Wat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Waar komt dat debiele koosnaampje eigenlijk vandaan?
Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Waar komt dat debiele koosnaampje eigenlijk vandaan?
Ik denk niet dat Hans Teeuwen de eerste was, hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hans Teeuwen.
Net als al die andere kansloze kutgrappen, die leuk waren in z'n shows, maar opeens vrij irritant worden als half zwakzinnig Nederland ze om de 15 seconden gaat gebruiken.
laat hem, hij is zwakzinnig althans dat zegt iequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans Teeuwen de eerste was, hoor.
Ik heb het nog nooit iemand daarvoor horen gebruiken, en ik bedoelde meer dat hij dat woord in ieder geval bekend heeft gemaakt. Ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans Teeuwen de eerste was, hoor.
Tijdens de lessen Begrijpend lezen op de basisschool werd jij zeker altijd in elkaar geslagen?quote:laat hem, hij is zwakzinnig althans dat zegt ie
JOSTIBAND HAHAHAHA GRAPPIG MAN. TAKKEBOOM HAHAHAHA.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Net als al die andere kansloze kutgrappen, die leuk waren in z'n shows, maar opeens vrij irritant worden als half zwakzinnig Nederland ze om de 15 seconden gaat gebruiken.
Precies.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
JOSTIBAND HAHAHAHA GRAPPIG MAN. TAKKEBOOM HAHAHAHA.
ik moest meteen aan moemoe denken!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef PonyLover het volgende:
ik moets braken toen ik de TT las
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |