So damn true.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:07 schreef BennyNL het volgende:
mensen die zich daar druk over maken zijn pas puberaal
..zegt iemand die pimpt met Erasmus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:07 schreef BennyNL het volgende:
mensen die zich daar druk over maken zijn pas puberaal
probeer je je nu als een bitch te etaleren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
..zegt iemand die pimpt met Erasmus.![]()
NOTquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Jo0Lz het volgende:
GVD KOP HOUDEN.
Aso / bitch / flamen is cool.
dus je kleine zusje is een beetje een geile bitch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef devileyes het volgende:
Ik snap dat ook niet maar zie het meestal bij me kleine zusje in der msn naam staan... volgens mij is het gewoon puberaal en een beetje aandacht trekken van de mensen
zou best kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Herald het volgende:
[..]
dus je kleine zusje is een beetje een geile bitch?
maar ik gok dat dat 99% van de gevallen dat het eronder staat dat het in werkelijkheid helemaal niet zo is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef Nickthedick het volgende:
Vooral vrouwelijke fokkers hebben er een handje van om in hun ondertitel te zetten dat ze vreemd, een bitch of psychotisch zijn.![]()
Noem eens voorbeelden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat is dat toch met al die lui die er trots op zijn om zichzelf als bitch/klootzak af te schilderen, zou het soms de angst zijn om aardig gevonden te worden?![]()
Ik vind het maar puberaal hoor...![]()
Djenneke is al een goed voorbeeld zie ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:17 schreef devileyes het volgende:
[..]
maar ik gok dat dat 99% van de gevallen dat het eronder staat dat het in werkelijkheid helemaal niet zo is...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |