Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was mocht ze van mij wel van allebei de tieten een cup hebben en 2 rollen van m'n buik. Oh nee laat die cupjes maar, ik wil m'n tieten nl wel houden
Ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Het is dan maar goed dat de zon nu schijnt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
M'N SMILEY KOMT WEER OP DE VOLGENDE REGEN!!!![]()
![]()
![]()
.
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
D'r is ook niks mis met wat kennis over de staatsinrichting enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling vind ik dat. Is tegenwoordig verpakt in Geschiedenis, Maatschappijleer, ANW en CKV.
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat ik het nog wel wist van voorgaande jaren.
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wordt ik dus dikker en blijven mn tieten kleinDat ziet er toch niet uit
Oh ok. Nou kom maar op dan, iig een probleempje minder danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die buikrollen kan je best in je borsten laten injecteren hoor!
Dat schijnt ook hip te zijn, vet uit je kont in je wangen laten spuiten.
.
Dat is technisch niet mogelijk momenteel neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, dan gaan ze in ieder geval niet hangen.
Lulquote:
Hoe lang wou je dat al posten?quote:
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Dat is technisch niet mogelijk momenteel nee
Ik wil ze wel vasthouden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Wrom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Van mijn borsten en billen blijf je af.
Nou ja, 1 cup is al genoeg voor mij hoor, anders is het bij mij weer uit verhoudingquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat wil ik dan weer wel, borsten die niet gaan hangen.
Maar als ik nu dan ineens kleine tietjes heb dan is het bij mij niet meer in verhouding.
Deden dat er maar meerquote:I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
But you'll find that out anyway
Just like before...
Jij hebt kleine handjes.quote:
Omdat ik die niet kwijt wil!quote:
Ok, daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kwijt wil!
You can look, you can touch, but you can't have them!
Over totale bagger muziek gesproken zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
'You can look but you can't touch it, if you touch it imma start some dramaaa, you don't want no drama'
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over totale bagger muziek gesproken zeg.
dat ik het herken schaam ik me al voor
Tis een kleine drempel, maar okquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat touchen mag wel, met mijn toestemming tenminste. Niet zomaar in het wilde weg mijn weelderige boezem betasten, svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |