Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
(papieren servetten, stukken pistolet, maltesers).
Dat waren het ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst aan die hondjes, Maltheser Leeuwtjes!
Gelukkig niet deze dusquote:
Jij moet lerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig niet deze dus
[afbeelding]
*Censuur*quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Huh, ik dacht dat FOK! het niet deed.![]()
Ik krijg steeds FOK! is momenteel onbereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.., maar als ik gewoon een topic aanklik det 'ie het.
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?quote:
Ja, bij deze..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na 1 uur en 10 minuten mag ik toch wel even pauze?
Minder nog kwam ik achterquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij deze..
hup hup hup! Je moet een 4.7!
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Minder nog kwam ik achter
En 4.1 nog wat...
Wacht ik reken het nog wel een keer uit
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nuquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voor die 0.6 punten minder mag je nog 2 posts doen.
Yeps...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je dat halen om iets te halen? Want op zich is dat best lekker dan.
valsspelen he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik maar 2 quotes in 1 post nu
[..]
Yeps...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die goed zijn in een mooie Jakeavatar voor me te maken
? Ik zit nu al een uur te kutten maar de plaatjes worden zo lelijk en ik krijg ze niet op de goede grooooooooooootte
![]()
Wie maakt mij gelukkig?
Die note van jequote:
Die is tofquote:
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn die notes eigenlijk? Zijn die ergens goed voor?
Dus ik heb er nuquote:
Bewijslast voor een ban zeg maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die zijn alleen goed voor de mods als we etters weg willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |