'Men' heeft het over mij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat jij een van de weinige chille modjes bent die ook wel van een geintje houd
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Je wordt mod omdat je het leuk vindt. Niet omdat je verzuurt bent. Daarom kan beter 90% van de modjes oprotten, en dan blijven alleen Buup en nog een paar over.
Brinta is niet te vreten. Je kan nog beter zand uit de Westelijke Sahara eten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
* Babette eet paella
MB, ik woog 'n paar jaar terug ook nog maar 47 kg.... en ik ken de hel die aankomen heet
maar 't is wel belangrijk om jezelf gewoon 'n schop onder je reet te geven, want je lijf went steeds meer aan die kleine hapjes [en geeft dus ook geen hongersignalen meer af...]
elke ochtendbrinta
is 'n goed [en haalbaar!!] plan
ik eet 't ook vrij vaak [3x per week ofzo]
Klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Je wordt mod omdat je het leuk vindt.
quote:It made its first debut at the Sundance Film Festival in January 2004. Napoleon debuted in June 2004, earning $116,666 in its limited release opening weekend, $2,083,493 in its wide release opening weekend, and over $44.5 million as of January 1, 2006. The film cost only $400,000 to make.
psssst... je moet er natuurlijk wél melk bijdoen he...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Brinta is niet te vreten. Je kan nog beter zand uit de Westelijke Sahara eten.
Een roeping wil ik het niet noemen, helpen en iets plezierig houden is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...het is niet echt een kwestie van 'het leuk vinden'.
Het is meer een roeping. Iets terugdoen voor de users en voor FOK! Een steentje bijdragen aan een beter FOK! De users bedienen waar dat nodig mocht zijn...
Oh was dat het.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
psssst... je moet er natuurlijk wél melk bijdoen he...
Jawel, Vaduz! Jawel!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een roeping wil ik het niet noemen, helpen en iets plezierig houden is het belangrijkste.

Ja, jij!quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
MB, ik woog 'n paar jaar terug ook nog maar 47 kg.... en ik ken de hel die aankomen heet
maar 't is wel belangrijk om jezelf gewoon 'n schop onder je reet te geven, want je lijf went steeds meer aan die kleine hapjes [en geeft dus ook geen hongersignalen meer af...]
elke ochtendbrinta
is 'n goed [en haalbaar!!] plan
ik eet 't ook vrij vaak [3x per week ofzo]
Ja maar......quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij!
Je mag ook wel ff hoi zeggen, hoor!
Je komt hier maar binnenvallen en het eerste wat je doet is Jake aanbidden!
Ja, nee! Nu hoeft het al niet meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar......![]()
Oke dan, als het moet: hoi![]()
Daar komt de Onzin alweer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, Vaduz! Jawel! [afbeelding]
Men heeft mij nodig! Men scandeert mijn naam!
Op een dag kwam er een aartsengel naar me toe...en die vertelde dat ik de wereld moest verbeteren!
Toen vroeg ik nog: "Zal ik morgen dan maar meteen voor de trein springen?" Maar zo bedoelde hij het niet. Ik moet de wereld helpen. Ik moet jullie helpen. Jullie hebben me nodig. En ik zal er voor jullie zijn.
Casse-toi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, lekker! doe mij er maar eentje.
well donequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Heb net (met moeite) een aardig bord spaghetti op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |