alleen maakt ie zich wel belachelijk als hij een flesje Lao beer in een bak met ijs deponeert, als ware het een koeler. De Aziatische manier is om je glas helemaal vol te laden met ijsblokjes, en er dan je biertje bij te gooien. Helemaal echt is om je biertje in de ijsemmer vol te gooien, en er vervolgens telkens één glaasje uit te scheppen, en dat aan je gast te geven (en je gast aan jou)quote:Op zondag 2 april 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Ik wist helemaal niet dat Laos zo´n geschiedenis had!
Maar het lijkt me idd een geweldig mooi land om doorheen te reizen!In het spoor van Peking Express is trouwens wel leuk.
Victor Reinier presenteert het ook wel leuk.
Wendy is anders welquote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Molline het volgende:
Inge en Lien zijn inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens. Maar het levert wel leuke tv op.
Ik heb toch liever dat zij ver komen, dan een kleurloos en saai stel als Yves![]()
en Wendy
.
Ze hebben de laatste vrij geleide niet gewonnenquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Kokstra het volgende:
En waarom moeten die Ruth Japotten steeds winnen
Reinier en Clarincaquote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
Tom!
Wat zijn we het eens.
Inge en Lien
.
Chris en Lut
.
![]()
Yves en Wendy
![]()
.
. OADbustour-mentaliteit
.