morgen gezond weer opquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een tuig van de richel, die relschoppers in Frankrijk. Dat ze allemaal gerodney kingd mogen worden.
Toch denk denk ik wel dat dit soort zaken zin hebben, vaak reageren juist de mensen die het aan het denken zet, juist niet, precies om die reden, ik heb die ene over de Joden ook gelezen trouwens, goed topic!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
Altijd een teleurstelling wanneer een topic, waar je toch je best op doet, wordt afgebrand.
In eerste instantie ging het hier helemaal fout: De eeuwige jood.. Niemand snapte wat ik ermee bereiken wou. Ik was nog even bang voor een ban.
En dít topic heeft nóóit iemand kunnen waarderen: Metafysische oprisping![]()
Het beste schep je nog vermaak voor de massa. Dát gaat er altijd in als zoete koek.
Ik ben meer geeindigd op de MAVO, ik ben begonnen op het IVBO-A. (dat is ook nog een heel verhaal opzich.) Maar hoe bedoel je sectie Nederlands? Je doet alleen modules die met literatuur te maken hebben? Ik ben juist op dit moment bezig met Inleiding in de literatuur, best interessant, maar ook iets dat toch wat verder van me afstaat, en dan heb ik ook nog gepland dat ik het binnen 3 wil doen in m'n overmoedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:55 schreef LXIV het volgende:
Daar ben ik ook begonnen (MAVO). En studeer op dit moment ook in de sectie cultuurwetenschappen van de OU. (Nederlands).![]()
Je hebt er demonstranten, die duidelijk komen demonstreren en idioten, die duidelijk komen slopen. Zeg nu zelf, welke werkgever van een willekeurige winkel in die straten wil aan zo'n idioot een baan aanbieden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een tuig van de richel, die relschoppers in Frankrijk. Dat ze allemaal gerodney kingd mogen worden.
Als u het mij toestaat, ga ik er een nachtje over slapen. Veel dank in ieder geval voor dit compliment. Op het moment lees ik vooral over een thema dat ik laatst noemde toen we het over Weber en het kapitalisme hadden, namelijk de ontwikkeling van het bankwezen in geisoleerde samenlevingen als Japan. Maar ik heb veel meer vragen dan antwoorden, dus laten we hopen dat iemand die er wat meer bekwaam in is het leest.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
p.s. Johan, open weer eens een topic, deze wereld en dit forum snakt naar reactie van nette doordachte mensen als jij.
dit is slechts afleidingquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Is Frankrijk nog te redden?
De laatste tijd komt het enkel nog slecht in het nieuws.
Voor het grote werk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef zakjapannertje het volgende:
dit is slechts afleiding
De revolutie begint toch in Frankrijk. Of moet ik mijn geschiedenisboeken verbranden ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Is Frankrijk nog te redden?
De laatste tijd komt het enkel nog slecht in het nieuws.
Volgens het NOS journaal waren de relschoppers inderdaad meer de types die ook betrokken waren bij de eerdere rellen en niet zozeer studenten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor het grote werk?
Volgens mij broeit er echt iets zeker in al die verpauperde wijken. Kan me niet voorstellen dat de relschoppers echt studenten zijn maar gewoon dezelfde gasten als die vorig jaar de boel in de fik staken.
Net nu het warmer begint te worden, wacht maar even tot de nachtvorst terug is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De revolutie begint toch in Frankrijk. Of moet ik mijn geschiedenisboeken verbranden ?
Ja ze zijn wel trendsettend qua revoluties maar of we met een nieuwe Franse revolutie blij moeten zijn. Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
De revolutie begint toch in Frankrijk. Of moet ik mijn geschiedenisboeken verbranden ?
Dat weet ik wel zeker. Ze lijken ook veel op onze vrienden in A'dam en andere grote steden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor het grote werk?
Volgens mij broeit er echt iets zeker in al die verpauperde wijken. Kan me niet voorstellen dat de relschoppers echt studenten zijn maar gewoon dezelfde gasten als die vorig jaar de boel in de fik staken.
Die dragen ook bivakmutsen??quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:21 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ze lijken ook veel op onze vrienden in A'dam en andere grote steden.
Opzich is dat nog verontrustender.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:20 schreef Monolith het volgende:
Volgens het NOS journaal waren de relschoppers inderdaad meer de types die ook betrokken waren bij de eerdere rellen en niet zozeer studenten.
het is wel vaker rumoerig geweest in Frankrijk, daar heb je niet een poldermodel zoals hier dus is onvrede aldaar algauw relletjes, massale stakingen ed. omdat ze daar minder geneigd zijn te overleggen/water in de wijn te doen, het schrikt denk ik zo wel de buitenlandse bedrijven af met dit imago, het is dat Frankrijk op andere gebieden zoals scholing hooggekwalificeerde mensen kent dat het economisch klimaat daar een beetje redtquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor het grote werk?
Dat Fransen bij het minste of geringste staken was me wel duidelijk. Ze staken volgens mij vaker wel niet nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef zakjapannertje het volgende:
het is wel vaker rumoerig geweest in Frankrijk, daar heb je niet een poldermodel zoals hier dus is onvrede aldaar algauw relletjes, massale stakingen ed. omdat ze daar minder geneigd zijn te overleggen/water in de wijn te doen, het schrikt denk ik zo wel de buitenlandse bedrijven af met dit imago, het is dat Frankrijk op andere gebieden zoals scholing hooggekwalificeerde mensen kent dat het economisch klimaat daar een beetje redt
Och het Pateur instituut b.v. is een van de beste in Europa. Qua onderwijs doen ze het echt wel goed hoor. daar doet een onderzoekje van een brit niks aan afquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Fransen bij het minste of geringste staken was me wel duidelijk. Ze staken volgens mij vaker wel niet niet.
Die hooggekwalificeerde mensen valt ook tegen als je recent onderzoek moet geloven over het IQ in Europa.
Het geeft wel een indicatie en ik verbaas me er eerlijk gezegd ook niet overquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef du_ke het volgende:
Och het Pateur instituut b.v. is een van de beste in Europa. Qua onderwijs doen ze het echt wel goed hoor. daar doet een onderzoekje van een brit niks aan af.
l'ecole polytechnique was ook het enige topinstituut tussen de Amerikaanse en Britse instituten in de ranglijst van Times een tijdje terug als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och het Pateur instituut b.v. is een van de beste in Europa. Qua onderwijs doen ze het echt wel goed hoor. daar doet een onderzoekje van een brit niks aan af.
dan heb je de fabuleuze Henry vanavond dus NIET gezien, anders zou je wel beter wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Fransen bij het minste of geringste staken was me wel duidelijk. Ze staken volgens mij vaker wel niet niet.
Die hooggekwalificeerde mensen valt ook tegen als je recent onderzoek moet geloven over het IQ in Europa.
Nou naar mijn idee zegt het meer over de onderzoeksmethodiek dan over het daadwerkelijke IQ.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het geeft wel een indicatie en ik verbaas me er eerlijk gezegd ook niet over.
Hoewel onze zuiderburen de conclusies uit het onderzoek in twijfel trekken.
Een intellectuele zwaluw maakt natuurlijk nog geen intellectuele zomer he.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef du_ke het volgende:
Nou naar mijn idee zegt het meer over de onderzoeksmethodiek dan over het daadwerkelijke IQ.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article238429.ecequote:Bevrijdingspop weert Lange Frans
HAARLEM - Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft...
... het optreden afgezegd naar aanleiding van een vechtpartij waarbij Lange Frans vrijdag betrokken was.
De rapper mishandelde tijdens een optreden een jongen uit het publiek die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid.
Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werd benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'. Hij staat in die hoedanigheid met Baas B op de programma's van diverse bevrijdingsfestivals. De ambassadeurs worden op 5 mei met een helikopter naar de verschillende locaties gevlogen. Lange Frans en Baas B bezoeken vooralsnog Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten. De vlucht naar Haarlem is nu van de baan.
Voorbeeldfunctie
,,Hoe irritant mensen in je publiek ook zijn, als helikopteract van de bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie'', verklaart Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop, dinsdag. ,,Wij vinden het niet kunnen dat je je op een dergelijke manier uitlaat. Zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid.''
In het gastenboek op de website van het Haarlemse evenement is een stroom aan reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat een deel van het publiek de komst van Lange Frans niet op prijs stelt. ,,Wij nemen deze signalen serieus'', aldus Sukel. ,,Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts.'' Het bestuur van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland wil binnenkort met Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.
Het Nationaal Comité 4 en 5 mei, de organisatie die de vrijheidsambassadeurs aanwijst, veroordeelt de actie van Lange Frans. De rapper mag wel aanblijven als ambassadeur van de vrijheid. Het comité en de bevrijdingsfestivals roepen wel op tot discussie over ,,hoe we met onze vrijheid en die van anderen om wensen te gaan''. Lange Frans en Baas B doen hieraan mee. Een woordvoerster van het comité laat weten dat over de precieze invulling hiervan nog wordt gesproken.
Godzijdank, ik hoop dat we nooit meer hoeven te rekenen op 'ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er zo lekker uit'quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article238429.ece
Ambassadeur van de vrijheid.
De vrijheid om mensen te slaan maar of dat de bedoeling is.
Lekker hypocriet allemaal.
Helaas mag hij nog wel bij de 3 andere bevrijdingsfestivals komen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
Godzijdank, ik hoop dat we nooit meer hoeven te rekenen op 'ga je mee naar Diemen-zuid, want je ziet er zo lekker uit'![]()
Nee Lange Frans is de uitgelegen persoon om te spreken over mensenrechtenquote:Lange Frans en Baas B bezoeken vooralsnog Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten.
Misschien zegt 'ie sorry ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helaas mag hij nog wel bij de 3 andere bevrijdingsfestivals komen.
[..]
Nee Lange Frans is de uitgelegen persoon om te spreken over mensenrechten.
Voor z'n misdragingen of voor de enorme bagger die hij produceert?quote:
In het belang van de mensheid in elk geval...quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor z'n misdragingen of voor de enorme bagger die hij produceert?
Ik kan me acties van lange Frans voorstellen die meer in het belang van de mensheid zijn, maar dat schijnt in strijd te zijn met de policy.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
In het belang van de mensheid in elk geval...
Dat was niet de eerste keer en vast ook niet de laatste keer, maar ik ben weer op de hoogte van de meningsverschillen tussen Harry en Leon de Winter dus ik ga nu echt pitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef du_ke het volgende:
En dat alles naar aanleiding van een incident met een Molukker in de plaatselijke meppeler dicotheek tijdens een middelbare school feestje.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef Johan_de_With het volgende:
''Negerzoenverketteraar'' zou ook zo maar eens het Woord van het Jaar kunnen worden. Goedenavond!.
Tsja...op mijn schoolfeestjes gebeurden ook dat soort dingen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef du_ke het volgende:
En dat alles naar aanleiding van een incident met een Molukker in de plaatselijke meppeler dicotheek tijdens een middelbare school feestje.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6530EF6A11BCC.htmlquote:29 Maart 2006 11:46
Charles Taylor bij vlucht gepakt
Oud-president Taylor van Liberia is opgepakt. Gisteren verdween hij vanuit zijn huis in Nigeria. Dat land wilde hem uitleveren aan een VN-tribunaal.
Charles Taylor werd gearresteerd bij de grens van Nigeria met Kameroen, in het noorden. Vogens de politie wilde hij het land ontvluchten. Taylor verbleef tot voor kort in het zuiden van Nigeria.
Het VN-tribunaal wil krijgsheer Taylor berechten voor 17 misdaden tegen de menselijkheid. Die zouden gepleegd zijn in Sierra Leone tussen 1997 en 2003. Nigeria bepaalde onlangs dat Taylor mag worden uitgeleverd. Over de voorwaarden werd nog onderhandeld.
quote:Door GertJanPeter - woensdag 29 maart 2006 @ 10:18 - (-2 - Troll / flame)
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef wijsneus het volgende:
...laat em, geen hond die het koopt.
Wedden dat Rood_Verzet, Vazzili_Z(of zoiets) , , Meki, GroteKhan, edit: naajra etc heel graag dat boek willen kopen.....
schuld van noord-Afrikaquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef zakjapannertje het volgende:
wat is er met de zon aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |