abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36474784
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
quote:
geen leuke grap eerlijk gezegd. Verdiep je eens goed in ons programma zou ik zeggen, in plaats van mee te waaien met de hype

met vriendelijke groeten
jantine kriens

3021 DH Rotterdam
06 51323630
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36475054
quote:
in plaats van mee te waaien met de hype
Heh, verloochenen ze nou Wouter Bos himself?
pi_36475156
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nou het zal niet veel schelen
[..]

Bruto 1.300 in de maand.....
Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36475407
Amerikanen....
quote:
Naked Britney Sculpture Causes Abortion Uproar

A naked sculpture of Britney Spears giving birth which is due to go on display in New York next month has caused outrage on both sides of the abortion debate, with the artist receiving criticism from both pro-choice and pro-life groups.

The life sized sculpture, by artist Daniel Edwards, depicts the singer kneeling on all fours on a bearskin rug while giving birth to her son Preston. It will be displayed at the Capla Kesting Art Gallery in New York in April alongside a display of anti-abortion work.

The gallery's co-owner, David Kesting, said he had received over 3,000 emails since the sculpture's unveiling - from both pro-choice and anti-abortion campaigners from as far apart as England and Japan. He said some pro-life activists condsidered the work degrading to teir movement, while pro-choice campaigners were upset by the fact that the scuplture was being used as a pro-life statement.

The artist behind the piece said that his work "is a new take on pro-life. Pro-lifers normally promote bloody images of abortion. This is the image of birth." He went on to admit that he had never actually met Brtiney Spears and had composed the likeness from photographs. "I admire her. This is an idealized figure," he said. "Everyone is coming at me with anger and venom, but I depicted her as she has depicted herself - seductively. Suddenly, she's a mom." The singer's publicist has refused to comment on the sculpture

The free exhibit at the Brooklyn gallery opens on the 7th April and runs for two weeks. Extra security guards are reported to have been hired to combat possible demonstrations against the sculpture.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:48:09 #130
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475760
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:49:07 #131
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36475806
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs. Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
pi_36475828
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
pi_36475877
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs.
Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
quote:
Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:04 #134
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36476060
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pi_36476101
Wat doet het er toe?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:58:17 #137
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36476129
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
pi_36476192
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pappa en mamma dokken niks hoor . Maar ik heb niet bepaald het idee dat Volkert iemand is die veel gaf om merkkleding of dikke auto's. Met een sobere leefwijze lukt het echt wel.
pi_36476232
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
Het waren tweeverdieners dat maakt een slok op een borrel uit... En z'n vriendin had een dikke erfenis.
pi_36476245
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wat doet het er toe?
Het is het bewijs dat de BVD Volkert heeft betaald voor de moord .
pi_36476271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
pi_36476328
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is gewoon een pleurisjoch die Volkert. Met z'n gezeik dat het niet mogen schrijven van een boek zijn rechten schendt. En wel zelf iemand voor z'n kop knallen.

Ik hoop echt dat die gozer als hij vrij komt de verkeerde tegenkomt en dat die hem met veel pijn Fortuyn achterna stuurt. Bloedjoch dat het d'r is.
pi_36476347
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Nee toch, Raymond en dokter?
pi_36476501
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
Het gaat om de verhouding ten opzichte v/h jaarsalaris. Met die 1.300 betaalt ie geen fuck en als ik me niet vergis was hij pas NET gaan samenwonen. MAW al die jaren daarvoor moest hij van dat salarisje rondkomen en dat lijkt me moeilijk want dat is amper 800 netto of zo. Huislasten alles bij elkaar is al bijna dat bedrag dus om dan geld over te houden om jarenlang 1.000 euro per maand te sparen lijkt me wat lastig.

Ik bedoel, anderhalf jaar je jaarsalaris dat is voor mij toch al gauw 75.000 euro en bv voor gelly 15.000 euro. Ik bedoel maar!
pi_36476915
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
[..]

"mee te waaien met de hype"
Zelf doen ze dat uiteraard niet. Tjonge, zoiets afdoen als hype. Was het maar zo, dan waren die lange tenen binnenkort ook weer weg.
pi_36478052

Hoi.
pi_36478809
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
pi_36483545
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
Ben bang dat je dan juist meer zichtbare broeikassen gaat krijgen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36483548
Hé Dog!

Goedemorgen !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36483551
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nou, ik had, samen met mijn liefste, ook ruim dat bedrag gespaard van twee kleine partimebaantjes.
Ik zou het na moeten zoeken, maar na 2 of 3 jaar beide een 20-uurs lullig baantje hebben we eerst de stufi afgekocht omdat we die fl 30.000,- wel hadden liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')