000 kijkers volgens kijkonderzoek

(heb het trouwens niet gezien )
٩๏̯͡๏)۶
pi_36615820
Tussen de uitzendingen door kijk de afgelopen seizoenen even terug
Net begonnen met Seizoen 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')