Je hebt van die Fok!kers waar je het weleens over hebt. Legendarische figuren waar je het in gesprekken met andere Fok!kers het gewoon over blijft hebben, of een beetje roddelt zovan "wist je dat die die en dat, en zus en zo en bladibla". En dat je dan antwoordt "serieus? boh gek!". Of dat je nog even napraat over iemand zovan "nou dat was me een zipje wel eh!" of "wat jammer dat die is geband!".
Persoonlijk denk ik niet dat ik het onderwerp van gesprek zal zijn voor Fok!kertjes. Immers zo'n gevatte niet slowchattende user als ik is niet zo boeiend voor de roddelaars en incrowd/inteeltusertjes. Zelfs in prive sferen zullen maar weinig personen dingen toegeven als "ja eigenlijk heeft die Herald wel gelijk dat het suf is dat we sugababes afkraken maar wél enorm in paniek raken als het fok!fotoboek 5 minuutjes down is".
En wat jij, denk jij dat je een spraakmakende user bent over wie men nog graag keuvelt? Ben je er van overtuigd dat je zo'n grote uspubsnol bent dat Fok!kertjes ondeugende fantasietjes over je hebben? Meld het hier!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*