als je ziet wat daar doorheen gaat wel jahquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef Scarface2004 het volgende:
En wtf heb je aan een darmtoerist, hoe mooi die kont ook mag zijn een darm zelf is gewoon goor.
zaadquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
als je ziet wat daar doorheen gaat wel jah
mischien bij jou maar bij mij niet hoorquote:
I beg the differ.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik vind het heel lief van je , dat je mijn flora zou willen zijn...maar iets minder geslaagd vind ik dat je me in dezelfde OP als die spaanse slet plaatst.
Mijn tittons zijn echt en vele malen mooier...en mijn snuit..afijn, dat mag ook duidelijk zijn.
Moet je maar betere pics voorradig hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik vind het heel lief van je , dat je mijn flora zou willen zijn...maar iets minder geslaagd vind ik dat je me in dezelfde OP als die spaanse slet plaatst.
Mijn tittons zijn echt en vele malen mooier...en mijn snuit..afijn, dat mag ook duidelijk zijn.
Illussies zijn okay.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
tvp voor als er nog bewijs komt om deze bewering te onderbouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
En beter Spaans spreken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je maar betere pics voorradig hebben.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
ook nog pics van voorkant + hoofd svp.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je dat echt??
Neen....quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je dat echt??
Ja duh, met je bacterie-pc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan een darmbacterie zijn :/
Alsof je dan op Fok kunt posten :/
Ben je dat echt??quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Van mezelf natuurlijk.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |