Leve de vrijheid van meningsuiting! Waarom zou de waarheid over de Jood niet eens gezegd mogen worden!quote:zal ik beginnen.....
al is de Jood nog zo snel. de waarheid achterhaald ze wel!
Sirene :: 06 februari 2006 14:48 :: website
--------------------------------------------------------------------------------
Ik had er al een op een andere log gezet:
Het jodendom is gemeen
Dat tekent de Duitser
Sagunto :: 06 februari 2006 14:50
--------------------------------------------------------------------------------
Jodendom is over het Al-
Gemener dan de Duitser
Sirene :: 06 februari 2006 15:10 :: website
Er waren twaalf tekenaars uit München
Die wilden met ‘n knipoog Jahwe uitdagen
Maar de grap van de goedmoedige Duitsers
Was een trap op Jodendoms’s lange tenen
En dat kan geen enkele Jood verdragen
Ernst :: 06 februari 2006 15:44 :: e-mail
"een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.... Dan dooft het licht"
Kortom, de mooiste dichtregels over wat er in Duitsland etc aan de hand is, de terreur van de straat en de staat, zijn al geschreven, net als alle bittere consequenties van het zwichten voor die terreur al beschreven zijn, in dezelfde regels.
Kortom, ik stuur Van Randwijck in, buiten mededinging uiteraard.
Ernst :: 06 februari 2006 15:52 :: e-mail
Een baardige Rabbi uit Drachten
uitte steeds de vreselijkste klachten
omdat elke keer dat hij een maagd in bed nam
de conclusie steeds weer was "is jodin"
zodat hem weinig anders restte dan door blijven smachten
Sirene :: 06 februari 2006 14:48 :: website
De jood zijn ziel zo zwart als pek
Houd op aarde iedereen voor de gek
Het beste wanneer er geen een meer zou leven
Dan konden wij in vrijheid leven
wij :: 06 februari 2006 17:29
Mensen steun de Duitser
Stuur de Jood heen.
(J.vd Vondel)
Normen Waardendekker :: 06 februari 2006 18:08
De dia loog de spotprent
lamgeslagen is lamgeslagen joodgeslagen
(fl)abdel :: 06 februari 2006 20:41
Ik als originele nederlander protesteer hierbij
tegen de vergelijking : een varken met
joodverslaafden!!!
Een varken is een intelligent zoogdier, schoon en
altijd nieuwsgierig naar van alles en nog wat.
Een varken leert snel en past zich aan, zelfs aan
een bioindustriestal!!!
Ik als a.f.a. man kom op voor de varkens.
Voor hen neem ik het in de eerste plaats op.
Pas daarna ga ik voor jullie andere varkens.
Minder intilligent misschien, maar wel even vruchtbaar als jullie varkens.
a.f.a. greetz van, the one and only (fl)abdel
mici :: 07 februari 2006 12:36
Zonder identiteitsbesef
Eens bestond een Abraham.
Abraham hier, Abraham daar
Joden gingen hem achterna
Op een dag met de hulp van de Duitsers
Kreeg Abraham zijn echte identiteit te beleven.
Maar de waarheid over die valse profeet
Grijpt de Joods in hun reet.
Met hun vuist naar het westen
Proberen zij de vlaggen te verpesten.
Die gehate barbaren
Zullen in het westen nooit aarden.
annabeth :: 08 februari 2006 20:06
Als godsdienstwaanzin
de geesten van mensen
tot gloeiende haat versmeed
dan glimlacht de Hel
en zwijgt de Hemel.
Als vlaggen en Kerken,
en mensen branden,
en bloed door de straten vloeit
dan wordt onze vrijheid voorgoed gesnoeid
door tirannen in naam van Jahwe.
Wij zwichten niet, wij zwichten nooit,
wij zijn onze vrijheid getrouwe,
met censuur en bedreigingen
voor ééuwig verbannen
naar de Hel van Alláh's verlangen!
Geus :: 08 februari 2006 21:48
Goed zo Annabeth, wij zwichten nooit.
De Hollanders net zoals de Duitsers daar
waren er het eerste.
En we zullen hier het laatste zijn.
annabeth :: 11 februari 2006 13:25
Het jodendom is de duivel
die stinkt naar bedorven zuivel,
zo zuur als bedorven griet
die een begrafenis verdiend
om vergiftiging te voorkomen
van onze dierbare cultuur.
De fundamentele Jodendom
is de zwarte splijtzwam
die de wereld verdeeld en vergiftigd
en vol met 'kosher' geboden
de wereld en mensen veroordeeld
tot zoden en Hades waar slechts
de dood mag regeren.
In lugubere Joodsche gewaden,
de rijen gesloten tegen verweer
aanvaarden duivelse vrouwen
'rein' de dood
van alles dat leven heet,
en met gebalde vuisten hoog geheven
is het Jodenfacisme niet van de lucht.
De dood moet heersen
Mazzel en Broghe!
de wereld gezien door een spleet
van gespleten splijtzwam apartheid
die duivelse vrouwen
uit de Thora geboren en getogen
die in godsdienstwaanzin verloren
zelfs hun kinderen offreren aan 'Jahwe'!
obi one :: 11 februari 2006 13:33
Het jodendom met als zijn pracht heeft ons weinig goeds gebracht!
XHitler :: 12 februari 2006 18:22
Bloed,zweet en tranen,
Dood en verderf in Duitsers.
Duivelse plannen te beramen en Ongelovigen Duitser te nemen.
De rails gekromd,verborgen.
Een Duistere tunnel zonder zicht naar 't levenslicht.
Wat zijn dat toch voor mensen niet beter weten dan de Heksen.
XHitler :: 12 februari 2006 23:18
Een mening kan geen kwaad, maar met een respectloze mening krijg je jihaad.
Freya :: 15 februari 2006 11:40
Een ware Jood uit het Oosten,
die wilde op Abraham proosten,
t Elixer was zuur,
en stak huizen in vuur;
Taquija is wel heel Kosher toasten!
Een Rabbi uit Koog aan de Zaan,
Sprak Vrede voor elk'onderdaan.
De Toorn van God
Is vanf nu je Gebod.
Al moet je er op gaan slaan.!
Er was eens een stoere profeet,
Hij hield van de echte proleet.
Slacht Gojim maar af,
die zijn ja toch maf;
Zo houd je je echt aan mijn Eed!
Er was eens een groot Kalifaat,
Daar waren de mensen zo kwaad.
Men draaid' alles om;
wat recht was, was krom
De Boodschap van Liefde was Haat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een huil-topic.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:20 schreef Ludwig het volgende:
Heb jij dan echt niets te doen?
Dan snappen jullie waarschijnlijk niet wat ik ermee bedoel. Natuurlijk hebben jullie door dat dit allemaal anti-islam gebash is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Kansloos topic, lijkt mij en verdiep je eens in de geschiedenis.
Wanneer jouw historische kennis van hetzelfde niveau is als je Nederlands wens ik je veel succes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
Nog steeds kansloos en niet, qua historische kennis gepaard gaan, topic.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer jouw historische kennis van hetzelfde niveau is als je Nederlands wens ik je veel succes.![]()
In jouw geschiedenis kan ik me moeilijk verdiepen. In de geschiedenis van het jodendom, want het lijkt me sterk dat het van jou is, heb ik me al verdiept.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis van mij en mijn jodendom?
Lees je maar eens in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef LXIV het volgende:
Ben je daadwerkelijk een Jood, zoals je suggereert, dan toch niet een bijster snuggere. Anders had je wel begrepen wat ik bedoelde.
Nog even voor alle duidelijkheid: Dit is dus géén anti-Joods topic! Verre van dat. Net zomin als dit een anti-islam topic is!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
tja, ze bestaan ook op Fok! en hebben een soort zintuig ontwikkelt voor FOUTE usertjes.
Ik begrijp je kritiek wel en je hebt ook wel in beperkte mate gelijk, alleen je vergelijking is verkeerd. De situatie van 40-45 kan niet geprojecteerd worden op de hedendaagse samenleving. Correcter is het om de situatie in Joegoslavië te vergelijken met de situatie waarin het grootste deel van Europa nu in verkeerd. De fout die op constante basis wordt gemaakt is de vergelijking tussen Joden en moslims. Deze vergelijking is incorrect en zelfs een grove belediging aan het adres van de joodse gemeenschap(pen).quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan snappen jullie waarschijnlijk niet wat ik ermee bedoel. Natuurlijk hebben jullie door dat dit allemaal anti-islam gebash is.
Okee, blij te zien dat jij nu ook vindt dat bepaalde lieden aan het doorslaan zijn. Niet alleen de anti-moslim stemming (op internet) lijkt qua vorm op antisemitisme, ook de anti-links stemming lijkt daar, vrijwel letterlijk, op...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan snappen jullie waarschijnlijk niet wat ik ermee bedoel. Natuurlijk hebben jullie door dat dit allemaal anti-islam gebash is.
Maar stel je nu voor dat bovenstaande inderdaad zo gepost was over de Joden. Zouden we dan ook achteroverleunen en het onder de noemer van "vrijheid van meningsuiting" scharen? Ik denk het namelijk niet.
Op deze manier heb ik willen laten zien hoever het gekomen is met het gebash van de islam en de moslims, en hoe met een simpele ctrl-find-replace bijna letterlijk teksten te maken zijn die in der Stürmer beslist niet misstaan hadden.
"Nederland wordt wakker!". Dat is toch precies zo als "Deutschland erwache!" En zo kan ik er nog wel tien aanwijzen in de post.
Overigens kun je in veel van mijn vorige posts teruglezen dat ik beslist geen islamofiel ben. Maar nu zijn er toch mensen aan het doorslaan. En het wordt vreemd genoeg allemaal getolereerd.
Mm, ben jij dat wel die dit schrijft???quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik begrijp je kritiek wel en je hebt ook wel in beperkte mate gelijk, alleen je vergelijking is verkeerd. De situatie van 40-45 kan niet geprojecteerd worden op de hedendaagse samenleving. Correcter is het om de situatie in Joegoslavië te vergelijken met de situatie waarin het grootste deel van Europa nu in verkeerd. De fout die op constante basis wordt gemaakt is de vergelijking tussen Joden en moslims. Deze vergelijking is incorrect en zelfs een grove belediging aan het adres van de joodse gemeenschap(pen).
Jij trapt in de klassieke hypocriete vergelijking door islamgebash op 1 lijn te stellen met het bashen van Joden. Het verschil zit niet in de getroffen bevolkingsgroepen, maar in de motieven. Mensen die een irrationele haat koesteren tegen de joodse gemeenschap proberen dit, om voor de hand liggende redenen, te maskeren door verwijzen naar vermeende incorrectheden in de holocaust geschiedschrijving, met als oogmerk deze te bagitaliseren en steun te vinden voor een nieuwe. Deze motieven gaan echter niet op voor "islamgebash". De krant Jylland-Posten, die deze rel starte door de cartoons te publiceren, had niet als motief misdaden tegen moslims te maskeren of aan te zetten tot deze, maar om de zelfcensuur te doorbreken omtrend de "profeet" van de mohammedanen. Dit is, gezien de ophef, aardig gelukt.
Aangezien de toekomst altijd als een verrassing komt, kon men niet weten dat door de reactie van de mohammedanen de Europeanen, die deze toch al verguisde religie niet echt op prijs stelden (understatement), van de Islam gingen walgen. Dat brengt ons virtueel in de situatie waarin Joegoslavië zich in bevind. Twee grote groepen, grotendeels gescheiden door etniciteit, die elkaar naar het leven staan. In Joegoslavië staan ze tegen over elkaar met geweren, in de rest van Europa met woorden en we mogen hopen dat dit zo blijft.
Ohja, is dat zo? Waar gebeurt dat dan? En hoe vaak gebeurt dat relatief, om het als 'niet zelden' te kunnen bestempelen? Volgens mij klets je hier duidelijk uit je nek.quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ben jij dat wel die dit schrijft???
Anyway, hoe verklaar jij dat "anti-moslim users" niet zelden ook het lot van de Joden tijdens WO2 bagatelliseren of zelfs ontkennen?
Geenszins geklets, constatering van feiten. Volgens de paradigmaverschuivers bestaat er verband tussen wat zij de "religie van de Holocaust" noemen en de multiculturele samenleving, die ons dankzij (s)linkse mediacratische manipulatie door de strot is geduwd. Echte paradigmaverschuivers schuwen het dan ook niet om het taboe op de Holocaustontkenning te slechten of te proberen bij de Holocaust zogenaamd kritische kanttekeningen te plaatsen. Aangezien zij het idee van monocultuur of Leitkultur propageren, als oplossing voor huidige problematiek tav integratie, is het ook niet zo verwonderlijk dat zij op z'n minst niet geheel en al onsympathiek staan tov het fascisme, dat immers ook een (rigide) monocultuur voorstond. Natuurlijk zijn hun vasthoudende zij het onbeholpen pogingen om de Holocaust af te doen als een soort links geloofsartikel gedoemd ten onder te gaan. Kijk, je kunt er op zich best tegen protesteren dat je als fascist wordt uitgeaakt als je een monocultuur propageert, maar dat fascisme monoculturaliteit voorstond en dat dit nu eenmaal geleid heeft tot de Holocaust, daaraan valt ook door de paradigmaverschuivers niets aan te veranderen... en wel aangezien dit vastgesteld wordt mbv waardevrije wetenschap. Op z'n minst is het onkies en onsmakelijk van de paradigmaverschuivers om mbv hun miezerige pseudo-argumentatietjes aan die Holocaust te morrelen ten einde hun ideologische puntjes te maken en voor de rest overal de huilebalk uit te hangen. De enige conclusie die je kunt trekken is dat het Westen nu eenmaal een steeds pluriformere cultuur heeft opgeleverd, die zich nu niet en in de toekomst niet verhoudt tot het gepropageerde monoculturele ideaal der paradigmaverschuivers. We zullen de oplossing dus vanuit een andere hoek moeten zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ohja, is dat zo? Waar gebeurt dat dan? En hoe vaak gebeurt dat relatief, om het als 'niet zelden' te kunnen bestempelen? Volgens mij klets je hier duidelijk uit je nek.
Volgens mij begrijpen de meeste 'anti-moslim users'het verschil wel tussen het één en het ander heel goed, enkele uitzonderingen daargelaten.
In Joegoslavie vochten bevolkingsgroepen tegen elkaar, die al eeuwen daar leefden en min of meer hun eigen grondgebied hadden. Of dacht je dat de Bosniers en Kosovaren in de jaren dertig daarheen gemigreerd zijn? De vergelijking met de joden in de jaren twintig/dertig is dan "correcter" omdat beide groepen als minderheid in een land zijn. Je mag me trouwens uitleggen wat de grove belediging is aan het adres van de joodse gemeenschappen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik begrijp je kritiek wel en je hebt ook wel in beperkte mate gelijk, alleen je vergelijking is verkeerd. De situatie van 40-45 kan niet geprojecteerd worden op de hedendaagse samenleving. Correcter is het om de situatie in Joegoslavië te vergelijken met de situatie waarin het grootste deel van Europa nu in verkeerd. De fout die op constante basis wordt gemaakt is de vergelijking tussen Joden en moslims. Deze vergelijking is incorrect en zelfs een grove belediging aan het adres van de joodse gemeenschap(pen).
Alhoewel ik het niet eens eens ben met je stelling (jodenhaat uit(te) zich op wel meer vlakken dan holocaustobntkenningen en Jezusmoordenaars), ben ik het met de uitomst van je vergelijking ook niet eens. Veel kritiek op de Islam richt zich in de eerste plaats richt ook op vermeende incorrectheden in dit geval de Koran (vul maar iets in van veelwijverij tot een kinderverkrachtende profeet etc. etc. etc.), waarna eigengemaakte waarheden (alle palestijnse kinder staan klaar om zichzelf op te blazen in het bijzijn van zoveel mogelijk christenen) zonder veel weerklank geaccepteerd worden.quote:Jij trapt in de klassieke hypocriete vergelijking door islamgebash op 1 lijn te stellen met het bashen van Joden. Het verschil zit niet in de getroffen bevolkingsgroepen, maar in de motieven. Mensen die een irrationele haat koesteren tegen de joodse gemeenschap proberen dit, om voor de hand liggende redenen, te maskeren door verwijzen naar vermeende incorrectheden in de holocaust geschiedschrijving, met als oogmerk deze te bagitaliseren en steun te vinden voor een nieuwe.
Jaja, tuurlijk hadden ze een reden, de eerste was publiciteit, de tweede was een stijgende oplage, de derde was een beetje pesten en de vierde verzonnen ze erbij en die noem je net op. Maar je bent het hopelijk met me eens dat dit alleen een uitlaatklepje is van wat dieperliggende problemen.quote:Deze motieven gaan echter niet op voor "islamgebash". De krant Jylland-Posten, die deze rel starte door de cartoons te publiceren, had niet als motief misdaden tegen moslims te maskeren of aan te zetten tot deze, maar om de zelfcensuur te doorbreken omtrend de "profeet" van de mohammedanen. Dit is, gezien de ophef, aardig gelukt.
Ik neem aan dat je inziet dat dit soort domme uitspraken gelijk staat aan de bordjes met Europe is the cancer, the Islam the answer? En ik neem aan dat je inziet dat de Nazi's in de jaren twintig en dertig dit soort gedachten en gevoelens in de maatschappij misbruikten voor de doelen die we helaas maar al te goed kennen? En daarom vind ik het een treffende vergelijking van de TS, niet omdat die 100% kloppend is, maar wel omdat die je wijst op de beinvloedbaarheid van ej eigen denkbeelden.quote:Aangezien de toekomst altijd als een verrassing komt, kon men niet weten dat door de reactie van de mohammedanen de Europeanen, die deze toch al verguisde religie niet echt op prijs stelden (understatement), van de Islam gingen walgen.
Zolang we elkaar als individuen blijven (gaan) zien, zal het niet gebeuren. Dus een hint: Sta op vanachter je computer en loop eens naar buiten. Praat met mensen en je zult zien dat je de ene mag en de andere niet. En het zal niet mogelijk blijken te zijn om de groep die je niet mag te onderscheiden van de groep die je wel mag op basis van etnische kenmerken.quote:Dat brengt ons virtueel in de situatie waarin Joegoslavië zich in bevind. Twee grote groepen, grotendeels gescheiden door etniciteit, die elkaar naar het leven staan. In Joegoslavië staan ze tegen over elkaar met geweren, in de rest van Europa met woorden en we mogen hopen dat dit zo blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |