Het wordt je te heet onder de voeten ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar zullen we nu tubgirl gaan posten? kan dit waardeloze topic ook weer weeg.
Jij vind het een waardevol topic?quote:
Ja en nee. Ja, omdat de argumentatie van jou en je kornuiten van een hoog Hema-cassiere niveau getuigd. Nee, omdat dat al lang bekend was en het wel erg makkelijk is om er de vloer mee aan te vegen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij vind het een waardevol topic?
Ik zou idd niet aan de Tofoe/tahoe gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef Tref het volgende:
Niemand meer ?
Nou, dan moest ik maar eens gaan eten. Een lekkere maaltijd met veel vlees lijkt me wel wat. Daarbij niet kijkend op een cent......
Bedankt voor het toevoegen van jouw inhoudelijke reactie aan dit topic.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Tref het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, omdat de argumentatie van jou en je kornuiten van een hoog Hema-cassiere niveau getuigd. Nee, omdat dat al lang bekend was en het wel erg makkelijk is om er de vloer mee aan te vegen.
En ik maar betalen als JIJ gedotterd moet worden. Wat links van mij he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef Tref het volgende:
Niemand meer ?
Nou, dan moest ik maar eens gaan eten. Een lekkere maaltijd met veel vlees lijkt me wel wat. Daarbij niet kijkend op een cent......
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:54 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
En ik maar betalen als JIJ gedotterd moet worden. Wat links van mij he?
Ik ga niet serieus reageren in een topic met zo'n titel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Tref het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, omdat de argumentatie van jou en je kornuiten van een hoog Hema-cassiere niveau getuigd. Nee, omdat dat al lang bekend was en het wel erg makkelijk is om er de vloer mee aan te vegen.
En een doel in zijn levenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:
Maar Volkert had tenminste wel een mening...
Wat goed van hemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:
Nu opeens niet meer ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ga niet serieus reageren in een topic met zo'n titel.
joh,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Dit topic was al vanaf het begin gedoemd te mislukken door de titel
Ach ja, ik heb ook liever dat iemand Jantje doodschiet dan dat hij premier wordt, dus ieder zijn mening.quote:
Ik barst ook van de meningen. Over jou bijvoorbeeld........quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:
Ik heb me af en toe misschien even laten verleiden tot een mening die iets serieuzer overkwam. Maar als je serieus over dit onderwerp wilt discuseren moet je ff een nieuw topic openen met een normalere TT en OP.quote:
Ik wil ook niet dat Wouter Bos premier wordt. Zal ik hem morgen maar voor zijn flikker schieten dan, zodat het afgelopen is met de overwinningsroes van de PvdA ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook liever dat iemand Jantje doodschiet dan dat hij premier wordt, dus ieder zijn mening.
`quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik barst ook van de meningen. Over jou bijvoorbeeld........
Welke mening, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik barst ook van de meningen. Over jou bijvoorbeeld........
Ach gut, kleine baby!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb me af en toe misschien even laten verleiden tot een mening die iets serieuzer overkwam. Maar als je serieus over dit onderwerp wilt discuseren moet je ff een nieuw topic openen met een normalere TT en OP.
Het gaat niet om de persoon zelf, maar om het gedachtengoed en de ideeen achter desbetreffende persoonquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat Wouter Bos premier wordt. Zal ik hem morgen maar voor zijn flikker schieten dan, zodat het afgelopen is met de overwinningsroes van de PvdA ?
de TT hoeft helemaal niet te kloppen, maar een belachelijke TT vraagt om belachelijke reacties.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Tref het volgende:
[..]
Ach gut, kleine baby!
De topictitel moet "kloppen" en anders gaan we niet normaal reageren. Zal ik je flesje uit de opwarmer halen ?
Noem jij jezelf niet communist?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het gaat niet om de persoon zelf, maar om het gedachtengoed en de ideeen achter desbetreffende persoon
Een mooiere waarschuwing voor Wouter Bos bestaat er niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Het gaat niet om de persoon zelf, maar om het gedachtengoed en de ideeen achter desbetreffende persoon
Nee, een mongool die met een pakje lucifers gaat rondlopen in een vuurwerkloods veroorzaakt ontploffingen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de TT hoeft helemaal niet te kloppen, maar een belachelijke TT vraagt om belachelijke reacties.
Je bent weer lekker facistisch bezig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef Tref het volgende:
[..]
Nee, een mongool die met een pakje lucifers gaat rondlopen in een vuurwerkloods veroorzaakt ontploffingen!
Meneer fortuyn is/wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:
In feite hebben we nu dus een kapitalist die een voormalige maoïst heeft doodgeschoten?
doodsbedreigingen mogen niet op Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:14 schreef Tref het volgende:
By the way: ik vind de ideeen van de PvdA walgelijk. Zal ik morgen dan toch maar Wouter Bos voor zijn kop gaan schieten omdat ik het land voor die club wil behoeden ?
De steun van Vassilli heb ik in ieder geval al!
Je bent echt zwakbegaafd he ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
doodsbedreigingen mogen niet op Fok!![]()
Das ook niet aardig zeggen hoor, daar doe je veel mensen tekort mee.quote:
Sorry, ik wou de rest van je familie niet beledigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das ook niet aardig zeggen hoor, daar doe je veel mensen tekort mee.
hoe voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef Tref het volgende:
[..]
Sorry, ik wou de rest van je familie niet beledigen.
Er waren meerdere moordenaars?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Tref het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar mensen het gore lef vandaan halen om het land "te behoeden" voor een politicus door die persoon gewoon af te schieten. Who the fuck ben jij om voor 17 miljoen mensen te gaan beslissen wat goed voor ze is ?
Klaas De vries is een smerige, sluwe PvdA''er. Die rat had Fortuyn gewoon moeten beveiligen, of hij dat nou wilde of niet. De Vries wist nog beter als Fortuyn hoeveel gevaar deze liep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef Monidique het volgende:
Wat als Volkert de vijfde mei op internet had gezegd: " ik vind de ideeen van de LPF walgelijk. Zal ik morgen dan toch maar Pim Fortuyn voor zijn kop gaan schieten omdat ik het land voor die club wil behoeden ?" en de veiligheidsdienst niet had gedaan om maar niet zwakbegaafd te lijken. Wat dan, hè, wat dan? Zou Klaas de Vries dan ook wat te verwijten vallen?
Inderdaad, mensen waar je het niet mee eens bent mogen best doodgeschoten worden. Lang leve het fascismequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Daarom heeft ie ook die beveiliging op een loopje gelaten, duhhh dat je dat niet weet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:26 schreef Tref het volgende:
[..]
Klaas De vries is een smerige, sluwe PvdA''er. Die rat had Fortuyn gewoon moeten beveiligen, of hij dat nou wilde of niet. De Vries wist nog beter als Fortuyn hoeveel gevaar deze liep.
Over en sluiten. Ik ben geen buddy die je de hele avond gaat vermaken door je stupide zinnetjes te gaan beantwoorden of ontkrachten. Schrijf maar een brief naar" knoop in je zakdoek" !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er waren meerdere moordenaars?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |