abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36451273
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
pi_36451439
sjaal om
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36451495
Wat een tuig van de richel, die relschoppers in Frankrijk. Dat ze allemaal gerodney kingd mogen worden.
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:04:56 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36451613
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een tuig van de richel, die relschoppers in Frankrijk. Dat ze allemaal gerodney kingd mogen worden.
morgen gezond weer op
pi_36451622
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
Altijd een teleurstelling wanneer een topic, waar je toch je best op doet, wordt afgebrand.

In eerste instantie ging het hier helemaal fout: De eeuwige jood.. Niemand snapte wat ik ermee bereiken wou. Ik was nog even bang voor een ban.

En dít topic heeft nóóit iemand kunnen waarderen: Metafysische oprisping

Het beste schep je nog vermaak voor de massa. Dát gaat er altijd in als zoete koek.
Toch denk denk ik wel dat dit soort zaken zin hebben, vaak reageren juist de mensen die het aan het denken zet, juist niet, precies om die reden, ik heb die ene over de Joden ook gelezen trouwens, goed topic!
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:55 schreef LXIV het volgende:
Daar ben ik ook begonnen (MAVO). En studeer op dit moment ook in de sectie cultuurwetenschappen van de OU. (Nederlands).
Ik ben meer geeindigd op de MAVO, ik ben begonnen op het IVBO-A. (dat is ook nog een heel verhaal opzich.) Maar hoe bedoel je sectie Nederlands? Je doet alleen modules die met literatuur te maken hebben? Ik ben juist op dit moment bezig met Inleiding in de literatuur, best interessant, maar ook iets dat toch wat verder van me afstaat, en dan heb ik ook nog gepland dat ik het binnen 3 wil doen in m'n overmoed , als ik het haal, zal het in elk geval kantje boord zijn.

Maar ik zoek m'n bed weer eens op, nog een mooie Caravaggio:

Een welgemeend welterusten aan u allen gewenst!

p.s. Johan, open weer eens een topic, deze wereld en dit forum snakt naar reactie van nette doordachte mensen als jij.
pi_36451635
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hebt er demonstranten, die duidelijk komen demonstreren en idioten, die duidelijk komen slopen. Zeg nu zelf, welke werkgever van een willekeurige winkel in die straten wil aan zo'n idioot een baan aanbieden?
pi_36451647
Is Frankrijk nog te redden?

De laatste tijd komt het enkel nog slecht in het nieuws.
pi_36451673
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
p.s. Johan, open weer eens een topic, deze wereld en dit forum snakt naar reactie van nette doordachte mensen als jij.
Als u het mij toestaat, ga ik er een nachtje over slapen. Veel dank in ieder geval voor dit compliment. Op het moment lees ik vooral over een thema dat ik laatst noemde toen we het over Weber en het kapitalisme hadden, namelijk de ontwikkeling van het bankwezen in geisoleerde samenlevingen als Japan. Maar ik heb veel meer vragen dan antwoorden, dus laten we hopen dat iemand die er wat meer bekwaam in is het leest.
Het ga u allen goed!
pi_36451701
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef MrX1982 het volgende:

dit is slechts afleiding
pi_36451732
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef zakjapannertje het volgende:
dit is slechts afleiding
Voor het grote werk?

Volgens mij broeit er echt iets zeker in al die verpauperde wijken. Kan me niet voorstellen dat de relschoppers echt studenten zijn maar gewoon dezelfde gasten als die vorig jaar de boel in de fik staken.
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:18:30 #13
89730 Drugshond
pi_36451739
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef MrX1982 het volgende:

De revolutie begint toch in Frankrijk. Of moet ik mijn geschiedenisboeken verbranden ?
pi_36451767
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voor het grote werk?

Volgens mij broeit er echt iets zeker in al die verpauperde wijken. Kan me niet voorstellen dat de relschoppers echt studenten zijn maar gewoon dezelfde gasten als die vorig jaar de boel in de fik staken.
Volgens het NOS journaal waren de relschoppers inderdaad meer de types die ook betrokken waren bij de eerdere rellen en niet zozeer studenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_36451768
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De revolutie begint toch in Frankrijk. Of moet ik mijn geschiedenisboeken verbranden ?
Net nu het warmer begint te worden, wacht maar even tot de nachtvorst terug is.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36451780
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Ja ze zijn wel trendsettend qua revoluties maar of we met een nieuwe Franse revolutie blij moeten zijn. Ik weet het niet hoor .
pi_36451788
quote:

[..]

Voor het grote werk?

Dat weet ik wel zeker. Ze lijken ook veel op onze vrienden in A'dam en andere grote steden.
pi_36451813
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:21 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Ze lijken ook veel op onze vrienden in A'dam en andere grote steden.
Die dragen ook bivakmutsen??
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36451814
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:20 schreef Monolith het volgende:
Volgens het NOS journaal waren de relschoppers inderdaad meer de types die ook betrokken waren bij de eerdere rellen en niet zozeer studenten.
Opzich is dat nog verontrustender.
Een hele generatie die de boot hebben gemist en waarschijnlijk Frankrijk tot op het bot haten.
pi_36451842
quote:

[..]

Voor het grote werk?

het is wel vaker rumoerig geweest in Frankrijk, daar heb je niet een poldermodel zoals hier dus is onvrede aldaar algauw relletjes, massale stakingen ed. omdat ze daar minder geneigd zijn te overleggen/water in de wijn te doen, het schrikt denk ik zo wel de buitenlandse bedrijven af met dit imago, het is dat Frankrijk op andere gebieden zoals scholing hooggekwalificeerde mensen kent dat het economisch klimaat daar een beetje redt
pi_36451901
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef zakjapannertje het volgende:
het is wel vaker rumoerig geweest in Frankrijk, daar heb je niet een poldermodel zoals hier dus is onvrede aldaar algauw relletjes, massale stakingen ed. omdat ze daar minder geneigd zijn te overleggen/water in de wijn te doen, het schrikt denk ik zo wel de buitenlandse bedrijven af met dit imago, het is dat Frankrijk op andere gebieden zoals scholing hooggekwalificeerde mensen kent dat het economisch klimaat daar een beetje redt
Dat Fransen bij het minste of geringste staken was me wel duidelijk. Ze staken volgens mij vaker wel niet niet .

Die hooggekwalificeerde mensen valt ook tegen als je recent onderzoek moet geloven over het IQ in Europa.
pi_36451920
Poldermodel .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36451935
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat Fransen bij het minste of geringste staken was me wel duidelijk. Ze staken volgens mij vaker wel niet niet .

Die hooggekwalificeerde mensen valt ook tegen als je recent onderzoek moet geloven over het IQ in Europa.
Och het Pateur instituut b.v. is een van de beste in Europa. Qua onderwijs doen ze het echt wel goed hoor. daar doet een onderzoekje van een brit niks aan af .
pi_36451979
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef du_ke het volgende:
Och het Pateur instituut b.v. is een van de beste in Europa. Qua onderwijs doen ze het echt wel goed hoor. daar doet een onderzoekje van een brit niks aan af .
Het geeft wel een indicatie en ik verbaas me er eerlijk gezegd ook niet over .
Hoewel onze zuiderburen de conclusies uit het onderzoek in twijfel trekken.
pi_36451984
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

l'ecole polytechnique was ook het enige topinstituut tussen de Amerikaanse en Britse instituten in de ranglijst van Times een tijdje terug als ik me niet vergis.
pi_36451986
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

dan heb je de fabuleuze Henry vanavond dus NIET gezien, anders zou je wel beter weten
pi_36452057
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het geeft wel een indicatie en ik verbaas me er eerlijk gezegd ook niet over .
Hoewel onze zuiderburen de conclusies uit het onderzoek in twijfel trekken.
Nou naar mijn idee zegt het meer over de onderzoeksmethodiek dan over het daadwerkelijke IQ.
pi_36452086
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef du_ke het volgende:
Nou naar mijn idee zegt het meer over de onderzoeksmethodiek dan over het daadwerkelijke IQ.
Een intellectuele zwaluw maakt natuurlijk nog geen intellectuele zomer he.
pi_36452113
''Negerzoenverketteraar'' zou ook zo maar eens het Woord van het Jaar kunnen worden. Goedenavond! .
pi_36452286
quote:
Bevrijdingspop weert Lange Frans

HAARLEM - Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft...

... het optreden afgezegd naar aanleiding van een vechtpartij waarbij Lange Frans vrijdag betrokken was.

De rapper mishandelde tijdens een optreden een jongen uit het publiek die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid.

Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werd benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'. Hij staat in die hoedanigheid met Baas B op de programma's van diverse bevrijdingsfestivals. De ambassadeurs worden op 5 mei met een helikopter naar de verschillende locaties gevlogen. Lange Frans en Baas B bezoeken vooralsnog Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten. De vlucht naar Haarlem is nu van de baan.

Voorbeeldfunctie

,,Hoe irritant mensen in je publiek ook zijn, als helikopteract van de bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie'', verklaart Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop, dinsdag. ,,Wij vinden het niet kunnen dat je je op een dergelijke manier uitlaat. Zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid.''

In het gastenboek op de website van het Haarlemse evenement is een stroom aan reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat een deel van het publiek de komst van Lange Frans niet op prijs stelt. ,,Wij nemen deze signalen serieus'', aldus Sukel. ,,Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts.'' Het bestuur van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland wil binnenkort met Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.

Het Nationaal Comité 4 en 5 mei, de organisatie die de vrijheidsambassadeurs aanwijst, veroordeelt de actie van Lange Frans. De rapper mag wel aanblijven als ambassadeur van de vrijheid. Het comité en de bevrijdingsfestivals roepen wel op tot discussie over ,,hoe we met onze vrijheid en die van anderen om wensen te gaan''. Lange Frans en Baas B doen hieraan mee. Een woordvoerster van het comité laat weten dat over de precieze invulling hiervan nog wordt gesproken.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article238429.ece

Ambassadeur van de vrijheid .
De vrijheid om mensen te slaan maar of dat de bedoeling is.
Lekker hypocriet allemaal.
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:54:19 #31
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36452305
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article238429.ece

Ambassadeur van de vrijheid .
De vrijheid om mensen te slaan maar of dat de bedoeling is.
Lekker hypocriet allemaal.
Godzijdank, ik hoop dat we nooit meer hoeven te rekenen op 'ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er zo lekker uit'
pi_36452344
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
Godzijdank, ik hoop dat we nooit meer hoeven te rekenen op 'ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er zo lekker uit'
Helaas mag hij nog wel bij de 3 andere bevrijdingsfestivals komen.
quote:
Lange Frans en Baas B bezoeken vooralsnog Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten.
Nee Lange Frans is de uitgelegen persoon om te spreken over mensenrechten .
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:59:38 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36452374
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Helaas mag hij nog wel bij de 3 andere bevrijdingsfestivals komen.
[..]

Nee Lange Frans is de uitgelegen persoon om te spreken over mensenrechten .
Misschien zegt 'ie sorry ?
pi_36452404
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Voor z'n misdragingen of voor de enorme bagger die hij produceert?
  woensdag 29 maart 2006 @ 01:03:39 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36452438
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Voor z'n misdragingen of voor de enorme bagger die hij produceert?
In het belang van de mensheid in elk geval...
pi_36452441
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
In de vorm van een rap. Hmm liever niet .
pi_36452450
пусть всегда будет солнце
pi_36452469
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

In het belang van de mensheid in elk geval...
Ik kan me acties van lange Frans voorstellen die meer in het belang van de mensheid zijn, maar dat schijnt in strijd te zijn met de policy.
Welterusten overigens.
  woensdag 29 maart 2006 @ 01:08:14 #39
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36452502
pi_36452541
En dat alles naar aanleiding van een incident met een Molukker in de plaatselijke meppeler dicotheek tijdens een middelbare school feestje .
pi_36453040
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef du_ke het volgende:
En dat alles naar aanleiding van een incident met een Molukker in de plaatselijke meppeler dicotheek tijdens een middelbare school feestje .
Dat was niet de eerste keer en vast ook niet de laatste keer, maar ik ben weer op de hoogte van de meningsverschillen tussen Harry en Leon de Winter dus ik ga nu echt pitten.
pi_36454030
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef Johan_de_With het volgende:
''Negerzoenverketteraar'' zou ook zo maar eens het Woord van het Jaar kunnen worden. Goedenavond! .
Goedemorgen!

Mijn taalvaardigheid is aardig gestegen dankzij een jaar schrijfwerk op fora.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36454306
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef du_ke het volgende:
Tsja...op mijn schoolfeestjes gebeurden ook dat soort dingen....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36454342
(naast het schuifelen)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36458186
Ladies and gentlemen, we've got him!
quote:
29 Maart 2006 11:46
Charles Taylor bij vlucht gepakt

Oud-president Taylor van Liberia is opgepakt. Gisteren verdween hij vanuit zijn huis in Nigeria. Dat land wilde hem uitleveren aan een VN-tribunaal.

Charles Taylor werd gearresteerd bij de grens van Nigeria met Kameroen, in het noorden. Vogens de politie wilde hij het land ontvluchten. Taylor verbleef tot voor kort in het zuiden van Nigeria.

Het VN-tribunaal wil krijgsheer Taylor berechten voor 17 misdaden tegen de menselijkheid. Die zouden gepleegd zijn in Sierra Leone tussen 1997 en 2003. Nigeria bepaalde onlangs dat Taylor mag worden uitgeleverd. Over de voorwaarden werd nog onderhandeld.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6530EF6A11BCC.html
pi_36458287
pi_36458605
Wat een bizarre partij, van die Liebermann.
pi_36458649
Moordenaar van Fortuyn wil boek schrijven
quote:
Door GertJanPeter - woensdag 29 maart 2006 @ 10:18 - (-2 - Troll / flame)

quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef wijsneus het volgende:
...laat em, geen hond die het koopt.

Wedden dat Rood_Verzet, Vazzili_Z(of zoiets) , , Meki, GroteKhan, edit: naajra etc heel graag dat boek willen kopen.....
.
pi_36458864
wat is er met de zon aan de hand
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:23:25 #50
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36458966
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef zakjapannertje het volgende:
wat is er met de zon aan de hand
schuld van noord-Afrika
pi_36459058
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

schuld van noord-Afrika
van Kaapstad idd., de naam zegt het al

woensdag 29 maart 2006 @ 12:29:00 #52
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36459098
nog 10 minuten en hij is weg, zegt men. Knappe jongen die de zon kan laten verdwijnen
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:30:36 #53
89730 Drugshond
pi_36459134
Wellicht zit de eo erachter.
quote:
ArendJ wrote:
Hoi 'Sorry'en John,

Bedankt voor jullie excuses. Als leden (en moderators) van Ronduit baalden we vreselijk van de kraak en de teksten die op het forum geklad waren. EO Techniek heeft uren gewerkt om het zaakje weer in orde te krijgen, maar gelukkig is alles weer in originele staat. Het is fijn dat jullie je excuses aanbieden, dat maakt in elk geval voor mij als Ronduiter, en moderator van de chatbox al heel veel goed.

Wat me van anderen geraakt heeft, zijn de negatieve opmerkingen op het FOK forum over de EO en Ronduit. Met name de termen als Fundamentalisten, bekrompenheid, indoctrinatie en meer van dat soort kreten. De leden van Ronduit werden afgeschilderd als een zielig hoopje kinderen wat gevaarlijk be?nvloed werd door de EO/Ronduit. Ik hoop dat de mensen die zo'n mening hebben hier eens wat langer rondkijken en zich afvragen wat de Ronduiters bindt.

Deze website, met haar forum en chatbox is voor veel christelijke jongeren een ontmoetingsplaats om gezellig met elkaar te praten, over zaken te discussieren (niet aleen over de bijbel oid). Verder vind je hier leuke en interessante artikelen over lifestyle, liefde, maatschappelijke dingen etc. Ronduiters worden dus oa. gebonden door gezamelijke interesse.

En wat dat fundamentalisme aangaat: Een fundamentalist is iemand die ergens van overtuigd is en dat koste wat het kost (lees: zo nodig ten koste van anderen) uitdraagt. Ik denk dat de meeste christenen hier iets anders in elkaar zitten. Christendom is gebaseerd op liefde. Respect voor ieder ander op deze wereld, en zelfs meer dan dat. Het belangrijkste wat Christenen bindt is dat ze geloven dat ze door een almachtig wezen (God) gemaakt zijn, en dat die God voor hen zorgt. Dat heeft als logisch gevolg dat dat almachtige wezen (God) dank verdient, in alle denkbare vormen: beantwoording van liefde naar God (danken, zingen, met Hem bezig zijn), het doorgeven van liefde naar andere mensen.

Ik heb het idee dat wanneer je bovenstaande beseft en weet dat Christenen goed willen/horen te zijn voor elkaar en voor anderen, het een stuk minder enge mensen worden. Als niet-christen hoef je je dan ook absoluut niet bedreigd te voelen ofzo. Dit in tegenstelling tot mensen van een andere godsdienst, waarin respect voor die God koste wat het kost moet worden afgedwongen.

Als christen voel ik me soms bedreigd door mensen die zo tegen christenen tekeer gaan, en ze bestempelen als gevaarlijk/fundamentalisten etc. De aanval op dit forum heb ik ook als bedreigend ervaren. Mag je als Christen nog wel bestaan in Nederland vroeg ik me af.
pi_36459222
Niks gezien...
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:00:11 #55
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36459298
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef RichardQuest het volgende:
Niks gezien...
ik ook niet, en in tegenstelling tot wat het journaal laat zien, is de ingang van artis wel betaald
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:21:36 #57
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36459664
quote:
Twee weken voordat de rechtszaak tegen hem zou beginnen, kreeg hij gratie van zijn oude vriend George H.W. Bush. Deze was in de verkiezingen van november 1992 verslagen door Bill Clinton. Bij wijze van afscheid verleende hij een presidentieel pardon aan zes beschuldigden in het schandaal, onder wie Weinberger.
...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36459793
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

...
it wasn't me
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:26:38 #59
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36459803
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
pi_36460526
mogguh.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36460825
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
mogguh.
middag. Hel op kantoor

Ik háát woensdagmiddag, met de gruwelijke cursus.

Ik moet weer...

Zij die een beetje gaat sterven groet u.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36460879
Allah Al Watan Al Malik
pi_36461473
pi_36461897
Ik dacht, ik laat mijn gezicht ook weer eens zien. .
pi_36461910
de verwestering van India zet zich stevig door:
quote:
Indiase regering denkt aan streefcijfers voor dalits in bedrijven

Paranjoy Guha Thakurta

NEW DELHI, 28 maart (IPS) - De linkse regering in India denkt eraan om privé-bedrijven streefcijfers op te leggen voor de aanwerving van dalits. Eén op vier Indiërs zou in aanmerking komen voor deze vorm van positieve actie. Maar de tegenstand is groot.

Minister voor Sociale Rechtvaardigheid Meira Kumar heeft goed nieuws voor de dalits, de laagste sociale kaste in India. "De regering denkt aan een wetsontwerp om jobs in de privé voor te behouden", kondigde ze vorige week aan. Haar collega Ram Vilas Paswan, minister van Staal en Chemie, behoort tot een groep van ministers die het voorstel steunt. "We vragen hier al jaren om."

De precieze details zijn nog niet bekend, maar aangenomen wordt dat de regering een streefcijfer van één personeelslid op vier zal voorstellen.

Paswan en Kumar behoren zelf tot de laagste kaste. De ministers vormen de uitzondering op de ongeschreven sociale regel waardoor veel dalits moeizaam maatschappelijk relevante jobs vinden. De werkloosheid onder de dalits, met 250 miljoen mensen goed voor ruwweg een vierde van de Indiase bevolking, is hallucinant. Een peiling in het begin van de jaren 90 toonde aan dat ze 4 procent uitmaken van het personeelsbestand in de industrie en dat ze 3 procent van de jobs in de bouw bezetten.

De dalitpartij Bahujan Samaj Party en de koepel van dalitverenigingen Udit Raj zullen alles uit de kast halen om het wetsontwerp gestemd te krijgen.

Geen enkele politieke partij voert openlijk oppositie tegen het voorstel, gezien de gecombineerde electorale kracht van de dalits. Dat maakt een tweederde meerderheid, en dus een eventuele grondwetswijziging mogelijk.

Toppolitici van de Congrespartij, de belangrijkste fractie in de federale UPA-coalitie, zijn voor streefcijfers. Digvijay Singh en S. M. Krishna, twee gewezen regionale premiers, noemen streefcijfers "onvermijdelijk". Minister Kumar zegt dat haar voorstel op de steun kan rekenen van topmensen binnen de Indiase softwaregigant Infosys in de multinational Aditya Birla Group.

Maar de grote werkgeversfederaties - de gefedereerde kamers van koophandel en indistrie (FICCI en ASSOCHAM) en de Confederatie van Indiase Industrieën (CII) - lijken voorlopig niet gewonnen voor een verplichting om jobs voor dalits te reserveren. Anand Mahindra, de nummer één van CII, houdt de boot af: "We moeten bekijken of dit realiseerbaar is. Een verplichting zonder rekening te houden met competenties kan een verstorend effect hebben op de privé-sector."

De Indiase bankwereld steigert. "Achterhaald en botweg dom", zegt Surjit S Bhalla van het beleggingsfonds Oxus Investment. "Streefcijfers hadden misschien relevantie in de jaren 50, maar India is wel veranderd sindsdien."

Bhalla verwijst naar de Amerikaanse jaren 50, die de inspiratiebron vormt voor de voorstanders van positieve actie. In de VS zijn werkgevers verplicht om zich te houden aan 'rekrutering via non-discriminatie'. Een speciale commissie kan overheden en bedrijven die discrimineren effectief beboeten. Bovendien voorziet de Amerikaanse wetgever dat bedrijven die werken in opdracht van de overheid een bepaald percentage van hun personeelsbestand moeten voorbehouden aan indianen, zwarten, Aziaten of latino's. Autoconstructeurs als General Motors en Ford passen het vrijwillig toe.

In India is positieve actie voorlopig beperkt tot de petroleumsector. De overheid kent concessies voor benzinestations toe aan dalits. (MM/ADR)

(EINDE/2006)
http://ipsnews.be/categorieen/internaf.asp?idnews=6908
pi_36463222
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht, ik laat mijn gezicht ook weer eens zien. .
Kloonalert
pi_36463681
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kloonalert
Alertalert
pi_36463944
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kloonalert
Ik doe niet aan dat soort ongein.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:38:03 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36464303
quote:
In het onderzoek naar mogelijke verkiezingsfraude in de gemeente Landerd gaat justitie kiezers vragen op wie ze gestemd hebben. De inwoners van kerkdorp Zeeland die op stembureau Compostella hebben gestemd ontvangen deze week een brief waar ze anoniem op kunnen reageren.

(...)

De gemeente Landerd wendde zich twee weken geleden tot justitie nadat was gebleken dat kandidaat G. te Meerman veel meer stemmen had gekregen in het stembureau waar hij op de verkiezingsdag was, dan in andere stembureaus.

De kandidaat van Zeelands Welzijn kreeg bij de overige stembureaus achtereenvolgens een, drie en zeven stemmen, maar haalde in zorgcentrum Compostella in Zeeland 181 stemmen.

(...)

Uit een telefonische rondvraag van een lokaal weekblad onder ongeveer de helft van de bewuste kiezers bleek eerder dat niemand op de kandidaat had gestemd.
pi_36464420
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik blijf herhalen: lees 'stad der zienden', van Jose Saramago.

-edit: sidekick, heb je een linkje naar de bron?

[ Bericht 4% gewijzigd door sigme op 29-03-2006 15:46:20 ]
pi_36464773
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

van Kaapstad idd., de naam zegt het al

[afbeelding]
Ziet er wel gaaf uit, maar dat over het algemeen aangenomen wordt dat het noorden de bovenkant is, is eigenlijk nergens op gebaseerd toch? Het had net zo goed andersom kunnen zijn?
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:27:51 #76
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36466120
Mensen, goed nieuws, de tijd van de bananenrepubliek zal spoedig achter ons liggen.

Goed nieuws! Kartelvorming wordt aangepakt

Niet de hardste schreeuwer, maar de eerlijke hardwerkende ondernemer zal het gaan winnen.
Mooi.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:14 #77
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36466544
Kartelvorming is al 200 jaar een probleem. Dat zal ook wel zo blijven.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:05 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36466601
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef George-Butters het volgende:
Kartelvorming is al 200 jaar een probleem. Dat zal ook wel zo blijven.
Al 4000 jaar, maar dat betekend niet dat je het niet aan moet pakken.

Diefstal is ook al zo oud als christus, maar dat betekend niet dat het mag ofzo.
pi_36467424
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef pberends het volgende:
p0edelewoepsie
Kan ik hier op klikken in een openbare ruimte?
pi_36467454
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kan ik hier op klikken in een openbare ruimte?
Ja hoor
pi_36467582
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja hoor
Die tweede daarentegen...
pi_36467609
quote:
Zalm: Ik heb weloverwogen geblunderd

DEN HAAG - Minister Zalm (Financiën) heeft naar eigen zeggen „weloverwogen geblunderd” door in februari burgers op toe roepen hun te hoge aanslag voor de onroerendzaakbelasting (ozb) niet te betalen.

Hij zei dat dinsdag in de Tweede Kamer in een reactie op een uitzending van het tv-programma Netwerk waarin naar voren kwam dat Zalm door ambtenaren was gewaarschuwd voorzichtig te zijn met uitlatingen over de ozb-aanslag. „Mijn ambtenaren hebben mij beter geadviseerd dan ik mij heb gedragen”, zei Zalm.

De minister bood kort na de publiekelijke reprimande aan 62 gemeenten met een te hoge ozb-aanslag al meteen excuses aan. Hij zou zich hebben gebaseerd op verkeerde cijfers. Uit de Netwerk-uitzending bleek maandag juist dat de ambtelijke stukken wel klopten. Waar Zalm 62 gemeenten beschuldigde, gingen in werkelijkheid maar acht gemeenten in de fout met de ozb-aanslag.

Ook bij GroenLinks was het beeld ontstaan dat Zalm vooral excuses had aangeboden voor het gebruik van ondeugdelijke cijfers. Nu is gebleken dat Zalm wel goed geadviseerd is, riep GroenLinks-Kamerlid Vendrik hem dinsdag ter verantwoording. Maar de minister van Financiën maakte duidelijk weinig zin te hebben om de zaak weer op te rakelen. Volgens hem was hij volledig verantwoordelijk voor zijn uitspraken en is hij meteen „flink door het stof” gegaan. „Er is alles over gezegd”, aldus Zalm.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/36060211/Zalm:_Ik_heb_weloverwogen_geblunderd.html

Oftewel, Zalm had de juiste cijfers, deed welbewust foute uitspraken, en wekt daarna de indruk dat de fout bij zijn ambtenaren zou hebben gelegen ...

Wat is het toch een clichebeeld van een machtsbeluste klootzak die zijn eigen fouten en tekortkomingen altijd handig in de schoenen van anderen probeert te schuiven ..
een onbetrouwbare gladde aal ....
en dan ook nog eens miesmuizerig gaan doen over 'dat die zaak weer opgerakeld wordt' ...

Wanneer beland zo'n overleefde machtswellusteling eindelijk op het schavot? Of gaat hij gewoon zijn 15-jarig jubileum als 'minister in 5 aaneengesloten kabinetten gewoon halen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:05:02 #85
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36468898
Zalm lacht ALTIJD zo eng. Een kabouter van 1m55 met een muil van een paard.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36468941
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:05 schreef George-Butters het volgende:
Vrouwenopmerking.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:06:48 #87
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36468951
En als Pechtold een jaar na zijn uitspraak 'politiek is vies en vunzig' door Wiegel door het stof wordt gehaald, hoor je er verder niemand over.

Hypocriet, politiek.
Nat, water.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:08:47 #88
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36468993
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Vrouwenopmerking.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36469033
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef George-Butters het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die ga ik voortaan ook gebruiken.
pi_36469149
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:05 schreef George-Butters het volgende:
Die Lousewies van der Laan begint steeds meer op een man te lijken...
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:15:09 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36469166
Op het moment discussieert de Tweede Kamer over de voedselbanken. Wat wil het parlement zeggen over iets moois als een particulier maatschappelijk sociaal initiatief?
pi_36469239
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ziet er wel gaaf uit, maar dat over het algemeen aangenomen wordt dat het noorden de bovenkant is, is eigenlijk nergens op gebaseerd toch? Het had net zo goed andersom kunnen zijn?
we hebben uiteindelijk met elkaar afgesproken dat bij kaarten standaard het noorden boven moet afgebeeld worden, en zo ook bij afbeeldingen van de hele aarde

tot vandaag de dag beeldt men nog meer kaarten af waar het noorden niet boven is en dat algemeen gebruikt kan worden en niet alleen voor vermaak, maar dat zijn bv. stadskaarten van Den Haag, Antwerpen

woensdag 29 maart 2006 @ 18:26:38 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36469425
Ik las pas 2 tegenstrijdende berichten.

Nederlanders moesten vrijdagmiddag niet zo vroeg borrellen, dat was slecht voor de economie, we moeten van Brinkhorst langer werken.
En vanochtend zag ik dat men als ambtenaar in Engeland al op 61 jarige leeftijd met pensioen kan gaan, itt het Nederlandse 65.

Wat klopt daar niet aan? Dat is 4 jaar verschil!
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:28:58 #95
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36469492
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Op het moment discussieert de Tweede Kamer over de voedselbanken. Wat wil het parlement zeggen over iets moois als een particulier maatschappelijk sociaal initiatief?
Het CDA wil de bezoekers verplichtingen opleggen.
pi_36469888
quote:
Remkes: betaalwijze SP'ers 'niet zuiver'

Minister Remkes van Binnenlandse Zaken wil dat overheden het volledige salaris van SP-politici aan de betrokkenen zelf overmaken. Nu storten overheden vaak automatisch een deel van de vergoeding rechtstreeks in de partijkas van de SP. Remkes vindt dat niet zuiver. Hij laat onderzoeken of het mogelijk is de rechtstreekse storting te verbieden. Politici van de SP zijn verplicht om een deel van hun salaris af te staan aan de partijkas.
Met zijn kritiek op het huidige betalingssysteem schaart Remkes zich achter de Utrechtse commissaris van de koningin Boele Staal. Hij weigert al sinds november de vergoeding van drie SP-Statenleden rechtstreeks te storten in de partijkas.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4799374

verschuiving van bureacratie...
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:48:39 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36469961
Tsja, gewoon op de rekening storten van de politici. Als zij dan alles willen storten in de partijkas is ook niet al te moeilijk om dat te automatiseren.
pi_36469988
Operation Makeup gaat van start:
quote:
Coalitie wil kabinetsbeleid promoten

De regeringspartijen gaan de resultaten van het kabinetsbeleid veel meer promoten. CDA, VVD en D66 willen 'met trots' gaan uitdragen wat er tot dusver is bereikt. Volgens de coalitiepartijen heeft het kabinetsbeleid een veel slechtere reputatie dan het verdient. Het imago-offensief is afgesproken tijdens overleg in Den Haag tussen premier Balkenende, de vice-premiers Zalm en Brinkhorst en de drie fractieleiders.
De regeringspartijen willen onder meer duidelijk maken dat de economie er dankzij het kabinetsbeleid veel beter voorstaat. De burger moet dat volgens hen gaan merken, bijvoorbeeld doordat meer mensen aan werk worden geholpen. Ook wordt bekeken of er nog financiële ruimte is om de koopkracht verder te verbeteren.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4799308
pi_36470120
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Wanneer beland zo'n overleefde machtswellusteling eindelijk op het schavot? Of gaat hij gewoon zijn 15-jarig jubileum als 'minister in 5 aaneengesloten kabinetten gewoon halen?
Tja Zalm . Daar ben ik al jaren geleden op afgeknapt.

Pff een borrel op woensdagmiddag tikt er wel in .
pi_36470356
De SP werkt niet met declaraties. Maar met voedselbonnen en strippenkaarten.
pi_36470596
http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_Dynamite
quote:
It made its first debut at the Sundance Film Festival in January 2004. Napoleon debuted in June 2004, earning $116,666 in its limited release opening weekend, $2,083,493 in its wide release opening weekend, and over $44.5 million as of January 1, 2006. The film cost only $400,000 to make.
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:19:18 #102
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36470818
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36470860
quote:
De Wijk: Missie loopt gevaar

Afghanen getergd door harde aanpak papaverteelt van Amerikanen

Van onze verslaggever

Nederlandse troepen in de Afghaanse provincie Uruzgan dreigen in groot gevaar te komen door weerzin bij de bevolking tegen de Amerikaanse bestrijding van papavervelden.

Dat stelt Rob de Wijk, hoofd van het conflict- en veiligheidsprogramma van instituut Clingendael, die de afgelopen dagen in Afghanistan was. De rigoureuze aanpak van de papaverteelt door de Amerikaanse dienst voor drugsbestrijding DEA zorgt voor zo veel weerzin bij de lokale bevolking, dat het hen ’in handen van de Taliban drijft.’

Afghanistan is verantwoordelijk voor minstens vier vijfde van de wereldproductie van opium, waarvan onder meer heroïne gemaakt wordt. De DEA laat het bedrijf Dyncorp de papavers vernietigen, door bijvoorbeeld de velden met gif te bespuiten.

Dyncorp overlegt echter volstrekt niet met de Navo, die in het zuiden van Afghanistan de wederopbouwmissie Isaf aan het starten is. Pogingen van Isaf vertrouwen te winnen van de bevolking zijn tot mislukken gedoemd als in hetzelfde gebied papavervelden worden vernietigd, concludeert De Wijk na een serie gesprekken met betrokkenen in Afghanistan. „Ook Nederlanders in Uruzgan zullen daardoor als schietschijf gaan dienen.”

Nederland zendt de komende maanden ongeveer 1200 militairen naar Uruzgan. Tijdens het politieke debat in de aanloop naar dat besluit was er vooral zorg over de scheiding van Isaf met de vechtmissie ’Enduring Freedom’, waarin de Amerikanen jacht maken op terroristen en Taliban-aanhangers. Over die scheiding tussen die twee missies zijn duidelijke afspraken gemaakt, maar ten aanzien van de drugsbestrijding ,,laat de DEA zich aan niemand iets gelegen liggen.”

De laatste maanden neemt in de zuidelijke provincies Kandahar, Helmand en Uruzgan het aantal aanvallen op buitenlandse militairen sterk toe, onder meer met zelfmoordaanslagen. Onder de Canadezen, die de Isaf-missie in eerste instantie gaan leiden, zijn sinds begin dit jaar al minstens drie doden en zeven gewonden gevallen. De Canadezen hebben net als Dyncorp hun hoofdkwartier in Kandahar, maar horen niets van de bestrijding van de opiumteelt. Door de toenemende spanning komen de Canadezen volgens De Wijk inmiddels „de compound niet meer af.” De Wijk: „Nederland moet onmiddellijk samen met de Britten, Australiërs en de Canadezen harde afspraken maken met de Amerikaanse regering, wil de Isaf-missie niet volledig worden ondermijnd”.

De vraag is echter of dat kansrijk is. Vorige maand bleek tijdens een conferentie over Afghanistan in Londen dat de VS door willen gaan met het vernietigen van papavervelden. Begin deze maand begon een nieuwe operatie in Helmand en Kandahar. Later volgt Uruzgan.
http://www.trouw.nl/hetni(...)ssie+loopt+gevaar+++
pi_36471180
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik las pas 2 tegenstrijdende berichten.

Nederlanders moesten vrijdagmiddag niet zo vroeg borrellen, dat was slecht voor de economie, we moeten van Brinkhorst langer werken.
En vanochtend zag ik dat men als ambtenaar in Engeland al op 61 jarige leeftijd met pensioen kan gaan, itt het Nederlandse 65.

Wat klopt daar niet aan? Dat is 4 jaar verschil!
Ben jij nu echt zo simpel of doe je graag Meki na?
Wat hebben Brinkhorsts voorstel mbt de NLe economie te maken met een Britse ambtenarenregeling?

Niets nee.
Buiten dat is het ook nog eens incompleet want de NLe ambtenaar gaat 9 vd 10 keer een stuk vroeger met pensioen dan die 65 dmv pre-pensioen, VUT, etc
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36471419
Als de Palestijnen niet in Israël kunnen integreren, gaan ze maar naar hun volksgenoten in Transportanië.
pi_36471917
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Als de Palestijnen niet in Israël kunnen integreren, gaan ze maar naar hun volksgenoten in Transportanië.
Oh ja, de Palestijnen die integreren. Hoe ging dat ook al weer in Jordanie, ik ben het even vergeten maar iemand hier weet het vast wel toch?
pi_36471967
Het ging uitstekend en Jordanië is nu de vierde grootste economische macht in de wereld, dankzij de succesvolle integratie van de Palestijnse immigranten.
pi_36472383
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:56 schreef Monidique het volgende:
Het ging uitstekend en Jordanië is nu de vierde grootste economische macht in de wereld, dankzij de succesvolle integratie van de Palestijnse immigranten.
En dat allemaal dankzij de Jordaanse koning, die de Palestijnen liefdevol opving en wiens daad door het vredelievende en ontwikkelde Palestijnse volk met dankbaarheid ontvangen werd.
pi_36472537
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

En dat allemaal dankzij de Jordaanse koning, die de Palestijnen liefdevol opving en wiens daad door het vredelievende en ontwikkelde Palestijnse volk met dankbaarheid ontvangen werd.
Je moet toch wat...
pi_36472688
pi_36472749
quote:
Saudi Arabia is working secretly on a nuclear programme, with help from Pakistani experts, the German magazine Cicero reports in its latest edition, citing western security sources.
quote:
Sectarian violence has displaced more than 25,000 Iraqis since the Feb. 22 bombing of a Shiite Muslim shrine, a U.N.-affiliated agency said Tuesday, and shelters and tent cities are springing up across central and southern Iraq to house homeless Sunni and Shiite families.

The flight is continuing, according to the International Organization for Migration, which works closely with the United Nations and other groups. The result has been a population exchange as Sunni and Shiite families flee mixed communities for the safety of areas where their own sects predominate.

"I definitely wouldn't say the displacement has peaked," said Dana Graber, an official of the migration agency in Amman, Jordan. "It's continuous."

The agency's figures were compiled from information provided by partner organizations working with displaced Iraqis. The government Ministry of Displacement and Migration puts the count higher, at more than 32,000.
pi_36472819
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]
Ah mooi. De aanloop naar de Grote Oorlog gaat onverminderd door.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:25:25 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36472860
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:
In feite hebben we nu dus een kapitalist die een voormalige maoïst heeft doodgeschoten? Extreem-rechtse terreur?
pi_36473111
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
Dan nog is 22.000 niet overdreven veel spaargeld. Zeker als je een beetje sober leeft.
Anderhalf jaarsalaris met een minimumloon is niet veel spaargeld?
Ik heb geen anderhalf keer m'n jaarsalaris op de bank staan hoor.
pi_36473285
Nou ja, ik ben een klein jongetje die nog thuis woont zonder sociaal leven en geen auto heeft of rijdt. You figure it out. Met een uurloon van 2 euro zit je al gauw op de zeven...honderd euro spaargeld.
pi_36473319
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik ben een klein jongetje die nog thuis woont zonder sociaal leven en geen auto heeft of rijdt. You figure it out. Met een uurloon van 2 euro zit je al gauw op de zeven...honderd euro spaargeld.
Goed, en jij hebt dus anderhalf keer je jaarsalaris aan spaargeld op de bank?
pi_36473334
Ik ben rijk .
pi_36473383
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Goed, en jij hebt dus anderhalf keer je jaarsalaris aan spaargeld op de bank?
Uiteraard. Ik heb een voordelige rente van zes miljoen procent.
pi_36473410
Maar nu zonder geintjes! Nee, natuurlijk niet. Nu ga ik voetbal kijken.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:42:11 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36473417
Ik zit ook wel zo rond de anderhalf. Nu mijn loon flink is gestegen wellicht iets minder.
pi_36473514
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Anderhalf jaarsalaris met een minimumloon is niet veel spaargeld?
Ik heb geen anderhalf keer m'n jaarsalaris op de bank staan hoor.
Hij had geen minimumloon volgens mij. Maar als absoluut bedrag vind ik het voor een ruime dertiger die pas net vader is geworden niet overdreven veel. En ik heb ook wel anderhalf jaar salaris op de bank staan, maar dat komt meer door mijn bescheiden salaris .
pi_36473721
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij had geen minimumloon volgens mij. .
Nou het zal niet veel schelen
quote:
Van der G. verdiende als werknemer van de gemeente Wageningen in 2001 ¤15.624 bruto.
Bruto 1.300 in de maand.....
pi_36473906
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.

'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
pi_36473928
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben rijk .
Deze sigaar komt uit Havana. . Iemand een bourbon?
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:05:23 #125
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36474247
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:45 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4799374

verschuiving van bureacratie...
Het zou tijd worden dat de SP salarissen gelijk getrokken worden, dan is verlet ook niet meer nodig .

Als er wat te vieren valt, dan is het tenslotte ook geen probleem om een dure artislokatie af te huren en de drank rijkelijk te laten vloeien. Voor een normale vergadering, kun je kannen thee declareren a 2,50 oid
pi_36474784
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
quote:
geen leuke grap eerlijk gezegd. Verdiep je eens goed in ons programma zou ik zeggen, in plaats van mee te waaien met de hype

met vriendelijke groeten
jantine kriens

3021 DH Rotterdam
06 51323630
pi_36475054
quote:
in plaats van mee te waaien met de hype
Heh, verloochenen ze nou Wouter Bos himself?
pi_36475156
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nou het zal niet veel schelen
[..]

Bruto 1.300 in de maand.....
Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
pi_36475407
Amerikanen....
quote:
Naked Britney Sculpture Causes Abortion Uproar

A naked sculpture of Britney Spears giving birth which is due to go on display in New York next month has caused outrage on both sides of the abortion debate, with the artist receiving criticism from both pro-choice and pro-life groups.

The life sized sculpture, by artist Daniel Edwards, depicts the singer kneeling on all fours on a bearskin rug while giving birth to her son Preston. It will be displayed at the Capla Kesting Art Gallery in New York in April alongside a display of anti-abortion work.

The gallery's co-owner, David Kesting, said he had received over 3,000 emails since the sculpture's unveiling - from both pro-choice and anti-abortion campaigners from as far apart as England and Japan. He said some pro-life activists condsidered the work degrading to teir movement, while pro-choice campaigners were upset by the fact that the scuplture was being used as a pro-life statement.

The artist behind the piece said that his work "is a new take on pro-life. Pro-lifers normally promote bloody images of abortion. This is the image of birth." He went on to admit that he had never actually met Brtiney Spears and had composed the likeness from photographs. "I admire her. This is an idealized figure," he said. "Everyone is coming at me with anger and venom, but I depicted her as she has depicted herself - seductively. Suddenly, she's a mom." The singer's publicist has refused to comment on the sculpture

The free exhibit at the Brooklyn gallery opens on the 7th April and runs for two weeks. Extra security guards are reported to have been hired to combat possible demonstrations against the sculpture.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:48:09 #130
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475760
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:49:07 #131
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36475806
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs. Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
pi_36475828
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
pi_36475877
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs.
Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
quote:
Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:04 #134
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36476060
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pi_36476101
Wat doet het er toe?
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:58:17 #137
93744 Finder_elf_towns
pi_36476129
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
pi_36476192
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pappa en mamma dokken niks hoor . Maar ik heb niet bepaald het idee dat Volkert iemand is die veel gaf om merkkleding of dikke auto's. Met een sobere leefwijze lukt het echt wel.
pi_36476232
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
Het waren tweeverdieners dat maakt een slok op een borrel uit... En z'n vriendin had een dikke erfenis.
pi_36476245
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wat doet het er toe?
Het is het bewijs dat de BVD Volkert heeft betaald voor de moord .
pi_36476271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
pi_36476328
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is gewoon een pleurisjoch die Volkert. Met z'n gezeik dat het niet mogen schrijven van een boek zijn rechten schendt. En wel zelf iemand voor z'n kop knallen.

Ik hoop echt dat die gozer als hij vrij komt de verkeerde tegenkomt en dat die hem met veel pijn Fortuyn achterna stuurt. Bloedjoch dat het d'r is.
pi_36476347
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Nee toch, Raymond en dokter?
pi_36476501
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
Het gaat om de verhouding ten opzichte v/h jaarsalaris. Met die 1.300 betaalt ie geen fuck en als ik me niet vergis was hij pas NET gaan samenwonen. MAW al die jaren daarvoor moest hij van dat salarisje rondkomen en dat lijkt me moeilijk want dat is amper 800 netto of zo. Huislasten alles bij elkaar is al bijna dat bedrag dus om dan geld over te houden om jarenlang 1.000 euro per maand te sparen lijkt me wat lastig.

Ik bedoel, anderhalf jaar je jaarsalaris dat is voor mij toch al gauw 75.000 euro en bv voor gelly 15.000 euro. Ik bedoel maar!
pi_36476915
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
[..]

"mee te waaien met de hype"
Zelf doen ze dat uiteraard niet. Tjonge, zoiets afdoen als hype. Was het maar zo, dan waren die lange tenen binnenkort ook weer weg.
pi_36478052

Hoi.
pi_36478809
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
pi_36483545
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ben bang dat je dan juist meer zichtbare broeikassen gaat krijgen
pi_36483548
Hé Dog!

Goedemorgen !
pi_36483551
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nou, ik had, samen met mijn liefste, ook ruim dat bedrag gespaard van twee kleine partimebaantjes.
Ik zou het na moeten zoeken, maar na 2 of 3 jaar beide een 20-uurs lullig baantje hebben we eerst de stufi afgekocht omdat we die fl 30.000,- wel hadden liggen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 07:41:14 #151
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36483768
Regering wil eigen reputatie opvijzelen

Waarom vertellen ze dit? Dat je het gaat doen, is tot daaraantoe, maar het ook daadwerkelijk bekendmaken is gewoon sneu.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36483972
pi_36483979

En dan door het gaatje kijken hè
pi_36484052
Wat een takkeweer.

Gelukkig werd ik op een zeer enthousiast 'góede morgen' onthaald door de verzamelde verhuizers hier op de stoep van kantoor.

Ik haat natgeregende broeken dus het is een kort rokje vandaag .
pi_36485041

Ik zie het echt niet. Als je het daaruit kunt halen, dan kan ik het ook uit mijn bord met spaghetti halen. En dan nog? Willen ze nu de vis aanbidden? Godslastering.
pi_36485095
quote:
De woorden 'brand' en 'moskee' in combinatie gebruiken tijdens een gesprek in de openbare ruimte is niet geheel zonder risico's. Dat ondervond een 22-jarige Rotterdammer. Een week geleden voerde hij in de metro het bewuste gesprek met twee vrienden. De politie, die door een getuige was ingelicht, pakte de jongeman twee dagen later op.

"Het is niet te hopen dat Feyenoord verliest, anders gaan ze misschien nog een moskee te lijf", opperde de Rotterdammer "Of ze steken de brand er in", reageerde een van zijn vrienden. Een vrouw die in de buurt stond waarschuwde de politie. Dankzij camerabeelden kon de identiteit van de man en een 19-jarige Capelse vriend worden achterhaald. Beiden werden gearresteerd, de 22-jarige nota bene voor de poort van zijn werkgever Akzo Nobel. Tevens werden de woningen van de betrokkenen doorzocht. "In deze tijd van terroristische dreiging hebben we juist gehandeld", meent woordvoerder Ger de Jong van de Rotterdamse politie.

"Dat ze op scherp staan kan ik me indenken. Maar dit gaat nergens over. Ze hebben m'n hele huis doorzocht!", zegt de moeder van de 22-jarige. Ze noemt haar zoon, die zelf de geschiedenis zo snel mogelijk wil vergeten, 'een keurige jongen uit Kralingen'. Een computer, een telefoon en een camera, die bij de huiszoeking in beslag werden genomen, moeten nog worden teruggegeven. "Wij blijven met een trauma achter", aldus de moeder.
Collateral damage. Niets aan te doen. Zo ook laatst met die 2 marokkaanse jurken in de trein.

http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece dus

[ Bericht 4% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-03-2006 10:36:01 (dôh) ]
pi_36485111
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

Ik zie het echt niet. Als je het daaruit kunt halen, dan kan ik het ook uit mijn bord met spaghetti halen. En dan nog? Willen ze nu de vis aanbidden? Godslastering.
Ach KB, hieruit blijkt eens te meer dat moslims ook maar mensen zijn.

Ik lach me altijd een kriek om mensen die huilende mariabeelden aanbidden, is hetzelfde nietwaar?
pi_36485139
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Collateral damage. Niets aan te doen. Zo ook laatst met die 2 marokkaanse jurken in de trein.

Please KB, doe me er de bron even bij. Bij voorbaat grote dank .
pi_36485433
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach KB, hieruit blijkt eens te meer dat moslims ook maar mensen zijn.

Ik lach me altijd een kriek om mensen die huilende mariabeelden aanbidden, is hetzelfde nietwaar?
Zeker. Maar ook niet helemaal. Moslims aanbidden uberhaupt geen beelden en dan is het vreemd dat enkelen van hen wel vissen willen aanbidden. Mensen die huilende mariabeelden aanbidden, aanbidden al beeldjes, gemaakt door mensen, die Maria en Jezus moeten voorstellen. Voor die mensen is de stap erg klein.
pi_36485524
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zeker. Maar ook niet helemaal. Moslims aanbidden uberhaupt geen beelden en dan is het vreemd dat enkelen van hen wel vissen willen aanbidden. Mensen die huilende mariabeelden aanbidden, aanbidden al beeldjes, gemaakt door mensen, die Maria en Jezus moeten voorstellen. Voor die mensen is de stap erg klein.
Eens. Al zullen zowel de aanbiddende moslims als de aanbiddende katholieken zeggen dat ze het wonder aanbidden, niet de vis / het beeld. (En katholieken over hun gewone beelden dat ze natuurlijk niet dat stuk gips vereren maar de god erachter).

Oh en please please doe me even een bron voor die schandalige arrestatie .

-edit: dankjewel
pi_36485716
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Eens. Al zullen zowel de aanbiddende moslims als de aanbiddende katholieken zeggen dat ze het wonder aanbidden, niet de vis / het beeld. (En katholieken over hun gewone beelden dat ze natuurlijk niet dat stuk gips vereren maar de god erachter).
Jezelf en alles om je heen is in feite een wonder. Als die mensen dát niet kunnen inzien en ze hebben beeldjes en visjes nodig, dan is er ergens iets mis. Als ik mij wil wenden tot God, dan kan ik dat overal en altijd doen. Daar heb ik geen beeldjes of wat dan ook voor nodig. Alsof je een tussenpersoon nodig hebt om bij God te kunnen komen.
quote:
Oh en please please doe me even een bron voor die schandalige arrestatie .

-edit: dankjewel
yw
pi_36485910
Mogguh.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36485937
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jezelf en alles om je heen is in feite een wonder.
Zover ben ik wel met je eens.

Ik zou dan vervolgen met:
Als mensen dát niet kunnen inzien en ze hebben ook nog een wonderlijke god nodig, dan is er ergens iets mis.
quote:
Als ik mij wil wenden tot God, dan kan ik dat overal en altijd doen. Daar heb ik geen beeldjes of wat dan ook voor nodig. Alsof je een tussenpersoon nodig hebt om bij God te kunnen komen.
Ach, ieder z'n meug. Ik heb het op al die goden niet zo.
quote:
[..]

yw
Ik zal er niet steeds om zeuren, maar dit bericht ga ik wat verspreiden, dan moet ik wel met de bron kunnen komen (en niet met bron: Kirmizi )
pi_36485981
Kirmizi!

Je hebt me de bron van de wondervissen gegeven! Ik wil de bron van die arrestatie 'brand + moskee'.
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:33:37 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36486074
pi_36486077
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:28 schreef sigme het volgende:
Kirmizi!

Je hebt me de bron van de wondervissen gegeven! Ik wil de bron van die arrestatie 'brand + moskee'.
Azijnneuker: http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece
pi_36486110
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n meug. Ik heb het op al die goden niet zo.
Er is maar 1 God. Hoezo 'al die goden'?
quote:
[..]
Ik zal er niet steeds om zeuren, maar dit bericht ga ik wat verspreiden, dan moet ik wel met de bron kunnen komen (en niet met bron: Kirmizi )
Kirmizi is een uitermate betrouwbare bron. Je moet alleen even door een gewenningsproces heen.
pi_36486119
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Azijnneuker: http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece
Zuurpruim. Wederom bedankt.
pi_36486136
Ik heb weer eens last van mijn maag
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:37:54 #170
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36486175
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Onderbuikgevoelens.
pi_36486180
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Er is maar 1 God. Hoezo 'al die goden'?
De goden van de oude vikingen, grieken, romeinen, joden, christenen, moslims, hindoes, bosnegers, weet ik veel allemaal.
quote:
[..]

Kirmizi is een uitermate betrouwbare bron. Je moet alleen even door een gewenningsproces heen.
Daarom vraag ik Kirmizi ook even de link erbij te doen, soms. Hij heeft het heus niet zelf verzonnen.
pi_36486194
bron: Kirmizi
quote:
Verdonk overweegt alsnog lijsttrekkerschap VVD
AMSTERDAM - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) overweegt zich bij nader inzien toch kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de VVD bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2007. Dat zei ze donderdag in het radioprogramma De Ochtenden (EO). Verdonk maakt woensdag bekend wat ze doet.

Ze wil er komend weekeinde eerst nog met haar gezin over praten en met mensen uit de partij. Tot nu toe had Verdonk steeds duidelijk gemaakt dat ze niet beschikbaar is voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Maar ze is in de afgelopen tijd door partijgenoten gevraagd om zich toch kandidaat te stellen. De druk is zo toegenomen dat ze er nu serieus naar kijkt, aldus Verdonk. „Het is een fantastische eer dat zoveel mensen aan mij denken”, zei ze.

Als Verdonk zich kandidaat stelt, moet ze het opnemen tegen in elk geval staatssecretaris Rutte van Onderwijs en Tweede Kamerlid Jelleke Veenendaal. Kamervoorzitter Weisglas (VVD) had Verdonk eerder al opgeroepen de strijd aan te binden met Rutte, die zich als eerste kandidaat had gesteld.
Yessss. Beter voor mijn POL aandelen.
pi_36486210
quote:
, aai over buik, klaar!
pi_36486213
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Onderbuikgevoelens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36486232
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:39 schreef sigme het volgende:

[..]

, aai over buik, klaar!
In Marokko hebben ze een speciaal soort geneesmiddel ervoor. Met Shampoo over je buik wrijven (dus op een droge buik!) en dan laten inwerken. Shampoo moet wel wat einogwattes bevatten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36486248
quote:
Dat is de fok!frontpage . Ik noem nog liever Kirmizi als bron.

Ik moet de FP nageven dat ze meestal wel linken naar bronnen, dus ik gebruik het wel eens als tussenstation.
pi_36486285
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Marokko hebben ze een speciaal soort geneesmiddel ervoor. Met Shampoo over je buik wrijven (dus op een droge buik!) en dan laten inwerken. Shampoo moet wel wat einogwattes bevatten.
En dáárom zal Marokko nooit bij de EU komen. Richt je eigen afrikaanse unie maar op
pi_36486304
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En dáárom zal Marokko nooit bij de EU komen. Richt je eigen afrikaanse unie maar op
Ey het werkt gewoon hoor! Daar kunnen die Turken nog wat van leren!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36486349
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ik over je buikje aai komen er vanzelf einogwattes .
pi_36486401
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ey het werkt gewoon hoor! Daar kunnen die Turken nog wat van leren!
Turken hebben dat soort middeltjes niet nodig. Heb je ooit een Turk met buikpijn gezien? Nee, want Turken lachen om buikpijn.
pi_36486413
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Turken hebben dat soort middeltjes niet nodig. Heb je ooit een Turk met buikpijn gezien? Nee, want Turken lachen om buikpijn.
Oow jah!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36488986
Tijd voor een dutje
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:38:58 #183
89730 Drugshond
pi_36489091
quote:
Een stel gaat na een avondje stappen nog een broodje shoarma eten bij de plaatselijke shoarma-tent. Na het eten worden ze echter doodziek en moeten naar het ziekenhuis om hun maag leeg te laten pompen. De dokter vraagt na afloop met enige schroom wat ze gedaan hebben. Op hun vraag wat er dan aan de hand is, antwoordt de dokter dat er sperma van minstens vijf verschillende mannen in hun magen is aangetroffen. Na een controle door de Keuringsdienst van Waren wordt de shoarmazaak gesloten, omdat er in de knoflooksaus inderdaad sperma van een aantal verschillende mannen is aangetroffen.
pi_36489258
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:46:55 #185
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36489308
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
Overigens zijn er tal van beroemdheden die hun maag zouden hebben laten leegpompen in verband met grote hoeveelheden sperma die zich daarin zouden bevinden: Elton John, Alanis Marisonette, Madonna, Freddie Mercury, Rod Stewart.
pi_36489457
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 07:41 schreef George-Butters het volgende:

Waarom vertellen ze dit? Dat je het gaat doen, is tot daaraantoe, maar het ook daadwerkelijk bekendmaken is gewoon sneu.
Vage PR inderdaad .
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:53:07 #187
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36489495
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 07:41 schreef George-Butters het volgende:

Dit zinnetje kan ook alleen maar uit de koker van d66 komen
quote:
"Want je kunt mensen wel steeds iets vertellen, maar je moet het ze ook laten merken", aldus D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan.
pi_36489507
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece dus
Wat een gestapo zeg.
pi_36489692
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Lijkt me wel, het kan dan immers ook in de open lucht landbouw gekweekt worden (stuk goedkoper), dan zijn er ook geen lampen enzo meer nodig.
pi_36490094
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me wel, het kan dan immers ook in de open lucht landbouw gekweekt worden (stuk goedkoper), dan zijn er ook geen lampen enzo meer nodig.
Maar dan wordt het ook minder sterk .
Wel belangrijk is dat er dan betere controle op kwaliteit en bestrijdingsmiddelen enzo uitgevoerd kan worden.
pi_36490102
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een gestapo zeg.
Wil je meer van dit soort praktijken, dan moet je rechts stemmen.
pi_36490134
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef pberends het volgende:
Pure gestapo is dit, ronduit schandalig!! Je zou bijna links gaan stemmen.
pi_36490281
quote:

[..]

Maar dat zei ik ook al bij het oppakken van moslims, wat een paniekzaaierij allemaal. Zit je in de trein ben je een halve dag verder voordat je eindelijk bent waar je wil zijn, wat is dit voor bullshit.
pi_36490292
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 08:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

En dan door het gaatje kijken hè
pi_36490297
quote:
Wat een onzin. Van welke partij is Tony Blair?

Oh ja de Engelse PvdA .
pi_36490509
quote:

[..]

In dit land met rare politiek hebben we helaas geen ouderwets rechts. Die zouden zo'n staatsmacht met hand en tand bevechten.
pi_36490550
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar dan wordt het ook minder sterk .
quote:
Onderzoek toonde ook aan dat genetische aspecten belangrijk zijn voor het uiteindelijk THCgehalte in een plant. Weliswaar is warmte van belang voor een hoog THC-gehalte in een plant, maar dit is ondergeschikt aan de genetische bijdrage. Planten die in een warme omgeving opgroeien beschikken in het algemeen over meer THC, maar dat kan gedeeltelijk verklaard worden uit het feit dat onder warmere condities de lagere bladeren uitdrogen en afvallen waardoor de THC zich concentreert in de hogere delen van de plant.
http://www.drugsbase.nl/artikel.asp?artikel=4606

Je zult er denk ik wel goeie hekken omheen moeten zetten
pi_36490725
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef sigme het volgende:

[..]

In dit land met rare politiek hebben we helaas geen ouderwets rechts. Die zouden zo'n staatsmacht met hand en tand bevechten.
Zou je willen wegblijven met je Wilders propaganda
pi_36490853
Zijn we niet allemaal atheïst?

Laster hier, laster daar....rellen maar.
pi_36490892
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zou je willen wegblijven met je Wilders propaganda
Hahaha

Volgens Wolffje maak ik me schuldig aan wereldvreemde groenlinksigheid, volgens jou aan Wilderspropaganda .
pi_36490964
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Hahaha

Volgens Wolffje maak ik me schuldig aan wereldvreemde groenlinksigheid, volgens jou aan Wilderspropaganda .
Ik zou blij zijn met die beschuldigingen van hen.
pi_36491006
quote:

[..]

Hahaha

Je vergelijkt mij met die puisterige eeuwige maagd? Nu is het oorlog.
pi_36491056
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jij bent als goed moslim toch ook maagd? En als turk waarschijnlijk voorzien van een dikke neus.
pi_36491061
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn we niet allemaal atheïst?

Laster hier, laster daar....rellen maar.
Mag ik muze zijn?

Speciaal voor jou kom ik maar weer eens mijn POLhol uit.
pi_36491082
quote:

[..]

Hahaha

Dat is toch ook bijna hetzelfde? .
pi_36491113
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ghe, van Wolffje weet ik tenminste hoe hij eruitziet. Van jou weet ik heel weinig.

Ik meen me te herinneren dat jij getrouwd bent, dus vast geen maagd meer.
pi_36491307
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij bent als goed moslim toch ook maagd? En als turk waarschijnlijk voorzien van een dikke neus.
En zo'n modieus dun baardje, geschoren tot een lijntje.... . Oh, en witte sokken duidelijk zichtbaar onder de Armana-pantalon.
pi_36491931
Vergeet de Versace kleding niet, al dan niet nep .
pi_36491989
Versace, Armana....1 pot nat.
pi_36492465
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
Versace, Armana....1 pot nat.
Bedoel je niet Armani?
pi_36492546
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bedoel je niet Armani?
Wil je Vrijdag niet betuttelen?
pi_36492570
Oh ja.
pi_36492684
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kijk, dáár zou ik nou bezwaar tegen maken. Hoe minachtend, ik vind dat vrijdagmiddagborrel ook écht niet kan .

Wij hadden vroeger een Pool in de kennissenkring met een onmogelijke naam, die hebben we Slottie gedoopt (spelling? Pools dubbeltje).
pi_36492712
Zloty volgens mij...geweldig.
pi_36492755
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Kijk, dáár zou ik nou bezwaar tegen maken. Hoe minachtend, ik vind dat vrijdagmiddagborrel ook écht niet kan .
Onlangs had ik een feest op vrijdag, waarbij welgeteld een neger aanwezig was. Die hebben we toen ook maar Vrijdag gedoopt. .
pi_36492775
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou niet durven. Mijn lievelingsdag.
pi_36492798
quote:
En daarom sluit ik af met woorden van Voltaire, die dit mijns inziens in een breder perspectief kunnen worden gebruikt en niet zo zeer uitgaan van vrijheid van meningsuiting, maar van het bovenstaande en veel belangrijkere (al dan niet bestaande) begrip vrije wil:
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
Zo, dat wist je niet he, Chirac, dat Voltaire gewoon Engels sprak!
pi_36492954
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zo, dat wist je niet he, Chirac, dat Voltaire gewoon Engels sprak!
Ik had dat ook gezien, het kwam mij niet geheel voor als horend bij het filosofisch concept 'vrije wil', maar dat ligt vast aan mij.
pi_36493051
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zloty volgens mij...geweldig.
Ja, dat ziet er poolser uit.

Mijn moeder schaamde zich altijd dood (ze was niet met hem bevriend), dat we iemand aanspraken met pools duppie. Ik weet niet zogoed wat Zloty er zelf van vond.

Een lage prijs voor het ontvluchten van communistisch Polen, waarschijnlijk .
pi_36493140
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Onlangs had ik een feest op vrijdag, waarbij welgeteld een neger aanwezig was. Die hebben we toen ook maar Vrijdag gedoopt. .
ONDER ONS DAN, HE!
pi_36493258
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

ONDER ONS DAN, HE!
Ja ja, je moet ze d'r wel onder houden natuurlijk.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:02:24 #224
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36493337
Oude kuifjes zijn grappig, daarin wordt de blanke als ' massa ' aangesproken
pi_36493341
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja ja, je moet ze d'r wel onder houden natuurlijk.
Tenslotte heeft Ice Cube een film gemaakt met de titel Friday, dus waar hebben we het over?
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:02:54 #226
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36493361
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Tenslotte heeft Ice Cube een film gemaakt met de titel Friday, dus waar hebben we het over?
zelfs next friday, he got a thing going on..
pi_36493373
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Tafkahs het volgende:
Oude kuifjes zijn grappig, daarin wordt de blanke als ' massa ' aangesproken
Verneuk de massa en grijp de kassa...
pi_36493457
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ze lachen wel, maar in hun hart doet het pijn. Vertrouw ze niet! Hun dociel gedrag zit in de genen, is erin geslopen bij hun voorouders.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:06:27 #229
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36493471
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Verneuk de massa en grijp de kassa...

Ze zijn ook altijd dom of begrijpen niet hoe dingen werken. Vroeger kon dat nog gewoon
pi_36493517
Nu niet allemaal schuchter achter je kijken of er een neger achter je meekijkt hè..
pi_36493527
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Vertrouw ze niet!
Ik ben niet van gisteren of zo.
pi_36493548
Nu missen we alleen nog Underhertog met een leuk fitty plaatje.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:08:41 #233
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36493551
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Nu niet allemaal schuchter achter je kijken of er een neger achter je meekijkt hè..
jij bent ons foster parents entiteitje
pi_36493599
Oh, ik heb nog wel eens een damesromannetje getroffen waarin de kaffers gewoon een strenge hand nodig hadden. Anders gingen ze luieren.
pi_36493655
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben aan het werk hoor.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:12:46 #236
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36493674
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb nog wel eens een damesromannetje getroffen waarin de kaffers gewoon een strenge hand nodig hadden. Anders gingen ze luieren.
wie won er?
pi_36493713
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk hoor.
Oh ja, ik zie het.

Blank bedrijfje? Jij bent zeker van de HR...
pi_36493792
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oh ja, ik zie het.

Blank bedrijfje?
Marktwerking he, zuivere concurrentie zorgt vanzelf voor de meest efficiënte bedrijfsvoering.

[ Bericht 10% gewijzigd door sigme op 30-03-2006 15:21:31 ]
pi_36493850
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wie won er?
In de liefde zijn er alleen maar winnaars .
pi_36493943
quote:
DEN HAAG - Oliemaatschappij Shell heeft donderdag de adviesprijzen voor benzine en diesel verhoogd, met respectievelijk 1,4 cent en 0,4 cent. Een liter euro ongelood komt op 1,439 euro en diesel komt op 1,089 euro per liter. Dat heeft Shell zijn pomphouders laten weten.
Yiiihaaaa!
pi_36494103
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef sigme het volgende:

[..]

In de liefde zijn er alleen maar winnaars [afbeelding].
Da's het lelijkste hart dat ik ooit gezien heb, sigme. Het spijt me.
pi_36494118
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik vind het heel lief van je , dat je mijn flora zou willen zijn...maar iets minder geslaagd vind ik dat je me in dezelfde OP als die spaanse slet plaatst.
Mijn tittons zijn echt en vele malen mooier...en mijn snuit..afijn, dat mag ook duidelijk zijn.
Mooiere kont dan Vida...
pi_36494207
pberends is een typische nieuwe man. Smaak in vrouwen (vindt Jessica Simpson lelijk en aanbidt Monica B.), en toch laag bij de gronds zo af en toe.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:26:30 #245
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36494210
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Mooiere kont dan Vida...
hoe wist zij dat ze Spaans is eigenlijk?
pi_36494274
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

hoe wist zij dat ze Spaans is eigenlijk?
Die naam, Harry. Ze is natuurlijk Cubaanse.
pi_36494282
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Da's het lelijkste hart dat ik ooit gezien heb, sigme. Het spijt me.
Ik vergeef je. Ik ben het ook hartgrondig met je eens. Ik vond het wel passend voor liefde in damesromannetjes.

-edit: en passend bij de vreselijke uitspraak, ook.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:29:15 #248
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36494315
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die naam, Harry. Ze is natuurlijk Cubaanse.
is dat ene met die reet als bijzettafel die je eerder in een ander draadje postte of is Vida weer een andere?
pi_36494344
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

is dat ene met die reet als bijzettafel die je eerder in een ander draadje postte of is Vida weer een andere?
Da's een andere, maar met vergelijkbare maten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:31:05 #250
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36494367
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Da's zeker kasteelt ofzo
pi_36494377
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Johan_de_With het volgende:
pberends is een typische nieuwe man. Smaak in vrouwen (vindt Jessica Simpson lelijk en aanbidt Monica B.), en toch laag bij de gronds zo af en toe.
De smaak van de gemiddelde man is ook walgelijk. Lonsdale Lohan, Hillary "anorexia" Duff en barbiepop Jessica Simpson, daar word je niet blijer van.
pi_36494486
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die?
pi_36494520
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:20 schreef sigme het volgende:
LN, kom even naar de POLSC!
Ik zag het net pas, ik ben nu pas weer online.

vuttel vuttel!
pi_36494549
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ik zag het net pas, ik ben nu pas weer online.

vuttel vuttel!
Wacht even, moet het even opscharrelen. zo terug
pi_36494610
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die?
Nee, zij is Argentijns.
pi_36494646
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wacht even, moet het even opscharrelen. zo terug
Hier ging het om, je zou het volgende boek moeten opscharrelen:
*****************************************************************************************
De kaas en de wormen

Het bekendste boek van de Italiaanse historicus Carlo Ginzburg, ging over het wereldbeeld van een zestiende-eeuwse molenaar uit Friuli, voor de inquisitierechtbanken gedaagd vanwege zijn eigenaardige wereldbeeld, met een wereld als een kaas vol gaten, krioelend van de wormen. Ginzburg heeft zich in zijn carrière vaak bezig gehouden met processen waarin de rechters onbewust optreden als antropologen en dus, verblind als ze zijn, onbewust allerlei interessante historie over de beschuldigde meedelen.
*****************************************************************************************

Volgens mij heeft de openbare bieb in Groningen het wel (in het magazijn), ik neem aan dat je daar af en toe in de buurt komt (ernaast, om precies te zijn).
pi_36494766
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

She's so pretty!

.
Wat is dat? Een zwarte weduwe?
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:47:31 #259
89730 Drugshond
pi_36495227
quote:
Erdogan Touched by Darfurians

Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, moved by the scene at the Darfur refugee camps, sent instruction to the Turkish Red Crescent (Kizilay) to build a hospital there.

After attending the Arab League summit in the Sudanese capital, Khartoum, yesterday, Erdogan traveled to Darfur, which continually tops the international community’s agenda its for bloody conflicts and refugee camps.

The prime minister traveled from Khartoum to Darfur’s capital Nyala where he visited Otac refugee camp that offers protection to Sudanese escaping civil war in their country.

Prime Minister Erdogan personally oversaw the delivery of aid packages from Turkey containing 40 tons of cookies and diapers.

He was moved by the scenes of suffering and contacted Kizilay President Tekin Kucukyali and instructed him to go ahead with the immediate construction of a field hospital in the region.

Turkish Prime Minister, accompanied by State Ministers Besir Atalay and Mehmet Aydin, was welcomed by State Governor al-Haj Atta al-Manan Idris with an official ceremony at Nyala Airport.

Briefing on the situation in Darfur at his official office, Idris said contrary to new reports in the media “there was no tribal fighting, or oppression of majority groups.”

The prime minister, elaborating his hope that there should be no attempts of assimilation or genocide in Darfur, recalled the verses of the Quran, which frowned up inter tribal fighting.

“We should focus on equality between men and women. In that respect your parliament is better than ours. From what I heard yesterday, one quarter of the Sudanese parliament is represented by women” said Erdogan, highlighting the importance of the democracy and equality.

After Nyala, the PM will travel to Jeddah city in Saudi Arabia.
De eerste westerse premier die een zwart kindje op die manier in de armen neemt, moet nog geboren worden.
pi_36495323
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier ging het om, je zou het volgende boek moeten opscharrelen:
De kaas en de wormen

Het bekendste boek van de Italiaanse historicus Carlo Ginzburg, ging over het wereldbeeld van een zestiende-eeuwse molenaar uit Friuli, voor de inquisitierechtbanken gedaagd vanwege zijn eigenaardige wereldbeeld, met een wereld als een kaas vol gaten, krioelend van de wormen. Ginzburg heeft zich in zijn carrière vaak bezig gehouden met processen waarin de rechters onbewust optreden als antropologen en dus, verblind als ze zijn, onbewust allerlei interessante historie over de beschuldigde meedelen.
Ja, toevallig ben ik er nu net het één en ander over aan het lezen, ik zal het onthouden, bedankt voor de tip.
quote:
Volgens mij heeft de openbare bieb in Groningen het wel (in het magazijn), ik neem aan dat je daar af en toe in de buurt komt (ernaast, om precies te zijn).
Goed onthouden!
pi_36495562
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ja, toevallig ben ik er nu net het één en ander over aan het lezen, ik zal het onthouden, bedankt voor de tip.
Het is maar een dun boekje, lees het! Niet een of andere samenvatting.

Ik weet niet wat jij er voor les uit zult halen, ik heb er niet een speciaal doel mee, maar ik weet zeker dat je er veel mee zult kunnen.
quote:
[..]

Goed onthouden!
Oh, ik let best op, soms .
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:18:00 #263
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36495863
Ouderavond.

Ik zit nog tot 20.30 op school....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36495885
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef George-Butters het volgende:
Ouderavond.

! Vette pech.
pi_36495935
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef George-Butters het volgende:
Ouderavond.

"Beste ouders, ga maar ergens anders zeiken".
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:30:19 #266
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:30:50 #267
93744 Finder_elf_towns
pi_36496297
quote:
Mohammed wordt volgens de Deense moslims afgebeeld als zijnde oorlogszuchtig, een onderdrukker van de vrouw, een crimineel, gestoord en onintelligent en bovendien zou een verband worden gesuggereerd tussen de profeet en oorlog en terrorisme.
Nou, nou, beter kan ik het haast niet zeggen.
pi_36496441
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef Drugshond het volgende:
JdW,
Ach, vlieg op, ik word er helemaal tureluurs van.
pi_36496490
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:
urgh.
ziek.

en ik weet eindelijk waarom.
Shoarma
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:44:05 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36496754
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]
Ontstoken kaak door rotte verstandskies.
pi_36496780
Je stinkt sowieso uit je muil dus .
pi_36496844
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:16 schreef JohnLennon het volgende:

[..]

Ben je dat echt??
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:50:18 #274
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36496992
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Je stinkt sowieso uit je muil dus .
Nee, dat vroeg ik de tandarst ook al. Ze zei: "De ontsteking is niet open. Goed voor jouw sociale leven."
pi_36497004
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef pberends het volgende:
http://www.amerikaantje.be

van russische politiehelmen tot nepgranaten .

[afbeelding]

Hij staat op zo'n bosneukkleedje.
pi_36497055
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

En zo'n modieus dun baardje, geschoren tot een lijntje.... . Oh, en witte sokken duidelijk zichtbaar onder de Armana-pantalon.
Of nee wacht de 1e Murken-kleding: witte sokken in badslippers en dan daarmee de straat op gaan
pi_36497110
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De eerste westerse premier die een zwart kindje op die manier in de armen neemt, moet nog geboren worden.

Dat is zo

Gelukkig zijn het je moslimbroeders die de genocide in Darfur plegen en voorkomen dat de VN er wat aan doet
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:54:09 #278
93744 Finder_elf_towns
pi_36497143
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

[afbeelding]Ontstoken kaak door rotte verstandskies.[afbeelding]
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:55:44 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497204
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hij staat op zo'n bosneukkleedje.
Hier staat ie op het punt om Yvonne te gaan nemen:

donderdag 30 maart 2006 @ 16:57:48 #281
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497281
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

Gelukkig zijn het je moslimbroeders die de genocide in Darfur plegen en voorkomen dat de VN er wat aan doet
Kan het jou wat schelen als er ergens moslims worden gedood?

Je bent menselijker dan ik dacht.
pi_36497292
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[afbeelding]
Poetste hij zichzelf maar....

Intelligent Design m'n reet. .
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:58:57 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497326
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[afbeelding]
Goh, een dergelijk grapje lag én niet voor de hand én doet me een stuk beter voelen.

Je bent een groot licht.
pi_36497377
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Hier staat ie op het punt om Yvonne te gaan nemen:

[afbeelding]
Amerikaantje.be
pi_36497468
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kan het jou wat schelen als er ergens moslims worden gedood?
De Genocide wordt voornamelijk op niet-islamitische, zwarte Soudanezen gepleegd. Alles uit naam van de Dar el Harb-natuurlijk. En allah kan weer tevreden zijn dat zijn volgelingen vele tienduizenden omleggen uit zijn naam. Vrede zij met hen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:06:40 #286
93744 Finder_elf_towns
pi_36497478
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goh, een dergelijk grapje lag én niet voor de hand én doet me een stuk beter voelen.
Was dat de bedoeling dan?
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:08:29 #287
89730 Drugshond
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:10:11 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497578
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Was dat de bedoeling dan?
Ik neem aan dat jij niet Gerard Cox bent en dat dergelijke al te voor de hand liggende humor drie tandjes beneden jouw niveau is.
pi_36497601
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ontstoken kaak door rotte verstandskies.

Gaan we nog wel schaapjes tellen?

Leuk zijn ze he, die kwootjes?
pi_36497605
quote:
Direct na de beëdiging van de nieuwe Palestijnse regering door president Mahmoud Abbas hebben Canada en de Verenigde Staten alle diplomatieke banden met het land verbroken. Beide landen zien Hamas, dat de Palestijnse verkiezingen van januari overtuigend won, nog altijd als een terroristische organisatie en weigeren daarom elke vorm van onderhandeling.
Sinds de verkiezingsoverwinning kan niemand meer zeggen dat slechts een kleine minderheid vd Palestijnen extremistisch is: de overgrote meerderheid heeft voor Hamas gekozen.
pi_36497610
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

drie tandjes .
.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:13:35 #292
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497667
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:06 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

De Genocide wordt voornamelijk op niet-islamitische, zwarte Soudanezen gepleegd. Alles uit naam van de Dar el Harb-natuurlijk. En allah kan weer tevreden zijn dat zijn volgelingen vele tienduizenden omleggen uit zijn naam. Vrede zij met hen.
De slachtoffers van de Janjaweed zijn óók moslims - de grote tegenfactie, de JEM, zijn ook Islamisten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:14:20 #293
93744 Finder_elf_towns
pi_36497693
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Sinds de verkiezingsoverwinning kan niemand meer zeggen dat slechts een kleine minderheid vd Palestijnen extremistisch is: de overgrote meerderheid heeft voor Hamas gekozen.
Dat, mijn waarde Raymond, is natuurlijk ook weer niet waar.
pi_36497702
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van het percentage kiesgerechtigden die ook nog zijn stem heeft uitgebracht. Nuance is erg moeilijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36497714
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat, mijn waarde Raymond, is natuurlijk ook weer niet waar.
Dat is waar. De CCCP/Mao-shirtjes draagsters zoals Floripas en Sigme zullen het wel weer te vinden.
pi_36497720
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

De slachtoffers van de Janjaweed zijn óók moslims - de grote tegenfactie, de JEM, zijn ook Islamisten.
Het is duidelijk dat Raymond nooit weet waar hij over praat.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:15:42 #297
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497725
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Gaan we nog wel schaapjes tellen?

Leuk zijn ze he, die [afbeelding]kwootjes[afbeelding]?
Ja, maar ik weet niet of mijn antibiotica wel beerenburg kan verdragen. Dat is jammer, want in de buurt van het Memmelan (fokking diakritische tekens) drink ik graag een glaasje.
pi_36497735
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Raymond nooit weet waar hij over praat.
Waar woont Raymond eigenlijk?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:16:34 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36497747
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dat is waar. De CCCP/Mao-shirtjes draagsters zoals Floripas en Sigme zullen het wel weer te vinden.
Scherp argument!
pi_36497761
Enneh, Raymond, er is iets met je sig.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:17:44 #301
130955 Floripas
Blast from the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')