Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Blissquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt dan weer voor geen meter natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe moet ik zwanger worden ZONDER VRIENDJE??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
Ja ik snap het wel maar misschien moeten we het MissBliss nog even aan d'r verstand peuterenquote:
Ik zoek het vooral in de extremen vandaagquote:
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen relatie te hebben om te sexen Bliss
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zoek het vooral in de extremen vandaag:').
Vandaag had ik wiskunde en maatschappijleer. Voor maatschappijleer heb ik een 9,5 ofzo. Ging over rechtspraak en stukje staatsinrichting, heel algemeen allemaal. En wiskunde had ik drie van de vijf hoofdstukken voorbereid. Maar van wat ik had geleerd kon ik ook niet alles maken haha. Maar daar gaat dus mijn herkansing naar toe. Verder gaat het prima.
Frigide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja nee ok, maar ik wil niet met anderen sexen
En ik wil geen kind
Naja, overal een klein laagje vet erbij en dan iets meer in de tiet-area zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ze mag van mij ALLES hebben, zo gul ben ik nou
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buikquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat we niet allemaal een vetrolletje kunnen doneren.
Wat dat betreft ben ik in het leven para als het gaat om SOA's of zwangerschap.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is heel erg in tegenwoordig hoor, zwanger raken en geen vriend hebben!
Maar ja, mijn vriendin woont nu dus bij d'r moeder in huis met haar zoontje van 2 maanden. Ik moet er niet aan denken.
Jij doet telefonisch aan zaad doneren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je dat wel gaat doen, kun je me altijd bellen, hoor.
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij toen telefonisch aan zaad doneren?
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKVquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaa, laat rechtspraak en staatsinrichting maar aan Airelle over.Die weet daar wel raad mee.
!
Maar waarom had je maar 3 van de 5 hoofdstukken voorbereid?Niet zo slim, hè?
IK?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik doneer toch ook geen cm's van mijn lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |