Ik zou blij zijn met die beschuldigingen van hen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Volgens Wolffje maak ik me schuldig aan wereldvreemde groenlinksigheid, volgens jou aan Wilderspropaganda.
Je vergelijkt mij met die puisterige eeuwige maagd? Nu is het oorlog.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Volgens Wolffje maak ik me schuldig aan wereldvreemde groenlinksigheid, volgens jou aan Wilderspropaganda.
Jij bent als goed moslim toch ook maagd? En als turk waarschijnlijk voorzien van een dikke neus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vergelijkt mij met die puisterige eeuwige maagd? Nu is het oorlog.
Mag ik muze zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn we niet allemaal atheïst?
Laster hier, laster daar....rellen maar.
Dat is toch ook bijna hetzelfde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ghe, van Wolffje weet ik tenminste hoe hij eruitziet. Van jou weet ik heel weinig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vergelijkt mij met die puisterige eeuwige maagd? Nu is het oorlog.
En zo'n modieus dun baardje, geschoren tot een lijntje....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent als goed moslim toch ook maagd? En als turk waarschijnlijk voorzien van een dikke neus.
Bedoel je niet Armani?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
Versace, Armana....1 pot nat.
Kijk, dáár zou ik nou bezwaar tegen maken. Hoe minachtend, ik vind dat vrijdagmiddagborrel ook écht niet kanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil je Vrijdag niet betuttelen?
Onlangs had ik een feest op vrijdag, waarbij welgeteld een neger aanwezig was. Die hebben we toen ook maar Vrijdag gedoopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, dáár zou ik nou bezwaar tegen maken. Hoe minachtend, ik vind dat vrijdagmiddagborrel ook écht niet kan.
Ik zou niet durven. Mijn lievelingsdag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil je Vrijdag niet betuttelen?
Zo, dat wist je niet he, Chirac, dat Voltaire gewoon Engels sprak!quote:En daarom sluit ik af met woorden van Voltaire, die dit mijns inziens in een breder perspectief kunnen worden gebruikt en niet zo zeer uitgaan van vrijheid van meningsuiting, maar van het bovenstaande en veel belangrijkere (al dan niet bestaande) begrip vrije wil:
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
Ik had dat ook gezien, het kwam mij niet geheel voor als horend bij het filosofisch concept 'vrije wil', maar dat ligt vast aan mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo, dat wist je niet he, Chirac, dat Voltaire gewoon Engels sprak!
Ja, dat ziet er poolser uit.quote:
ONDER ONS DAN, HE!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Onlangs had ik een feest op vrijdag, waarbij welgeteld een neger aanwezig was. Die hebben we toen ook maar Vrijdag gedoopt..
Ja ja, je moet ze d'r wel onder houden natuurlijk.quote:
Tenslotte heeft Ice Cube een film gemaakt met de titel Friday, dus waar hebben we het over?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja, je moet ze d'r wel onder houden natuurlijk.
zelfs next friday, he got a thing going on..quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tenslotte heeft Ice Cube een film gemaakt met de titel Friday, dus waar hebben we het over?
Verneuk de massa en grijp de kassa...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Tafkahs het volgende:
Oude kuifjes zijn grappig, daarin wordt de blanke als ' massa ' aangesproken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tenslotte heeft Ice Cube een film gemaakt met de titel Friday, dus waar hebben we het over?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verneuk de massa en grijp de kassa...
Ik ben niet van gisteren of zo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Vertrouw ze niet!
jij bent ons foster parents entiteitjequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Nu niet allemaal schuchter achter je kijken of er een neger achter je meekijkt hè..
Ik ben aan het werk hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Nu niet allemaal schuchter achter je kijken of er een neger achter je meekijkt hè..
wie won er?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb nog wel eens een damesromannetje getroffen waarin de kaffers gewoon een strenge hand nodig hadden. Anders gingen ze luieren.
Marktwerking he, zuivere concurrentie zorgt vanzelf voor de meest efficiënte bedrijfsvoering.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het.
Blank bedrijfje?
In de liefde zijn er alleen maar winnaarsquote:
Yiiihaaaa!quote:DEN HAAG - Oliemaatschappij Shell heeft donderdag de adviesprijzen voor benzine en diesel verhoogd, met respectievelijk 1,4 cent en 0,4 cent. Een liter euro ongelood komt op 1,439 euro en diesel komt op 1,089 euro per liter. Dat heeft Shell zijn pomphouders laten weten.
Da's het lelijkste hart dat ik ooit gezien heb, sigme. Het spijt me.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
In de liefde zijn er alleen maar winnaars [afbeelding].
Mooiere kont dan Vida...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik vind het heel lief van je , dat je mijn flora zou willen zijn...maar iets minder geslaagd vind ik dat je me in dezelfde OP als die spaanse slet plaatst.
Mijn tittons zijn echt en vele malen mooier...en mijn snuit..afijn, dat mag ook duidelijk zijn.
hoe wist zij dat ze Spaans is eigenlijk?quote:
Die naam, Harry. Ze is natuurlijk Cubaanse.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hoe wist zij dat ze Spaans is eigenlijk?
Ik vergeef je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's het lelijkste hart dat ik ooit gezien heb, sigme. Het spijt me.
is dat ene met die reet als bijzettafel die je eerder in een ander draadje postte of is Vida weer een andere?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die naam, Harry. Ze is natuurlijk Cubaanse.
Da's een andere, maar met vergelijkbare maten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
is dat ene met die reet als bijzettafel die je eerder in een ander draadje postte of is Vida weer een andere?
Da's zeker kasteelt ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's een andere, maar met vergelijkbare maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |