Skaai moet het ook niet van de inhoud hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zegt meestal genoeg over degene die er naar luisteren![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.
Tsja...Niet dus.
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.quote:
Morgen gaat het vast beter?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Morgen gaat het vast beter?
Oh, en jij wilt dus zeggen dat je je normaliter wel kunt concentreren bij zo'n video-toets. Ik kan het nooit! Als iemand kucht ben ik al afgeleid.
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.
![]()
Ja inderdaad, of sneaky bij je buurman proberen te kijken, en er aan het eind achterkomen dat die een andere versie heeftquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezen. Of bij welke vraag zijn we?
.
quote:
Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
(papieren servetten, stukken pistolet, maltesers).
Dat waren het ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjes!
Gelukkig niet deze dusquote:
Jij moet lerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig niet deze dus
[afbeelding]
*Censuur*quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Huh, ik dacht dat FOK! het niet deed.![]()
Ik krijg steeds FOK! is momenteel onbereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.., maar als ik gewoon een topic aanklik det 'ie het.
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?quote:
Ja, bij deze..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?
Minder nog kwam ik achterquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij deze..
hup hup hup! Je moet een 4.7!
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Minder nog kwam ik achter
En 4.1 nog wat...
Wacht ik reken het nog wel een keer uit
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nuquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doen.
Yeps...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je dat halen om iets te halen? Want op zich is dat best lekker dan.
valsspelen he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nu
[..]
Yeps...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die goed zijn in een mooie Jakeavatar voor me te maken
? Ik zit nu al een uur te kutten maar de plaatjes worden zo lelijk en ik krijg ze niet op de goede grooooooooooootte
![]()
Wie maakt mij gelukkig?
Die note van jequote:
Die is tofquote:
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn die notes eigenlijk? Zijn die ergens goed voor?
Dus ik heb er nuquote:
Bewijslast voor een ban zeg maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |