Die herkende ik ook wel hoor, maar daar had ik niets op te zeggen verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Dát herken je wel en mijn fantastische quote niet?? Wat slecht!
'Huhhhuhuhhh haaaaaaa pump it.. huhuhhuhaaaaaaa pump it LOUDERRR pump it LOUDERR, turn up the radiooo blast your stereoooooblaaaaaah'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over totale bagger muziek gesproken zeg.
dat ik het herken schaam ik me al voor
Damn, een stel chimps maken intelligentere herriequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
'Huhhhuhuhhh haaaaaaa pump it.. huhuhhuhaaaaaaa pump it LOUDERRR pump it LOUDERR, turn up the radiooo blast your stereoooooblaaaaaah'
Ik vond de tekst wel treffendquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die herkende ik ook wel hoor, maar daar had ik niets op te zeggen verder.
'Nononono baby nonono don't lieeeeeee, cause nonono yeah you nononono you gottaa trieeeeee'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, een stel chimps maken intelligentere herrie.
Zegt meestal genoeg over degene die er naar luisterenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
'Nononono baby nonono don't lieeeeeee, cause nonono yeah you nononono you gottaa trieeeeee'
Het zingt zo heerlijk mee maar het heeft totaal geen inhoud![]()
quote:
Skaai moet het ook niet van de inhoud hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zegt meestal genoeg over degene die er naar luisteren![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.
Tsja...Niet dus.
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.quote:
Morgen gaat het vast beter?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede dag achter elkaar dat ik me verslaap, dus haasten naar school, net na de bel binnen komen.
Vervolgens blijk ik een Video-overhoring te hebben van Duits, waar ik me niet op kon concentreren.
En thuis, mijn zus is jarig en is voor de gelegenheid thuis gekomen, zit ik eindelijk rustig achter de computer, laat mijn jarige zus me heel erg hard schrikken.
Zo.
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Morgen gaat het vast beter?
Oh, en jij wilt dus zeggen dat je je normaliter wel kunt concentreren bij zo'n video-toets. Ik kan het nooit! Als iemand kucht ben ik al afgeleid.
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, normaal kan ik me ook niet concentreren, maar vandaag nóg minder. Elke keer aan het eind van zo'n fragment dacht ik, kut, weer niks gezien of gehoord.
![]()
Ja inderdaad, of sneaky bij je buurman proberen te kijken, en er aan het eind achterkomen dat die een andere versie heeftquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of erger nog: ik moet de vraag nog lezen. Of bij welke vraag zijn we?
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |