abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 07:41:14 #151
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36483768
Regering wil eigen reputatie opvijzelen

Waarom vertellen ze dit? Dat je het gaat doen, is tot daaraantoe, maar het ook daadwerkelijk bekendmaken is gewoon sneu.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36483972
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36483979

En dan door het gaatje kijken hè
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36484052
Wat een takkeweer.

Gelukkig werd ik op een zeer enthousiast 'góede morgen' onthaald door de verzamelde verhuizers hier op de stoep van kantoor.

Ik haat natgeregende broeken dus het is een kort rokje vandaag .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36485041

Ik zie het echt niet. Als je het daaruit kunt halen, dan kan ik het ook uit mijn bord met spaghetti halen. En dan nog? Willen ze nu de vis aanbidden? Godslastering.
pi_36485095
quote:
De woorden 'brand' en 'moskee' in combinatie gebruiken tijdens een gesprek in de openbare ruimte is niet geheel zonder risico's. Dat ondervond een 22-jarige Rotterdammer. Een week geleden voerde hij in de metro het bewuste gesprek met twee vrienden. De politie, die door een getuige was ingelicht, pakte de jongeman twee dagen later op.

"Het is niet te hopen dat Feyenoord verliest, anders gaan ze misschien nog een moskee te lijf", opperde de Rotterdammer "Of ze steken de brand er in", reageerde een van zijn vrienden. Een vrouw die in de buurt stond waarschuwde de politie. Dankzij camerabeelden kon de identiteit van de man en een 19-jarige Capelse vriend worden achterhaald. Beiden werden gearresteerd, de 22-jarige nota bene voor de poort van zijn werkgever Akzo Nobel. Tevens werden de woningen van de betrokkenen doorzocht. "In deze tijd van terroristische dreiging hebben we juist gehandeld", meent woordvoerder Ger de Jong van de Rotterdamse politie.

"Dat ze op scherp staan kan ik me indenken. Maar dit gaat nergens over. Ze hebben m'n hele huis doorzocht!", zegt de moeder van de 22-jarige. Ze noemt haar zoon, die zelf de geschiedenis zo snel mogelijk wil vergeten, 'een keurige jongen uit Kralingen'. Een computer, een telefoon en een camera, die bij de huiszoeking in beslag werden genomen, moeten nog worden teruggegeven. "Wij blijven met een trauma achter", aldus de moeder.
Collateral damage. Niets aan te doen. Zo ook laatst met die 2 marokkaanse jurken in de trein.

http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece dus

[ Bericht 4% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-03-2006 10:36:01 (dôh) ]
pi_36485111
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

Ik zie het echt niet. Als je het daaruit kunt halen, dan kan ik het ook uit mijn bord met spaghetti halen. En dan nog? Willen ze nu de vis aanbidden? Godslastering.
Ach KB, hieruit blijkt eens te meer dat moslims ook maar mensen zijn.

Ik lach me altijd een kriek om mensen die huilende mariabeelden aanbidden, is hetzelfde nietwaar?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36485139
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Collateral damage. Niets aan te doen. Zo ook laatst met die 2 marokkaanse jurken in de trein.

Please KB, doe me er de bron even bij. Bij voorbaat grote dank .
pi_36485433
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach KB, hieruit blijkt eens te meer dat moslims ook maar mensen zijn.

Ik lach me altijd een kriek om mensen die huilende mariabeelden aanbidden, is hetzelfde nietwaar?
Zeker. Maar ook niet helemaal. Moslims aanbidden uberhaupt geen beelden en dan is het vreemd dat enkelen van hen wel vissen willen aanbidden. Mensen die huilende mariabeelden aanbidden, aanbidden al beeldjes, gemaakt door mensen, die Maria en Jezus moeten voorstellen. Voor die mensen is de stap erg klein.
pi_36485524
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zeker. Maar ook niet helemaal. Moslims aanbidden uberhaupt geen beelden en dan is het vreemd dat enkelen van hen wel vissen willen aanbidden. Mensen die huilende mariabeelden aanbidden, aanbidden al beeldjes, gemaakt door mensen, die Maria en Jezus moeten voorstellen. Voor die mensen is de stap erg klein.
Eens. Al zullen zowel de aanbiddende moslims als de aanbiddende katholieken zeggen dat ze het wonder aanbidden, niet de vis / het beeld. (En katholieken over hun gewone beelden dat ze natuurlijk niet dat stuk gips vereren maar de god erachter).

Oh en please please doe me even een bron voor die schandalige arrestatie .

-edit: dankjewel
pi_36485716
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Eens. Al zullen zowel de aanbiddende moslims als de aanbiddende katholieken zeggen dat ze het wonder aanbidden, niet de vis / het beeld. (En katholieken over hun gewone beelden dat ze natuurlijk niet dat stuk gips vereren maar de god erachter).
Jezelf en alles om je heen is in feite een wonder. Als die mensen dát niet kunnen inzien en ze hebben beeldjes en visjes nodig, dan is er ergens iets mis. Als ik mij wil wenden tot God, dan kan ik dat overal en altijd doen. Daar heb ik geen beeldjes of wat dan ook voor nodig. Alsof je een tussenpersoon nodig hebt om bij God te kunnen komen.
quote:
Oh en please please doe me even een bron voor die schandalige arrestatie .

-edit: dankjewel
yw
pi_36485910
Mogguh.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36485937
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jezelf en alles om je heen is in feite een wonder.
Zover ben ik wel met je eens.

Ik zou dan vervolgen met:
Als mensen dát niet kunnen inzien en ze hebben ook nog een wonderlijke god nodig, dan is er ergens iets mis.
quote:
Als ik mij wil wenden tot God, dan kan ik dat overal en altijd doen. Daar heb ik geen beeldjes of wat dan ook voor nodig. Alsof je een tussenpersoon nodig hebt om bij God te kunnen komen.
Ach, ieder z'n meug. Ik heb het op al die goden niet zo.
quote:
[..]

yw
Ik zal er niet steeds om zeuren, maar dit bericht ga ik wat verspreiden, dan moet ik wel met de bron kunnen komen (en niet met bron: Kirmizi )
pi_36485981
Kirmizi!

Je hebt me de bron van de wondervissen gegeven! Ik wil de bron van die arrestatie 'brand + moskee'.
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:33:37 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36486074
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36486077
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:28 schreef sigme het volgende:
Kirmizi!

Je hebt me de bron van de wondervissen gegeven! Ik wil de bron van die arrestatie 'brand + moskee'.
Azijnneuker: http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece
pi_36486110
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n meug. Ik heb het op al die goden niet zo.
Er is maar 1 God. Hoezo 'al die goden'?
quote:
[..]
Ik zal er niet steeds om zeuren, maar dit bericht ga ik wat verspreiden, dan moet ik wel met de bron kunnen komen (en niet met bron: Kirmizi )
Kirmizi is een uitermate betrouwbare bron. Je moet alleen even door een gewenningsproces heen.
pi_36486119
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Azijnneuker: http://www.ad.nl/binnenland/article241368.ece
Zuurpruim. Wederom bedankt.
pi_36486136
Ik heb weer eens last van mijn maag
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:37:54 #170
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36486175
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Onderbuikgevoelens.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36486180
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Er is maar 1 God. Hoezo 'al die goden'?
De goden van de oude vikingen, grieken, romeinen, joden, christenen, moslims, hindoes, bosnegers, weet ik veel allemaal.
quote:
[..]

Kirmizi is een uitermate betrouwbare bron. Je moet alleen even door een gewenningsproces heen.
Daarom vraag ik Kirmizi ook even de link erbij te doen, soms. Hij heeft het heus niet zelf verzonnen.
pi_36486194
bron: Kirmizi
quote:
Verdonk overweegt alsnog lijsttrekkerschap VVD
AMSTERDAM - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) overweegt zich bij nader inzien toch kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de VVD bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2007. Dat zei ze donderdag in het radioprogramma De Ochtenden (EO). Verdonk maakt woensdag bekend wat ze doet.

Ze wil er komend weekeinde eerst nog met haar gezin over praten en met mensen uit de partij. Tot nu toe had Verdonk steeds duidelijk gemaakt dat ze niet beschikbaar is voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Maar ze is in de afgelopen tijd door partijgenoten gevraagd om zich toch kandidaat te stellen. De druk is zo toegenomen dat ze er nu serieus naar kijkt, aldus Verdonk. „Het is een fantastische eer dat zoveel mensen aan mij denken”, zei ze.

Als Verdonk zich kandidaat stelt, moet ze het opnemen tegen in elk geval staatssecretaris Rutte van Onderwijs en Tweede Kamerlid Jelleke Veenendaal. Kamervoorzitter Weisglas (VVD) had Verdonk eerder al opgeroepen de strijd aan te binden met Rutte, die zich als eerste kandidaat had gesteld.
Yessss. Beter voor mijn POL aandelen.
pi_36486210
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
, aai over buik, klaar!
pi_36486213
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Onderbuikgevoelens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36486232
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:39 schreef sigme het volgende:

[..]

, aai over buik, klaar!
In Marokko hebben ze een speciaal soort geneesmiddel ervoor. Met Shampoo over je buik wrijven (dus op een droge buik!) en dan laten inwerken. Shampoo moet wel wat einogwattes bevatten.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')