abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36486248
quote:
Dat is de fok!frontpage . Ik noem nog liever Kirmizi als bron.

Ik moet de FP nageven dat ze meestal wel linken naar bronnen, dus ik gebruik het wel eens als tussenstation.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36486285
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Marokko hebben ze een speciaal soort geneesmiddel ervoor. Met Shampoo over je buik wrijven (dus op een droge buik!) en dan laten inwerken. Shampoo moet wel wat einogwattes bevatten.
En dáárom zal Marokko nooit bij de EU komen. Richt je eigen afrikaanse unie maar op
pi_36486304
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En dáárom zal Marokko nooit bij de EU komen. Richt je eigen afrikaanse unie maar op
Ey het werkt gewoon hoor! Daar kunnen die Turken nog wat van leren!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36486349
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Marokko hebben ze een speciaal soort geneesmiddel ervoor. Met Shampoo over je buik wrijven (dus op een droge buik!) en dan laten inwerken. Shampoo moet wel wat einogwattes bevatten.
Als ik over je buikje aai komen er vanzelf einogwattes .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36486401
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ey het werkt gewoon hoor! Daar kunnen die Turken nog wat van leren!
Turken hebben dat soort middeltjes niet nodig. Heb je ooit een Turk met buikpijn gezien? Nee, want Turken lachen om buikpijn.
pi_36486413
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Turken hebben dat soort middeltjes niet nodig. Heb je ooit een Turk met buikpijn gezien? Nee, want Turken lachen om buikpijn.
Oow jah!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_36488986
Tijd voor een dutje
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:38:58 #183
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36489091
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb weer eens last van mijn maag
Een stel gaat na een avondje stappen nog een broodje shoarma eten bij de plaatselijke shoarma-tent. Na het eten worden ze echter doodziek en moeten naar het ziekenhuis om hun maag leeg te laten pompen. De dokter vraagt na afloop met enige schroom wat ze gedaan hebben. Op hun vraag wat er dan aan de hand is, antwoordt de dokter dat er sperma van minstens vijf verschillende mannen in hun magen is aangetroffen. Na een controle door de Keuringsdienst van Waren wordt de shoarmazaak gesloten, omdat er in de knoflooksaus inderdaad sperma van een aantal verschillende mannen is aangetroffen.
pi_36489258
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:46:55 #185
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36489308
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
Overigens zijn er tal van beroemdheden die hun maag zouden hebben laten leegpompen in verband met grote hoeveelheden sperma die zich daarin zouden bevinden: Elton John, Alanis Marisonette, Madonna, Freddie Mercury, Rod Stewart.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36489457
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 07:41 schreef George-Butters het volgende:
Regering wil eigen reputatie opvijzelen

Waarom vertellen ze dit? Dat je het gaat doen, is tot daaraantoe, maar het ook daadwerkelijk bekendmaken is gewoon sneu.
Vage PR inderdaad .
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:53:07 #187
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36489495
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 07:41 schreef George-Butters het volgende:
Regering wil eigen reputatie opvijzelen

Waarom vertellen ze dit? Dat je het gaat doen, is tot daaraantoe, maar het ook daadwerkelijk bekendmaken is gewoon sneu.
Dit zinnetje kan ook alleen maar uit de koker van d66 komen
quote:
"Want je kunt mensen wel steeds iets vertellen, maar je moet het ze ook laten merken", aldus D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36489507
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Collateral damage. Niets aan te doen. Zo ook laatst met die 2 marokkaanse jurken in de trein.

http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece dus
Wat een gestapo zeg.
pi_36489692
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Als we wietteelt legaliseren, is dat dan ook beter tegen het broeikaseffect?
Lijkt me wel, het kan dan immers ook in de open lucht landbouw gekweekt worden (stuk goedkoper), dan zijn er ook geen lampen enzo meer nodig.
pi_36490094
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me wel, het kan dan immers ook in de open lucht landbouw gekweekt worden (stuk goedkoper), dan zijn er ook geen lampen enzo meer nodig.
Maar dan wordt het ook minder sterk .
Wel belangrijk is dat er dan betere controle op kwaliteit en bestrijdingsmiddelen enzo uitgevoerd kan worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36490102
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een gestapo zeg.
Wil je meer van dit soort praktijken, dan moet je rechts stemmen.
pi_36490134
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef pberends het volgende:
Pure gestapo is dit, ronduit schandalig!! Je zou bijna links gaan stemmen.
pi_36490281
quote:

[..]

Maar dat zei ik ook al bij het oppakken van moslims, wat een paniekzaaierij allemaal. Zit je in de trein ben je een halve dag verder voordat je eindelijk bent waar je wil zijn, wat is dit voor bullshit.
pi_36490292
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 08:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

En dan door het gaatje kijken hè
pi_36490297
quote:
Wat een onzin. Van welke partij is Tony Blair?

Oh ja de Engelse PvdA .
pi_36490509
quote:

[..]

In dit land met rare politiek hebben we helaas geen ouderwets rechts. Die zouden zo'n staatsmacht met hand en tand bevechten.
pi_36490550
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar dan wordt het ook minder sterk .
quote:
Onderzoek toonde ook aan dat genetische aspecten belangrijk zijn voor het uiteindelijk THCgehalte in een plant. Weliswaar is warmte van belang voor een hoog THC-gehalte in een plant, maar dit is ondergeschikt aan de genetische bijdrage. Planten die in een warme omgeving opgroeien beschikken in het algemeen over meer THC, maar dat kan gedeeltelijk verklaard worden uit het feit dat onder warmere condities de lagere bladeren uitdrogen en afvallen waardoor de THC zich concentreert in de hogere delen van de plant.
http://www.drugsbase.nl/artikel.asp?artikel=4606

Je zult er denk ik wel goeie hekken omheen moeten zetten
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36490725
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef sigme het volgende:

[..]

In dit land met rare politiek hebben we helaas geen ouderwets rechts. Die zouden zo'n staatsmacht met hand en tand bevechten.
Zou je willen wegblijven met je Wilders propaganda
pi_36490853
Zijn we niet allemaal atheïst?

Laster hier, laster daar....rellen maar.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36490892
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zou je willen wegblijven met je Wilders propaganda
Hahaha

Volgens Wolffje maak ik me schuldig aan wereldvreemde groenlinksigheid, volgens jou aan Wilderspropaganda .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')