internetstoring...quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:39 schreef Dizer het volgende:
Ik moet een goede smoes hebben voor de leraar waarom ik mijn Essay nu inlever in plaats van gisteravond?
Ik heb stageweek, dus zit niet op kamersquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:35 schreef Godlike02 het volgende:
Sven je kleurtje![]()
Je zou alleen in het weekend internet hebbenLiegebeest!
En wat is de stelling?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:50 schreef Dizer het volgende:
Ik kom niet uit de laatste stelling van mijn Essay
WTF jijquote:
En ik haat hier allemaal mensen!quote:
Wacht maar tot mensen die weigeren terug te lezen anderen gaan dwingen terug te lezen. (quote:
Ik denk dat ik zelfs DAT nog wel overleefquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen die weigeren terug te lezen anderen gaan dwingen terug te lezen. (Dizer
)
![]()
Dramaqueen..quote:
Schreeuwlelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dramaqueen..
Oh wacht dit is SHO, what was I thinking?.
Studiedramaquote:
Wat zeg je? Ik versta je niet, maar daar ben ik vast niet de enige inquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik versta je niet, maar daar ben ik vast niet de enige in.
Flikker op er is niks goeds aan tot nu toequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ja goedemorgen ja!
Flikker zelf een eind op, wijf!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Flikker op er is niks goeds aan tot nu toe![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelf een eind op, LEKKER wijf!
Hier heb je wat voor in je bilquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:39 schreef Bupatih het volgende:
1 april! Kikker in je bil...[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier heb je wat voor in je bil
[afbeelding]
Zal best, er is toch niemand dichtbij genoeg om dat te ontcijferenquote:
Nog lekken ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Copycat het volgende:
Maar wat gaat er dan allemaal mis dat je zo sjaggo bent???
Ik lees net achter de schermen dat je vanavond bij een vriendin en tevens lekker wijf gaat eten. Zo slecht kan het leven dus niet zijn?![]()
Ga je ook nog neuken???
Goh, valt het op?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zal je sparen, je hebt een drama-queen ochtend merk ik.
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord staafmixerquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hier heb je wat voor in je bil
[afbeelding]
Sue mequote:
Dirty mind, joy forever enzo...quote:Tsk tsk vies vrouwtje, meteen aan copuleren denken.![]()
Nee dank je, ik heb mijn eigen feestje al, vanavondquote:Als je wilt mag je "komen", want ik heb verder nog nooit samen met 2 vrouwen "gegeten".
Vanavond welquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, er is toch niemand dichtbij genoeg om dat te ontcijferen.
Sparen?quote:Maar ik zal je sparen, je hebt een drama-queen ochtend merk ik.
Kijk even naar de filenamequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord staafmixer.
Nou, eigenlijk niet in SHO, maar goed, ik dacht even de begripvolle collega te spelen ofzoquote:
Doe eens niet zo eng!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef HeatWave het volgende:
ik dacht even de begripvolle collega te spelen ofzo.
Ik weet ook niet waar het door kwam, ik zal het niet meer doen..quote:
Jij solliciteert naar mijn R&P stoel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet ook niet waar het door kwam, ik zal het niet meer doen..
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al volquote:Neuken?.
OK, we maken je wel weer zwart...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen alle blauwen misschien oprotten?
Kom maar met die inkopper...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Copycat het volgende:
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al vol.
Ik kijk wel beter uit..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar mijn R&P stoel?
[..]
Nu even geen tijd en vanavond zit ik al vol.
Ik ga vanavond uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan.
ja dank je!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef BVO het volgende:Veel plezier
.
Mijn tentamenweek begint morgen, ietsjes minder leuk.
Mja, ik zal zo eens een pizzatje opwarmen... Tis alleen dat ik (nog steedsquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef rena het volgende:
M'n moeder moet geopereerd worden![]()
Aan d'r vinger![]()
Ieuw...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef rena het volgende:
Ze had hem op wintersport opengesneden aan een conserveblik en toen heeft ze kennelijk een pees doorgesneden![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ook ooit gedaan, alleen het was gelukkig niet zo erg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef rena het volgende:
Ze had hem op wintersport opengesneden aan een conserveblik en toen heeft ze kennelijk een pees doorgesneden![]()
![]()
![]()
quote:
Bonjourquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |