internetstoring...quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:39 schreef Dizer het volgende:
Ik moet een goede smoes hebben voor de leraar waarom ik mijn Essay nu inlever in plaats van gisteravond?
Ik heb stageweek, dus zit niet op kamersquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:35 schreef Godlike02 het volgende:
Sven je kleurtje![]()
Je zou alleen in het weekend internet hebbenLiegebeest!
En wat is de stelling?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:50 schreef Dizer het volgende:
Ik kom niet uit de laatste stelling van mijn Essay
WTF jijquote:
En ik haat hier allemaal mensen!quote:
Wacht maar tot mensen die weigeren terug te lezen anderen gaan dwingen terug te lezen. (quote:
Ik denk dat ik zelfs DAT nog wel overleefquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen die weigeren terug te lezen anderen gaan dwingen terug te lezen. (Dizer
)
![]()
Dramaqueen..quote:
Schreeuwlelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dramaqueen..
Oh wacht dit is SHO, what was I thinking?.
Studiedramaquote:
Wat zeg je? Ik versta je niet, maar daar ben ik vast niet de enige inquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet, maar daar ben ik vast niet de enige in.
Flikker op er is niks goeds aan tot nu toequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ja goedemorgen ja!
Flikker zelf een eind op, wijf!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Flikker op er is niks goeds aan tot nu toe![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelf een eind op, LEKKER wijf!
Hier heb je wat voor in je bilquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:39 schreef Bupatih het volgende:
1 april! Kikker in je bil...[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier heb je wat voor in je bil
[afbeelding]
Zal best, er is toch niemand dichtbij genoeg om dat te ontcijferenquote:
Nog lekken ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Copycat het volgende:
Maar wat gaat er dan allemaal mis dat je zo sjaggo bent???
Ik lees net achter de schermen dat je vanavond bij een vriendin en tevens lekker wijf gaat eten. Zo slecht kan het leven dus niet zijn?![]()
Ga je ook nog neuken???
Goh, valt het op?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zal je sparen, je hebt een drama-queen ochtend merk ik.
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord staafmixerquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hier heb je wat voor in je bil
[afbeelding]
Sue mequote:
Dirty mind, joy forever enzo...quote:Tsk tsk vies vrouwtje, meteen aan copuleren denken.![]()
Nee dank je, ik heb mijn eigen feestje al, vanavondquote:Als je wilt mag je "komen", want ik heb verder nog nooit samen met 2 vrouwen "gegeten".
Vanavond welquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, er is toch niemand dichtbij genoeg om dat te ontcijferen.
Sparen?quote:Maar ik zal je sparen, je hebt een drama-queen ochtend merk ik.
Kijk even naar de filenamequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord staafmixer.
Nou, eigenlijk niet in SHO, maar goed, ik dacht even de begripvolle collega te spelen ofzoquote:
Doe eens niet zo eng!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:
ik dacht even de begripvolle collega te spelen ofzo.
Ik weet ook niet waar het door kwam, ik zal het niet meer doen..quote:
Jij solliciteert naar mijn R&P stoel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet ook niet waar het door kwam, ik zal het niet meer doen..
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al volquote:Neuken?.
OK, we maken je wel weer zwart...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen alle blauwen misschien oprotten?
Kom maar met die inkopper...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Copycat het volgende:
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al vol.
Ik kijk wel beter uit..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar mijn R&P stoel?
[..]
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al vol.
Ik ga vanavond uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan.
ja dank je!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef BVO het volgende:Veel plezier
.
Mijn tentamenweek begint morgen, ietsjes minder leuk.
Mja, ik zal zo eens een pizzatje opwarmen... Tis alleen dat ik (nog steedsquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef rena het volgende:
M'n moeder moet geopereerd worden![]()
Aan d'r vinger![]()
Ieuw...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef rena het volgende:
Ze had hem op wintersport opengesneden aan een conserveblik en toen heeft ze kennelijk een pees doorgesneden![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ook ooit gedaan, alleen het was gelukkig niet zo erg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef rena het volgende:
Ze had hem op wintersport opengesneden aan een conserveblik en toen heeft ze kennelijk een pees doorgesneden![]()
![]()
![]()
quote:
Bonjourquote:
Sja, je hoeft je niet vol te proppen, lijkt me ook niet gezond. Gewoon een beetje eten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik zal zo eens een pizzatje opwarmen... Tis alleen dat ik (nog steeds) geen hap door mn keel krijg...
Wow, dat is wel erg weinig voor jouw lengte.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:31 schreef Slappertje het volgende:
Droognuecken -- Kruistocht in spijkerbroek
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
"Trek eens aan mijn vinger?"
AAAAAAUWWW!!
Mja, de laatste week lukt het gewoon niet... Maar ik eet nu pudding en er zit een mini-pizza in de oven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sja, je hoeft je niet vol te proppen, lijkt me ook niet gezond. Gewoon een beetje eten.![]()
Veel te weinig ja... Ik wou dat ik me eens volvrat met stressquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg weinig voor jouw lengte.
Ik herken het wel, trouwens, vroeger kon ik ook niets eten als ik stress had. Nu is het helaas tegenovergesteld en vreet ik me vol bij stress.
Als eten niet lukt, kun je misschien wel de nodige voedingsstoffen in vloeibare vorm tot je nemen? Doe je te goed aan lekkere shakes en smoothies!
Naja, het is van tijdelijke aard hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oii
Misschien tijd om naar een dieetiste te gaan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, het is van tijdelijke aard hoor
Gaat wel beter als ik me weer beter voel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dat weet ikquote:
Mooiquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moet ik maar eens aan de brinta gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat Cc zei, is misschien wel een idee. Fastfood bv....poeder dat je moet mixen met melk ofzo.
Ik krijg daar altijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens aan de brinta gaan
vroeger jarenlang elke ochtend gegeten, dat zet wel aan hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijdneigingen van.
Proteïne shakes met bananensmaak gemixed met melk na het sporten trek ik veel beter. Helaas is het wel zo dat het niet zo goedkoop isvoor 3x900gram dok je iets van 60 euro.
Er zijn vast alternatieven te vindenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat duur
De laatste dagen krijg ik overalneigingen van, dus die brinta kan er dan wel bij
Zwanger worden, schijnt dat je dan ook best aankomt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast alternatieven te vinden.
Maar dat gaat er ook weer af (meestal)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zwanger worden, schijnt dat je dan ook best aankomt.
Lijkt me in dit geval niet echt een optiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hai!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef Airelle het volgende:
Middag.
Zó, nog maar één dagje leren en de eerste tentamenweek zit er alweer op!
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou bij Britney niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar dat gaat er ook weer af (meestal).
De ongeveer eerste 20 jaar schijnt wat eraf gaat ook bij je in huis te gaan wonen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar dat gaat er ook weer af (meestal).
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Blissquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt dan weer voor geen meter natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
Ja ik snap het wel maar misschien moeten we het MissBliss nog even aan d'r verstand peuterenquote:
Ik zoek het vooral in de extremen vandaagquote:
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zoek het vooral in de extremen vandaag:').
Vandaag had ik wiskunde en maatschappijleer. Voor maatschappijleer heb ik een 9,5 ofzo. Ging over rechtspraak en stukje staatsinrichting, heel algemeen allemaal. En wiskunde had ik drie van de vijf hoofdstukken voorbereid. Maar van wat ik had geleerd kon ik ook niet alles maken haha. Maar daar gaat dus mijn herkansing naar toe. Verder gaat het prima.
Frigide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
En ik wil geen kind
Naja, overal een klein laagje vet erbij en dan iets meer in de tiet-area zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ze mag van mij ALLES hebben, zo gul ben ik nou
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Wat dat betreft ben ik in het leven para als het gaat om SOA's of zwangerschap.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Jij doet telefonisch aan zaad doneren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij toen telefonisch aan zaad doneren?
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKVquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.Die weet daar wel raad mee.
!
Maar waarom had je maar 3 van de 5 hoofdstukken voorbereid?Niet zo slim, hè?
IK?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buik. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
Ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Het is dan maar goed dat de zon nu schijnt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKV.
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat ik het nog wel wist van voorgaande jaren.
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
Oh ok. Nou kom maar op dan, iig een probleempje minder danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!
Dat schijnt ook hip te zijn, vet uit je kont in je wangen laten spuiten.
.
Dat is technisch niet mogelijk momenteel neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.
Lulquote:
Hoe lang wou je dat al posten?quote:
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Dat is technisch niet mogelijk momenteel nee
Ik wil ze wel vasthouden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Wrom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Van mijn borsten en billen blijf je af.
Nou ja, 1 cup is al genoeg voor mij hoor, anders is het bij mij weer uit verhoudingquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Maar als ik nu dan ineens kleine tietjes heb dan is het bij mij niet meer in verhouding.
Deden dat er maar meerquote:I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
But you'll find that out anyway
Just like before...
Jij hebt kleine handjes.quote:
Omdat ik die niet kwijt wil!quote:
Ok, daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
Over totale bagger muziek gesproken zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over totale bagger muziek gesproken zeg.
dat ik het herken schaam ik me al voor
Tis een kleine drempel, maar okquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat touchen mag wel, met mijn toestemming tenminste. Niet zomaar in het wilde weg mijn weelderige boezem betasten, svp.
Die herkende ik ook wel hoor, maar daar had ik niets op te zeggen verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Dát herken je wel en mijn fantastische quote niet?? Wat slecht!
'Huhhhuhuhhh haaaaaaa pump it.. huhuhhuhaaaaaaa pump it LOUDERRR pump it LOUDERR, turn up the radiooo blast your stereoooooblaaaaaah'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over totale bagger muziek gesproken zeg.
dat ik het herken schaam ik me al voor
Damn, een stel chimps maken intelligentere herriequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
'Huhhhuhuhhh haaaaaaa pump it.. huhuhhuhaaaaaaa pump it LOUDERRR pump it LOUDERR, turn up the radiooo blast your stereoooooblaaaaaah'
Ik vond de tekst wel treffendquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die herkende ik ook wel hoor, maar daar had ik niets op te zeggen verder.
'Nononono baby nonono don't lieeeeeee, cause nonono yeah you nononono you gottaa trieeeeee'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, een stel chimps maken intelligentere herrie.
Zegt meestal genoeg over degene die er naar luisterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
'Nononono baby nonono don't lieeeeeee, cause nonono yeah you nononono you gottaa trieeeeee'
Het zingt zo heerlijk mee maar het heeft totaal geen inhoud![]()
quote:
Skaai moet het ook niet van de inhoud hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zegt meestal genoeg over degene die er naar luisteren![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.
Tsja...Niet dus.
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.quote:
Morgen gaat het vast beter?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Morgen gaat het vast beter?
Oh, en jij wilt dus zeggen dat je je normaliter wel kunt concentreren bij zo'n video-toets. Ik kan het nooit! Als iemand kucht ben ik al afgeleid.
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.
![]()
Ja inderdaad, of sneaky bij je buurman proberen te kijken, en er aan het eind achterkomen dat die een andere versie heeftquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezen. Of bij welke vraag zijn we?
.
quote:
Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
(papieren servetten, stukken pistolet, maltesers).
Dat waren het ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjes!
Gelukkig niet deze dusquote:
Jij moet lerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig niet deze dus
[afbeelding]
*Censuur*quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Huh, ik dacht dat FOK! het niet deed.![]()
Ik krijg steeds FOK! is momenteel onbereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.., maar als ik gewoon een topic aanklik det 'ie het.
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?quote:
Ja, bij deze..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?
Minder nog kwam ik achterquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij deze..
hup hup hup! Je moet een 4.7!
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Minder nog kwam ik achter
En 4.1 nog wat...
Wacht ik reken het nog wel een keer uit
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nuquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doen.
Yeps...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je dat halen om iets te halen? Want op zich is dat best lekker dan.
valsspelen he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nu
[..]
Yeps...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die goed zijn in een mooie Jakeavatar voor me te maken
? Ik zit nu al een uur te kutten maar de plaatjes worden zo lelijk en ik krijg ze niet op de goede grooooooooooootte
![]()
Wie maakt mij gelukkig?
Die note van jequote:
Die is tofquote:
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn die notes eigenlijk? Zijn die ergens goed voor?
Dus ik heb er nuquote:
Bewijslast voor een ban zeg maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebben
Hm, dat dacht ik eigenlijk al.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebben
En af en toe als we users lief of leuk vindenquote:
Ik hád tot nu toe alleen positieve notes... ik ben zo populairquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
En af en toe als we users lief of leuk vinden
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik heb er nu3
?
Ik rook nog een pafke en dan ga ik verder heur
Oh?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga al hoorquote:
quote:
The power of notesquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga al hoor![]()
![]()
![]()
Ik merk wel als ik niet gewenst ben...
Machtsbeluste kutblauwen allemaal hier...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The power of notes.
Tis allemaal voor je eigen bestwil hoor.
Ja, ja en jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hebben mods inzage op notes? En krijgen mods zelf ook notes? En zo ja, kunnen jullie je eigen notes inzien?
Jaloers kipjequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Machtsbeluste kutblauwen allemaal hier...
*leren gaat*
Nou ja, tis niet dat ik hoef te gissen naar mn note-aantal of -inhoudquote:
Het valt allemaal best wel tegen hoor die notesquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen daarvoor lijkt het modschap me al tof, inzage in notes.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik, vraag gewoon hoeveel je er hebt in plaats van eromheen te draaien.![]()
KKST!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat ik hoef te gissen naar mn note-aantal of -inhoud
Alles is veranderlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet dat ik hoef te gissen naar mn note-aantal of -inhoud
Geweldige column!!!quote:Held op z'n sok
Taalkunstenaar Lange Frans kennen we natuurlijk allemaal van adembenemende versregels als 'Kom uit het land van Lange Fransie, dit is het land waar ik thuis kom na vakantie' en 'Inderdaad die chick die rockt, maar ik ben ook maar een held op m'n sok'. Op basis van zijn fijnzinnige poëzie zou je een breekbare jongeling verwachten die permanent op de top van zijn eigen intellectuele Olympus verkeert. Maar het tegendeel is het geval: Lange is een man van de wereld, die midden in de maatschappij staat. Met zijn trouwe viervoeter Baas B nam hij met het urgent getitelde Zinloos stelling tegen straatgeweld. Uit marmeren strofen beeldhouwde hij een monument voor de slachtoffers: "(Hij) deed zijn dagelijkse boodschappen, kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen."
Doodgetrapt worden door je eigen boodschappen, een schrijnender metafoor voor de consumptiemaatschappij moet nog worden geschreven. Maar goed, nu is Lange zélf het slachtoffer van zinloos geweld geworden. Toen hij tijdens een schoolfeest op het podium een masterclass pijpen voor beginners gaf, kreeg hij een ijsblokje naar zijn hoofd.
De woordenaar schroomde niet, sprong van de bühne en liet zijn vuisten spreken.
Volgende maand wordt Lange in een helikopter rondgevlogen door het land 'waar je doorheen rijdt in drie uurtjes' om op een aantal Bevrijdingsfestivals over mensenrechten te rappen. Held op z'n sok. Bij voorbaat z'n eigen boodschap doodgeschopt. Echt, groter dan Lange worden ze niet gemaakt...
Columnist Jerry Goossens in het Algemeen Dagblad van woensdag 29 maart 2006
Sterk ja!.quote:
quote:Doodgetrapt worden door je eigen boodschappen, een schrijnender metafoor voor de consumptiemaatschappij moet nog worden geschreven.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Maar hij mist iets, namelijk dat ie voor 13 jarige meisjes zat te vertellen dat ie z'n pik wil leegspuiten over hun lippen. Waarom vergeet hij dat hele stuk?
quote:Toen hij tijdens een schoolfeest op het podium een masterclass pijpen voor beginners gaf,
Das geen zinloos geweldquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Maar hij mist iets, namelijk dat ie voor 13 jarige meisjes zat te vertellen dat ie z'n pik wil leegspuiten over hun lippen. Waarom vergeet hij dat hele stuk?
Ow jaquote:
Het blijft triest, meneer Lang -ambassadeur-van-zinloos-geweld- Frans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:17 schreef BVO het volgende:
Filmpje 2:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/700/e97d7e26/index.html
Net of alle geweld zinloos is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het blijft triest, meneer Lang -ambassadeur-van-zinloos-geweld- Frans.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, nu kan ik niet kiezenquote:
Wel gek dat ik nog geen notes heb danquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het antwoord?quote:
Weet je zeker welke vraag ik bedoel?quote:
Het antwoord op de vragen in haar sig?quote:
quote:
Ja, duh!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het antwoord op de vragen in haar sig?
[afbeelding]Ja, natuurlijk.
Wie is die smeerlap in je icon...quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je zeker welke vraag ik bedoel?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het antwoord op de vragen in haar sig?
[afbeelding]Ja, natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef rena het volgende:
[..]
Na wat je in mijn fotoboek gepost heb begin ik toch sterk te twijfelen![]()
![]()
Dat is m'n vriendquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik moet mijn fans een beetje op afstand houden.
Waar heeft die foto betrekking opquote:
Op het stukje over ONM...maar ja, Guusje is al 2 jaar overleden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar heeft die foto betrekking opKunnen ze beter deze plaatsen:
[afbeelding]
Alhoewel ik deze stijllozer vond: Dinand Woesthoff in nieuwe Head&Shoulders reclame
Mag ie weer open Buup 8)?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Alhoewel ik deze stijllozer vond: Dinand Woesthoff in nieuwe Head&Shoulders reclame
Mag ie weer open Buup 8)?
En velen met Uquote:
Schaam je!quote:
Hoezo niet, het is een TTT zei iemand.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op het stukje over ONM...maar ja, Guusje is al 2 jaar overleden.
En nee.
Ja, R2cksson ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo niet, het is een TTT zei iemand.
Ik stuur rickmans op je af hoor!quote:
En?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Die Lousewies van der Laan begint steeds meer op een man te lijken...
quote:Napoleon Dynamite: Stay home and eat all the freakin' chips, Kip.
Kip: Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day. Besides, we both know that I'm training to be a cage fighter.
'Men' heeft het over mij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat jij een van de weinige chille modjes bent die ook wel van een geintje houd
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Je wordt mod omdat je het leuk vindt. Niet omdat je verzuurt bent. Daarom kan beter 90% van de modjes oprotten, en dan blijven alleen Buup en nog een paar over.
Brinta is niet te vreten. Je kan nog beter zand uit de Westelijke Sahara eten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
* Babette eet paella
MB, ik woog 'n paar jaar terug ook nog maar 47 kg.... en ik ken de hel die aankomen heet
maar 't is wel belangrijk om jezelf gewoon 'n schop onder je reet te geven, want je lijf went steeds meer aan die kleine hapjes [en geeft dus ook geen hongersignalen meer af...]
elke ochtendbrinta
is 'n goed [en haalbaar!!] plan
ik eet 't ook vrij vaak [3x per week ofzo]
Klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Je wordt mod omdat je het leuk vindt.
quote:It made its first debut at the Sundance Film Festival in January 2004. Napoleon debuted in June 2004, earning $116,666 in its limited release opening weekend, $2,083,493 in its wide release opening weekend, and over $44.5 million as of January 1, 2006. The film cost only $400,000 to make.
psssst... je moet er natuurlijk wél melk bijdoen he...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Brinta is niet te vreten. Je kan nog beter zand uit de Westelijke Sahara eten.
Een roeping wil ik het niet noemen, helpen en iets plezierig houden is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...het is niet echt een kwestie van 'het leuk vinden'.
Het is meer een roeping. Iets terugdoen voor de users en voor FOK! Een steentje bijdragen aan een beter FOK! De users bedienen waar dat nodig mocht zijn...
Oh was dat het.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
psssst... je moet er natuurlijk wél melk bijdoen he...
Jawel, Vaduz! Jawel!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een roeping wil ik het niet noemen, helpen en iets plezierig houden is het belangrijkste.
Ja, jij!quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
MB, ik woog 'n paar jaar terug ook nog maar 47 kg.... en ik ken de hel die aankomen heet
maar 't is wel belangrijk om jezelf gewoon 'n schop onder je reet te geven, want je lijf went steeds meer aan die kleine hapjes [en geeft dus ook geen hongersignalen meer af...]
elke ochtendbrinta
is 'n goed [en haalbaar!!] plan
ik eet 't ook vrij vaak [3x per week ofzo]
Ja maar......quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij!
Je mag ook wel ff hoi zeggen, hoor!
Je komt hier maar binnenvallen en het eerste wat je doet is Jake aanbidden!
Ja, nee! Nu hoeft het al niet meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar......![]()
Oke dan, als het moet: hoi![]()
Daar komt de Onzin alweer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, Vaduz! Jawel! [afbeelding]
Men heeft mij nodig! Men scandeert mijn naam!
Op een dag kwam er een aartsengel naar me toe...en die vertelde dat ik de wereld moest verbeteren!
Toen vroeg ik nog: "Zal ik morgen dan maar meteen voor de trein springen?" Maar zo bedoelde hij het niet. Ik moet de wereld helpen. Ik moet jullie helpen. Jullie hebben me nodig. En ik zal er voor jullie zijn.
Casse-toi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lekker! doe mij er maar eentje.
well donequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Heb net (met moeite) een aardig bord spaghetti op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |