Oh, dat vind ik wel weer mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens over je gehad
Vertelde aan Duvel dat jij weet waar Drs. P. woont.
SCH zal het weleens over jou hebben met het oog op het WKquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd.
Tof!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel weer mooi.. (Als ik iets moet kiezen, dan maar dat)
En de zomer komt er weer aan, dus als je dan een paar dagen door het centrum van a'dam loopt is de kans erg groot dat je hem ook tegenokmt.
Ik had het laatst met Au3 nog over jou.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik weet het wel zeker.
dat jij een van de weinige chille modjes bent die ook wel van een geintje houdquote:
Hoe negatief was het?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had het laatst met Au3 nog over jou.
Ik heb het afgelopen weekend nog over je gehad. En ik was de enige niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee. Maar dat komt omdat ik heel degelijk ben en erg slim, en dat interesseert mensen helemaal niet.
Dat wil je niet weeeten, Q. Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe negatief was het?
Maat het bewijst wel mijn gelijk.
Ik heb het wel eens over jequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Nosh het volgende:
Over mij? Nooit.
Ik ben de meest middelmatige user denkbaar. Postcount van rond de duizend, geen semi-grappige gimmick, ik bagger 's nachts niet of amper, en met mijn reactie's breng ik mensen ook niet op revolutionaire andere gedachten.
Over jou wordt wel gepraat denk ik..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef erodome het volgende:
Heb het soms weleens over onderwerpen die besproken worden, eigenlijk bijna nooit over users...
En of er over mij gepraat/gedacht wordt, hoop van niet eigenlijk, zie mijn ondertitel
Jullie kennende weet ik het al.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat wil je niet weeeten, Q. Dat wil je niet weten.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Over jou wordt wel gepraat denk ik..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Agiath het volgende:
M'n broetje heeft het constant over Maikuuul
Ja dan komt ie weer met iets als:" Ja heb je dat nieuwe topic van maikuuuuuul als gelezen, maikuuuuul!"quote:
Hoe oud is zijn fallus ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dan komt ie weer met iets als:" Ja heb je dat nieuwe topic van maikuuuuuul als gelezen, maikuuuuul!"
OfzoEcht gaar
Denk het wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:04 schreef Herald het volgende:
Je hebt van die Fok!kers waar je het weleens over hebt. Legendarische figuren waar je het in gesprekken met andere Fok!kers het gewoon over blijft hebben, of een beetje roddelt zovan "wist je dat die die en dat, en zus en zo en bladibla". En dat je dan antwoordt "serieus? boh gek!". Of dat je nog even napraat over iemand zovan "nou dat was me een zipje wel eh!" of "wat jammer dat die is geband!".
Persoonlijk denk ik niet dat ik het onderwerp van gesprek zal zijn voor Fok!kertjes. Immers zo'n gevatte niet slowchattende user als ik is niet zo boeiend voor de roddelaars en incrowd/inteeltusertjes. Zelfs in prive sferen zullen maar weinig personen dingen toegeven als "ja eigenlijk heeft die Herald wel gelijk dat het suf is dat we sugababes afkraken maar wél enorm in paniek raken als het fok!fotoboek 5 minuutjes down is".
En wat jij, denk jij dat je een spraakmakende user bent over wie men nog graag keuvelt? Ben je er van overtuigd dat je zo'n grote uspubsnol bent dat Fok!kertjes ondeugende fantasietjes over je hebben? Meld het hier!
That's the spirit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:16 schreef Jane het volgende:
Ik heb het wel eens over mezelf tegen FOK!kers. Telt dat ook?
Dat kan ook onderwerp van discussie zijn.quote:
FB en MED staat er vol mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:09 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat kan ook onderwerp van discussie zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |