Dat zou je zo kunnen zeggen. Alhoewel, écht verkeerd was hij nu ook weer niet. Je moet hem natuurlijk wel in het licht van zijn eigen tijd beschouwen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Als in de verkeerde man op de juiste plaats?
Pim was toch dood? Of was hij eigenlijk niet dood, maar in coma, en hebben nu de rozenkruisers hem in een catacombe in Italië (Italië!) in een halfslaap voor als wanneer het zover is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Clairy net, er staat een man in coma op de lijst, is dat niet revolutionair..
Dom gansje, en Pim dan, die was permanent in coma
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
en Pim dan, die was permanent in coma
Truste, lekker schaapjes tellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef sigme het volgende:
Pim was toch dood? Of was hij eigenlijk niet dood, maar in coma, en hebben nu de rozenkruisers hem in een catacombe in Italië (Italië!) in een halfslaap voor als wanneer het zover is?![]()
* sigme gaat naar bed
Je moet hem natuurlijk wel in het licht van zijn eigen tijd beschouwen. Dan valt het toch nog wel mee. Maar het was in ieder geval wel een vechtersbaas.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Als in de verkeerde man op de juiste plaats?
Ik ben geen Poezie man, maar dat was zeker een bijzonder gedicht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef sigme het volgende:
Maar wie weet probeer ik het nog wel eens, een paar stapjes buiten POL. Ik heb er al gepost, in het topic van LN, over het gedicht Awater.
Een onverdeeld succes.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef sigme het volgende:
. Ik heb er al gepost, in het topic van LN, over het gedicht Awater.
TTK is denk ik het meest lieve en beleefde subforum hier op FOK! Heel anders als deze arena.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank. Je bent een goede stimulans, eerlijk gezegd.
TTK doet me altijd denken aan wvttk. Mijn favoriete vergaderpunt.
Maar wie weet probeer ik het nog wel eens, een paar stapjes buiten POL. Ik heb er al gepost, in het topic van LN, over het gedicht Awater.
Zo is dat, voor hodiecentrisme is hier dan ook geen plaats.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
Je moet hem natuurlijk wel in het licht van zijn eigen tijd beschouwen. Dan valt het toch nog wel mee. Maar het was in ieder geval wel een vechtersbaas.
Ik vind C&H eigenlijk het leukste forum, maar ik heb er al te lang niet meer gepost, ja pasgeleden John Dewitt's topic nog geschopt, verder niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef LXIV het volgende:
TTK is denk ik het meest lieve en beleefde subforum hier op FOK! Heel anders als deze arena.
Poeh. Zoveel weet ik niet van de vooroorlogse Nederlandse politiek. Ik heb op Colijn gestemd, maar was dat niet diegenen die opriep om rustig te gaan slapen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zo is dat, voor hodiecentrisme is hier dan ook geen plaats.![]()
Trouwens, welke zou jij kiezen?
[poll] Kies de beste premier van 1900 tot 1945
Zow is da, andersj hadde we hieur nu isjlamieties gesjprokuh in plaatsj van Hollandsj.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Karel Martel was een groot man.
Nu zie ik pas dat je er lange beschrijvingen onder hebt geplakt. Die moet ik echt eerst lezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zo is dat, voor hodiecentrisme is hier dan ook geen plaats.![]()
Trouwens, welke zou jij kiezen?
[poll] Kies de beste premier van 1900 tot 1945
Nee, da's niet waar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zow is da, andersj hadde we hieur nu isjlamieties gesjprokuh in plaatsj van Hollandsj.
Mjah, die uitspraak is aardig uit z'n verband getrokken. Ik vond 'em best redelijk, een 7'tje als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
Poeh. Zoveel weet ik niet van de vooroorlogse Nederlandse politiek. Ik heb op Colijn gestemd, maar was dat niet diegenen die opriep om rustig te gaan slapen?
Over FOK! gesproken, ik weet nu eindelijk waar die naam vandaan komt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Tafkahs het volgende:
na de ster, fok jou!
"U zegt 't"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, da's niet waar.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Over FOK! gesproken, ik weet nu eindelijk waar die naam vandaan komt.
Ik heb je net even onder de search gegooid, interessante topics hoor, jij bent geen gewoon soldaat ofwel?quote:
Klinkt goed, maar ik moet helaas nog zoveel lezen, ik schrijf het allemaal op, en als ik afgestudeert ben, dan heb ik tenminste wat te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is trouwens een bundel over ''Groen van Prinsterer tweehonderd jaar'' die je misschien wel zal interesseren. ''Vonken van heilig vuur'', is de titel.
Nee. Maar dat had ook nog wel gekund hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik heb je net even onder de search gegooid, interessante topics hoor, jij bent geen gewoon soldaat ofwel?
http://www.wereldomroep.n(...)iew=Standard#4797897quote:Geen Arabische steun verzet Sudan tegen VN
President Omar Hassan al-Bashir van Sudan heeft de Arabische Liga meer financiële steun gevraagd voor de vredesmacht van de Afrikaanse Unie in zijn land.
De Verenigde Naties willen die weinig effectieve Afrikaanse vredesmacht vervangen door een VN-troepenmacht. Die zou een einde moeten maken aan de burgeroorlog in Darfur in het westen van Sudan. President Bashir vreest dat zo'n troepenmacht neerkomt op een buitenlandse interventie.
Maar op hun top in Khartoem willen de leiders van de Arabische landen zich niet uitspreken tegen het VN-plan voor een omzetting van de troepenmacht.
Secretaris-generaal Kofi Annan zegt dat het mogelijk is dat een groot deel van de huidige Afrikaanse vredesmacht wordt opgenomen in zo'n nieuwe internationale troepenmacht in Darfur.
Altijd leuk om oude threads te lezen en met name je eigen reactie(s).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik heb die search nog niet zo lang geleden ontdekt, en het is een leuk speeltje. Zo vond ik ook nog allerlei beginnerstopics van me terug:
Had Hitler een zoon?
Generaal Spoor, held of oorlogsmisdadiger?
Galerij onttroonde vorsten/troonpretendenten
Wat als?...deeltje 2
Adolf I, koning der Nederlanden?
Jan Pieterszoon Coen in retrospectief
WO1, Paul von Lettow-Vorbeck
Deze niet C&H topic waren ook wel eh... apart:
Wat is dat toch om je als rotzak/bitch te etaleren?
bagger topic
Liefde is:
Theorieen van alles & het postmodernisme
quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef MrX1982 het volgende:
Liefde is leven op een wolk van geluk.
ja, leuk is dat om te lezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik heb die search nog niet zo lang geleden ontdekt, en het is een leuk speeltje. Zo vond ik ook nog allerlei beginnerstopics van me terug:
Had Hitler een zoon?
Wat als?...deeltje 2
bagger topic
Liefde is:
Het is me al eerder opgevallen dat je erg veel van de (Europese) geschiedenis afweet. Heb je dit gestudeerd of is het je grote interesse?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Had Hitler een zoon?
Wat als?...deeltje 2
bagger topic
Liefde is:
Nou wil ik niet zeggen dat Europeanen filantropen zijn, maar het valt me wel vaker op dat dat de Arabieren niet zo solidair met elkaar zijn (op nationaal niveau).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef Johan_de_With het volgende:
''Nec pluribus impar'' was het motto van de Fransen, niet waar? (Ik begrijp dat ''LXIV'' nu ook een stuk beter.)
Je [onz] topic werd niet gewaardeerd zo te zien ondanks het educatieve karakter waarmee menig ONZ user best zijn of haar voordeel zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude threads te lezen en met name je eigen reactie(s).
[..]
"Ook tegen een overmacht opgewassen" Het devies van Lodewijk XIV.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef Johan_de_With het volgende:
''Nec pluribus impar'' was het motto van de Fransen, niet waar? (Ik begrijp dat ''LXIV'' nu ook een stuk beter.)
Moslims proberen altijd uit te stralen alsof ze een blok vormen maar dat valt vaak vies tegen. Net zoals christenen nooit echt een blok vormen maar dat ook minder uit proberen te stralen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nou wil ik niet zeggen dat Europeanen filantropen zijn, maar het valt me wel vaker op dat dat de Arabieren niet zo solidair met elkaar zijn (op nationaal niveau).
Het is mijn interesse, mijn opa kon altijd heel beeldend over de oorlog vertellen, en ik was een typisch "Waarom?" kind, dat hielp ook. Ik studeer tegenwoordig Algemene Cultuurwetenschappen in hoog tempo, eigenlijk had ik wel geschiedenis willen studeren, maar ik doe het deeltijd bij de OU én met een fikse korting, dus ik had niet zoveel keuze. Ik ben het ook pas later gaan doen, ik was een vroegtijdig schoolverlater, mijn hoogst afgeronde opleiding is MAVO.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:44 schreef LXIV het volgende:
Het is me al eerder opgevallen dat je erg veel van de (Europese) geschiedenis afweet. Heb je dit gestudeerd of is het je grote interesse?
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.mininova.org/tor/28647
Superdoehiej![]()
Altijd een teleurstelling wanneer een topic, waar je toch je best op doet, wordt afgebrand.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je [onz] topic werd niet gewaardeerd zo te zien ondanks het educatieve karakter waarmee menig ONZ user best zijn of haar voordeel zou kunnen doen.
afgestudeertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat had ik meteen al door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |