Sja, je hoeft je niet vol te proppen, lijkt me ook niet gezond. Gewoon een beetje eten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik zal zo eens een pizzatje opwarmen... Tis alleen dat ik (nog steeds) geen hap door mn keel krijg...
Wow, dat is wel erg weinig voor jouw lengte.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:31 schreef Slappertje het volgende:
Droognuecken -- Kruistocht in spijkerbroek
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
"Trek eens aan mijn vinger?"
AAAAAAUWWW!!
Mja, de laatste week lukt het gewoon niet... Maar ik eet nu pudding en er zit een mini-pizza in de oven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sja, je hoeft je niet vol te proppen, lijkt me ook niet gezond. Gewoon een beetje eten.![]()
Veel te weinig ja... Ik wou dat ik me eens volvrat met stressquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg weinig voor jouw lengte.
Ik herken het wel, trouwens, vroeger kon ik ook niets eten als ik stress had. Nu is het helaas tegenovergesteld en vreet ik me vol bij stress.
Als eten niet lukt, kun je misschien wel de nodige voedingsstoffen in vloeibare vorm tot je nemen? Doe je te goed aan lekkere shakes en smoothies!
Naja, het is van tijdelijke aard hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oii
Misschien tijd om naar een dieetiste te gaan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, het is van tijdelijke aard hoor
Gaat wel beter als ik me weer beter voel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dat weet ikquote:
Mooiquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moet ik maar eens aan de brinta gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat Cc zei, is misschien wel een idee. Fastfood bv....poeder dat je moet mixen met melk ofzo.
Ik krijg daar altijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens aan de brinta gaan
vroeger jarenlang elke ochtend gegeten, dat zet wel aan hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijdneigingen van.
Proteïne shakes met bananensmaak gemixed met melk na het sporten trek ik veel beter. Helaas is het wel zo dat het niet zo goedkoop isvoor 3x900gram dok je iets van 60 euro.
Er zijn vast alternatieven te vindenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat duur
De laatste dagen krijg ik overalneigingen van, dus die brinta kan er dan wel bij
Zwanger worden, schijnt dat je dan ook best aankomt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast alternatieven te vinden.
Maar dat gaat er ook weer af (meestal)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zwanger worden, schijnt dat je dan ook best aankomt.
Lijkt me in dit geval niet echt een optiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hai!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef Airelle het volgende:
Middag.
Zó, nog maar één dagje leren en de eerste tentamenweek zit er alweer op!
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou bij Britney niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar dat gaat er ook weer af (meestal).
De ongeveer eerste 20 jaar schijnt wat eraf gaat ook bij je in huis te gaan wonen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar dat gaat er ook weer af (meestal).
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Blissquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt dan weer voor geen meter natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
Ja ik snap het wel maar misschien moeten we het MissBliss nog even aan d'r verstand peuterenquote:
Ik zoek het vooral in de extremen vandaagquote:
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zoek het vooral in de extremen vandaag:').
Vandaag had ik wiskunde en maatschappijleer. Voor maatschappijleer heb ik een 9,5 ofzo. Ging over rechtspraak en stukje staatsinrichting, heel algemeen allemaal. En wiskunde had ik drie van de vijf hoofdstukken voorbereid. Maar van wat ik had geleerd kon ik ook niet alles maken haha. Maar daar gaat dus mijn herkansing naar toe. Verder gaat het prima.
Frigide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
En ik wil geen kind
Naja, overal een klein laagje vet erbij en dan iets meer in de tiet-area zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ze mag van mij ALLES hebben, zo gul ben ik nou
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Wat dat betreft ben ik in het leven para als het gaat om SOA's of zwangerschap.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Jij doet telefonisch aan zaad doneren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij toen telefonisch aan zaad doneren?
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKVquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.Die weet daar wel raad mee.
!
Maar waarom had je maar 3 van de 5 hoofdstukken voorbereid?Niet zo slim, hè?
IK?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buik. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
Ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Het is dan maar goed dat de zon nu schijnt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKV.
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat ik het nog wel wist van voorgaande jaren.
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
Oh ok. Nou kom maar op dan, iig een probleempje minder danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!
Dat schijnt ook hip te zijn, vet uit je kont in je wangen laten spuiten.
.
Dat is technisch niet mogelijk momenteel neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.
Lulquote:
Hoe lang wou je dat al posten?quote:
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Dat is technisch niet mogelijk momenteel nee
Ik wil ze wel vasthouden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Wrom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Van mijn borsten en billen blijf je af.
Nou ja, 1 cup is al genoeg voor mij hoor, anders is het bij mij weer uit verhoudingquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Maar als ik nu dan ineens kleine tietjes heb dan is het bij mij niet meer in verhouding.
Deden dat er maar meerquote:I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
But you'll find that out anyway
Just like before...
Jij hebt kleine handjes.quote:
Omdat ik die niet kwijt wil!quote:
Ok, daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
Over totale bagger muziek gesproken zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over totale bagger muziek gesproken zeg.
dat ik het herken schaam ik me al voor
Tis een kleine drempel, maar okquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat touchen mag wel, met mijn toestemming tenminste. Niet zomaar in het wilde weg mijn weelderige boezem betasten, svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |