abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36470596
http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_Dynamite
quote:
It made its first debut at the Sundance Film Festival in January 2004. Napoleon debuted in June 2004, earning $116,666 in its limited release opening weekend, $2,083,493 in its wide release opening weekend, and over $44.5 million as of January 1, 2006. The film cost only $400,000 to make.
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:19:18 #102
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36470818
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36470860
quote:
De Wijk: Missie loopt gevaar

Afghanen getergd door harde aanpak papaverteelt van Amerikanen

Van onze verslaggever

Nederlandse troepen in de Afghaanse provincie Uruzgan dreigen in groot gevaar te komen door weerzin bij de bevolking tegen de Amerikaanse bestrijding van papavervelden.

Dat stelt Rob de Wijk, hoofd van het conflict- en veiligheidsprogramma van instituut Clingendael, die de afgelopen dagen in Afghanistan was. De rigoureuze aanpak van de papaverteelt door de Amerikaanse dienst voor drugsbestrijding DEA zorgt voor zo veel weerzin bij de lokale bevolking, dat het hen ’in handen van de Taliban drijft.’

Afghanistan is verantwoordelijk voor minstens vier vijfde van de wereldproductie van opium, waarvan onder meer heroïne gemaakt wordt. De DEA laat het bedrijf Dyncorp de papavers vernietigen, door bijvoorbeeld de velden met gif te bespuiten.

Dyncorp overlegt echter volstrekt niet met de Navo, die in het zuiden van Afghanistan de wederopbouwmissie Isaf aan het starten is. Pogingen van Isaf vertrouwen te winnen van de bevolking zijn tot mislukken gedoemd als in hetzelfde gebied papavervelden worden vernietigd, concludeert De Wijk na een serie gesprekken met betrokkenen in Afghanistan. „Ook Nederlanders in Uruzgan zullen daardoor als schietschijf gaan dienen.”

Nederland zendt de komende maanden ongeveer 1200 militairen naar Uruzgan. Tijdens het politieke debat in de aanloop naar dat besluit was er vooral zorg over de scheiding van Isaf met de vechtmissie ’Enduring Freedom’, waarin de Amerikanen jacht maken op terroristen en Taliban-aanhangers. Over die scheiding tussen die twee missies zijn duidelijke afspraken gemaakt, maar ten aanzien van de drugsbestrijding ,,laat de DEA zich aan niemand iets gelegen liggen.”

De laatste maanden neemt in de zuidelijke provincies Kandahar, Helmand en Uruzgan het aantal aanvallen op buitenlandse militairen sterk toe, onder meer met zelfmoordaanslagen. Onder de Canadezen, die de Isaf-missie in eerste instantie gaan leiden, zijn sinds begin dit jaar al minstens drie doden en zeven gewonden gevallen. De Canadezen hebben net als Dyncorp hun hoofdkwartier in Kandahar, maar horen niets van de bestrijding van de opiumteelt. Door de toenemende spanning komen de Canadezen volgens De Wijk inmiddels „de compound niet meer af.” De Wijk: „Nederland moet onmiddellijk samen met de Britten, Australiërs en de Canadezen harde afspraken maken met de Amerikaanse regering, wil de Isaf-missie niet volledig worden ondermijnd”.

De vraag is echter of dat kansrijk is. Vorige maand bleek tijdens een conferentie over Afghanistan in Londen dat de VS door willen gaan met het vernietigen van papavervelden. Begin deze maand begon een nieuwe operatie in Helmand en Kandahar. Later volgt Uruzgan.
http://www.trouw.nl/hetni(...)ssie+loopt+gevaar+++
pi_36471180
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik las pas 2 tegenstrijdende berichten.

Nederlanders moesten vrijdagmiddag niet zo vroeg borrellen, dat was slecht voor de economie, we moeten van Brinkhorst langer werken.
En vanochtend zag ik dat men als ambtenaar in Engeland al op 61 jarige leeftijd met pensioen kan gaan, itt het Nederlandse 65.

Wat klopt daar niet aan? Dat is 4 jaar verschil!
Ben jij nu echt zo simpel of doe je graag Meki na?
Wat hebben Brinkhorsts voorstel mbt de NLe economie te maken met een Britse ambtenarenregeling?

Niets nee.
Buiten dat is het ook nog eens incompleet want de NLe ambtenaar gaat 9 vd 10 keer een stuk vroeger met pensioen dan die 65 dmv pre-pensioen, VUT, etc
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36471419
Als de Palestijnen niet in Israël kunnen integreren, gaan ze maar naar hun volksgenoten in Transportanië.
pi_36471917
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Als de Palestijnen niet in Israël kunnen integreren, gaan ze maar naar hun volksgenoten in Transportanië.
Oh ja, de Palestijnen die integreren. Hoe ging dat ook al weer in Jordanie, ik ben het even vergeten maar iemand hier weet het vast wel toch?
pi_36471967
Het ging uitstekend en Jordanië is nu de vierde grootste economische macht in de wereld, dankzij de succesvolle integratie van de Palestijnse immigranten.
pi_36472383
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:56 schreef Monidique het volgende:
Het ging uitstekend en Jordanië is nu de vierde grootste economische macht in de wereld, dankzij de succesvolle integratie van de Palestijnse immigranten.
En dat allemaal dankzij de Jordaanse koning, die de Palestijnen liefdevol opving en wiens daad door het vredelievende en ontwikkelde Palestijnse volk met dankbaarheid ontvangen werd.
pi_36472537
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

En dat allemaal dankzij de Jordaanse koning, die de Palestijnen liefdevol opving en wiens daad door het vredelievende en ontwikkelde Palestijnse volk met dankbaarheid ontvangen werd.
Je moet toch wat...
pi_36472688
pi_36472749
quote:
Saudi Arabia is working secretly on a nuclear programme, with help from Pakistani experts, the German magazine Cicero reports in its latest edition, citing western security sources.
quote:
Sectarian violence has displaced more than 25,000 Iraqis since the Feb. 22 bombing of a Shiite Muslim shrine, a U.N.-affiliated agency said Tuesday, and shelters and tent cities are springing up across central and southern Iraq to house homeless Sunni and Shiite families.

The flight is continuing, according to the International Organization for Migration, which works closely with the United Nations and other groups. The result has been a population exchange as Sunni and Shiite families flee mixed communities for the safety of areas where their own sects predominate.

"I definitely wouldn't say the displacement has peaked," said Dana Graber, an official of the migration agency in Amman, Jordan. "It's continuous."

The agency's figures were compiled from information provided by partner organizations working with displaced Iraqis. The government Ministry of Displacement and Migration puts the count higher, at more than 32,000.
pi_36472819
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]
Ah mooi. De aanloop naar de Grote Oorlog gaat onverminderd door.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:25:25 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36472860
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:
In feite hebben we nu dus een kapitalist die een voormalige maoïst heeft doodgeschoten? Extreem-rechtse terreur?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36473111
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:10 schreef du_ke het volgende:
Dan nog is 22.000 niet overdreven veel spaargeld. Zeker als je een beetje sober leeft.
Anderhalf jaarsalaris met een minimumloon is niet veel spaargeld?
Ik heb geen anderhalf keer m'n jaarsalaris op de bank staan hoor.
pi_36473285
Nou ja, ik ben een klein jongetje die nog thuis woont zonder sociaal leven en geen auto heeft of rijdt. You figure it out. Met een uurloon van 2 euro zit je al gauw op de zeven...honderd euro spaargeld.
pi_36473319
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik ben een klein jongetje die nog thuis woont zonder sociaal leven en geen auto heeft of rijdt. You figure it out. Met een uurloon van 2 euro zit je al gauw op de zeven...honderd euro spaargeld.
Goed, en jij hebt dus anderhalf keer je jaarsalaris aan spaargeld op de bank?
pi_36473334
Ik ben rijk .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36473383
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Goed, en jij hebt dus anderhalf keer je jaarsalaris aan spaargeld op de bank?
Uiteraard. Ik heb een voordelige rente van zes miljoen procent.
pi_36473410
Maar nu zonder geintjes! Nee, natuurlijk niet. Nu ga ik voetbal kijken.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:42:11 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36473417
Ik zit ook wel zo rond de anderhalf. Nu mijn loon flink is gestegen wellicht iets minder.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36473514
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Anderhalf jaarsalaris met een minimumloon is niet veel spaargeld?
Ik heb geen anderhalf keer m'n jaarsalaris op de bank staan hoor.
Hij had geen minimumloon volgens mij. Maar als absoluut bedrag vind ik het voor een ruime dertiger die pas net vader is geworden niet overdreven veel. En ik heb ook wel anderhalf jaar salaris op de bank staan, maar dat komt meer door mijn bescheiden salaris .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36473721
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij had geen minimumloon volgens mij. .
Nou het zal niet veel schelen
quote:
Van der G. verdiende als werknemer van de gemeente Wageningen in 2001 ¤15.624 bruto.
Bruto 1.300 in de maand.....
pi_36473906
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Privé moet 3.000 euro schadevergoeding betalen wegens het onrechtmatig publiceren van foto's van Willem Alexander en zijn gezin. Albert greep dit aan om een sneer te geven naar Evert Santegoeds.

'Moest Evert nou 60.000 euro betalen of had hij nou zoveel kijkers?' en vervolgens brullen met zijn allen.
pi_36473928
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben rijk .
Deze sigaar komt uit Havana. . Iemand een bourbon?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:05:23 #125
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36474247
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:45 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4799374

verschuiving van bureacratie...
Het zou tijd worden dat de SP salarissen gelijk getrokken worden, dan is verlet ook niet meer nodig .

Als er wat te vieren valt, dan is het tenslotte ook geen probleem om een dure artislokatie af te huren en de drank rijkelijk te laten vloeien. Voor een normale vergadering, kun je kannen thee declareren a 2,50 oid
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36474784
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
quote:
geen leuke grap eerlijk gezegd. Verdiep je eens goed in ons programma zou ik zeggen, in plaats van mee te waaien met de hype

met vriendelijke groeten
jantine kriens

3021 DH Rotterdam
06 51323630
pi_36475054
quote:
in plaats van mee te waaien met de hype
Heh, verloochenen ze nou Wouter Bos himself?
pi_36475156
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nou het zal niet veel schelen
[..]

Bruto 1.300 in de maand.....
Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
pi_36475407
Amerikanen....
quote:
Naked Britney Sculpture Causes Abortion Uproar

A naked sculpture of Britney Spears giving birth which is due to go on display in New York next month has caused outrage on both sides of the abortion debate, with the artist receiving criticism from both pro-choice and pro-life groups.

The life sized sculpture, by artist Daniel Edwards, depicts the singer kneeling on all fours on a bearskin rug while giving birth to her son Preston. It will be displayed at the Capla Kesting Art Gallery in New York in April alongside a display of anti-abortion work.

The gallery's co-owner, David Kesting, said he had received over 3,000 emails since the sculpture's unveiling - from both pro-choice and anti-abortion campaigners from as far apart as England and Japan. He said some pro-life activists condsidered the work degrading to teir movement, while pro-choice campaigners were upset by the fact that the scuplture was being used as a pro-life statement.

The artist behind the piece said that his work "is a new take on pro-life. Pro-lifers normally promote bloody images of abortion. This is the image of birth." He went on to admit that he had never actually met Brtiney Spears and had composed the likeness from photographs. "I admire her. This is an idealized figure," he said. "Everyone is coming at me with anger and venom, but I depicted her as she has depicted herself - seductively. Suddenly, she's a mom." The singer's publicist has refused to comment on the sculpture

The free exhibit at the Brooklyn gallery opens on the 7th April and runs for two weeks. Extra security guards are reported to have been hired to combat possible demonstrations against the sculpture.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:48:09 #130
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475760
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je dan samen woont en je vriendin betaalt b.v het huis en de vaste lasten dan kan je dat best sparen over een jaar of wat. Ik vind het echt geen uitzonderlijk bedrag.
Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:49:07 #131
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36475806
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs. Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
pi_36475828
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoeveel verdiende zijn chick eigenlijk?
Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
pi_36475877
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
¤ 22.000 is gewoon uitzonderlijk veel voor iemand met een kleine beurs.
Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
quote:
Ik snap niet dat onze POL SC Volkert dat niet inziet.
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:53:04 #134
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36475920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een vergelijkbaar bedrag ergens bij een gemeente ofzo en nog wat via freelance. Plus dat ze een flink kapitaal heeft.
Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36476060
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pi_36476101
Wat doet het er toe?
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:58:17 #137
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36476129
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom is 22.000 uitzonderlijk veel iemand in een tweeverdieners huishouden?
Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
pi_36476192
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je een eigen huis hebt en geen pappa en mamma die alles dokken :[
Anderhalf keer je jaarsalaris is een groot bedrag.
pappa en mamma dokken niks hoor . Maar ik heb niet bepaald het idee dat Volkert iemand is die veel gaf om merkkleding of dikke auto's. Met een sobere leefwijze lukt het echt wel.
pi_36476232
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat in de praktijk het hele loon opgaat aan allerlei onkosten. Er is dus geen ruimte om kapitaal op te bouwen, tenzij je extreem zuinig bent. En zelf dan moet je een zeer sobere levensstijl ook nog kunnen volhouden. Een van de weinige manieren voor een doorsnee kinderloos huishouden als dat van Volkert om snel een beetje geld te krijgen is om een erfenis te ontvangen of iets te winnen bij een loterij.
Het waren tweeverdieners dat maakt een slok op een borrel uit... En z'n vriendin had een dikke erfenis.
pi_36476245
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wat doet het er toe?
Het is het bewijs dat de BVD Volkert heeft betaald voor de moord .
pi_36476271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik moet de rechtse verbale knokploeg gelijk geven. Ik vind 22.00 euro wel veel spaargeld.
Maar niet onmogelijk. Dat zeker niet.
Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
pi_36476328
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is gewoon een pleurisjoch die Volkert. Met z'n gezeik dat het niet mogen schrijven van een boek zijn rechten schendt. En wel zelf iemand voor z'n kop knallen.

Ik hoop echt dat die gozer als hij vrij komt de verkeerde tegenkomt en dat die hem met veel pijn Fortuyn achterna stuurt. Bloedjoch dat het d'r is.
pi_36476347
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Nee toch, Raymond en dokter?
pi_36476501
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is ook een hoop geld maar met een zuinige leefwijze goed te sparen.
Het gaat om de verhouding ten opzichte v/h jaarsalaris. Met die 1.300 betaalt ie geen fuck en als ik me niet vergis was hij pas NET gaan samenwonen. MAW al die jaren daarvoor moest hij van dat salarisje rondkomen en dat lijkt me moeilijk want dat is amper 800 netto of zo. Huislasten alles bij elkaar is al bijna dat bedrag dus om dan geld over te houden om jarenlang 1.000 euro per maand te sparen lijkt me wat lastig.

Ik bedoel, anderhalf jaar je jaarsalaris dat is voor mij toch al gauw 75.000 euro en bv voor gelly 15.000 euro. Ik bedoel maar!
pi_36476915
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Die PvdA-muts reageert op mijn "Moskeen bouwen"-fotofuck
[..]

"mee te waaien met de hype"
Zelf doen ze dat uiteraard niet. Tjonge, zoiets afdoen als hype. Was het maar zo, dan waren die lange tenen binnenkort ook weer weg.
pi_36478052

Hoi.
pi_36478809
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
pi_36483545
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
Ben bang dat je dan juist meer zichtbare broeikassen gaat krijgen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36483548
Hé Dog!

Goedemorgen !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36483551
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nou, ik had, samen met mijn liefste, ook ruim dat bedrag gespaard van twee kleine partimebaantjes.
Ik zou het na moeten zoeken, maar na 2 of 3 jaar beide een 20-uurs lullig baantje hebben we eerst de stufi afgekocht omdat we die fl 30.000,- wel hadden liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')