De smaak van de gemiddelde man is ook walgelijk. Lonsdale Lohan, Hillary "anorexia" Duff en barbiepop Jessica Simpson, daar word je niet blijer van.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Johan_de_With het volgende:
pberends is een typische nieuwe man. Smaak in vrouwen (vindt Jessica Simpson lelijk en aanbidt Monica B.), en toch laag bij de gronds zo af en toe.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's een andere, maar met vergelijkbare maten.
Ik zag het net pas, ik ben nu pas weer online.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:20 schreef sigme het volgende:
LN, kom even naar de POLSC!
Wacht even, moet het even opscharrelen. zo terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik zag het net pas, ik ben nu pas weer online.
vuttel vuttel!
Nee, zij is Argentijns.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die?
Hier ging het om, je zou het volgende boek moeten opscharrelen:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wacht even, moet het even opscharrelen. zo terug
quote:
De eerste westerse premier die een zwart kindje op die manier in de armen neemt, moet nog geboren worden.quote:Erdogan Touched by Darfurians
Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, moved by the scene at the Darfur refugee camps, sent instruction to the Turkish Red Crescent (Kizilay) to build a hospital there.
After attending the Arab League summit in the Sudanese capital, Khartoum, yesterday, Erdogan traveled to Darfur, which continually tops the international community’s agenda its for bloody conflicts and refugee camps.
The prime minister traveled from Khartoum to Darfur’s capital Nyala where he visited Otac refugee camp that offers protection to Sudanese escaping civil war in their country.
Prime Minister Erdogan personally oversaw the delivery of aid packages from Turkey containing 40 tons of cookies and diapers.
He was moved by the scenes of suffering and contacted Kizilay President Tekin Kucukyali and instructed him to go ahead with the immediate construction of a field hospital in the region.
Turkish Prime Minister, accompanied by State Ministers Besir Atalay and Mehmet Aydin, was welcomed by State Governor al-Haj Atta al-Manan Idris with an official ceremony at Nyala Airport.
Briefing on the situation in Darfur at his official office, Idris said contrary to new reports in the media “there was no tribal fighting, or oppression of majority groups.”
The prime minister, elaborating his hope that there should be no attempts of assimilation or genocide in Darfur, recalled the verses of the Quran, which frowned up inter tribal fighting.
“We should focus on equality between men and women. In that respect your parliament is better than ours. From what I heard yesterday, one quarter of the Sudanese parliament is represented by women” said Erdogan, highlighting the importance of the democracy and equality.
After Nyala, the PM will travel to Jeddah city in Saudi Arabia.
Ja, toevallig ben ik er nu net het één en ander over aan het lezen, ik zal het onthouden, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier ging het om, je zou het volgende boek moeten opscharrelen:
*****************************************************************************************
De kaas en de wormen
Het bekendste boek van de Italiaanse historicus Carlo Ginzburg, ging over het wereldbeeld van een zestiende-eeuwse molenaar uit Friuli, voor de inquisitierechtbanken gedaagd vanwege zijn eigenaardige wereldbeeld, met een wereld als een kaas vol gaten, krioelend van de wormen. Ginzburg heeft zich in zijn carrière vaak bezig gehouden met processen waarin de rechters onbewust optreden als antropologen en dus, verblind als ze zijn, onbewust allerlei interessante historie over de beschuldigde meedelen.
*****************************************************************************************
Goed onthouden!quote:Volgens mij heeft de openbare bieb in Groningen het wel (in het magazijn), ik neem aan dat je daar af en toe in de buurt komt (ernaast, om precies te zijn).
Het is maar een dun boekje, lees het! Niet een of andere samenvatting.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, toevallig ben ik er nu net het één en ander over aan het lezen, ik zal het onthouden, bedankt voor de tip.![]()
Oh, ik let best op, somsquote:[..]
Goed onthouden!![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef George-Butters het volgende:Ouderavond.
Ik zit nog tot 20.30 op school....
"Beste ouders, ga maar ergens anders zeiken".quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef George-Butters het volgende:Ouderavond.
Ik zit nog tot 20.30 op school....
Nou, nou, beter kan ik het haast niet zeggen.quote:Mohammed wordt volgens de Deense moslims afgebeeld als zijnde oorlogszuchtig, een onderdrukker van de vrouw, een crimineel, gestoord en onintelligent en bovendien zou een verband worden gesuggereerd tussen de profeet en oorlog en terrorisme.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:
urgh.
ziek.
en ik weet eindelijk waarom.
quote:
Nee, dat vroeg ik de tandarst ook al. Ze zei: "De ontsteking is niet open. Goed voor jouw sociale leven."quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Je stinkt sowieso uit je muil dus.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef pberends het volgende:
http://www.amerikaantje.be
van russische politiehelmen tot nepgranaten.
[afbeelding]
Of nee wacht de 1e Murken-kleding: witte sokken in badslippers en dan daarmee de straat op gaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En zo'n modieus dun baardje, geschoren tot een lijntje..... Oh, en witte sokken duidelijk zichtbaar onder de Armana-pantalon.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De eerste westerse premier die een zwart kindje op die manier in de armen neemt, moet nog geboren worden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]Ontstoken kaak door rotte verstandskies.[afbeelding]
Hier staat ie op het punt om Yvonne te gaan nemen:quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij staat op zo'n bosneukkleedje.
Kan het jou wat schelen als er ergens moslims worden gedood?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Gelukkig zijn het je moslimbroeders die de genocide in Darfur plegen en voorkomen dat de VN er wat aan doet![]()
Goh, een dergelijk grapje lag én niet voor de hand én doet me een stuk beter voelen.quote:
Amerikaantje.bequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Hier staat ie op het punt om Yvonne te gaan nemen:
[afbeelding]
De Genocide wordt voornamelijk op niet-islamitische, zwarte Soudanezen gepleegd. Alles uit naam van de Dar el Harb-natuurlijk. En allah kan weer tevreden zijn dat zijn volgelingen vele tienduizenden omleggen uit zijn naam. Vrede zij met hen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kan het jou wat schelen als er ergens moslims worden gedood?
Was dat de bedoeling dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goh, een dergelijk grapje lag én niet voor de hand én doet me een stuk beter voelen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, vlieg op, ik word er helemaal tureluurs van.
Ik neem aan dat jij niet Gerard Cox bent en dat dergelijke al te voor de hand liggende humor drie tandjes beneden jouw niveau is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling dan?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]Ontstoken kaak door rotte verstandskies.
Sinds de verkiezingsoverwinning kan niemand meer zeggen dat slechts een kleine minderheid vd Palestijnen extremistisch is: de overgrote meerderheid heeft voor Hamas gekozen.quote:Direct na de beëdiging van de nieuwe Palestijnse regering door president Mahmoud Abbas hebben Canada en de Verenigde Staten alle diplomatieke banden met het land verbroken. Beide landen zien Hamas, dat de Palestijnse verkiezingen van januari overtuigend won, nog altijd als een terroristische organisatie en weigeren daarom elke vorm van onderhandeling.
De slachtoffers van de Janjaweed zijn óók moslims - de grote tegenfactie, de JEM, zijn ook Islamisten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:06 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
De Genocide wordt voornamelijk op niet-islamitische, zwarte Soudanezen gepleegd. Alles uit naam van de Dar el Harb-natuurlijk. En allah kan weer tevreden zijn dat zijn volgelingen vele tienduizenden omleggen uit zijn naam. Vrede zij met hen.
Dat, mijn waarde Raymond, is natuurlijk ook weer niet waar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingsoverwinning kan niemand meer zeggen dat slechts een kleine minderheid vd Palestijnen extremistisch is: de overgrote meerderheid heeft voor Hamas gekozen.
De overgrote meerderheid van het percentage kiesgerechtigden die ook nog zijn stem heeft uitgebracht. Nuance is erg moeilijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingsoverwinning kan niemand meer zeggen dat slechts een kleine minderheid vd Palestijnen extremistisch is: de overgrote meerderheid heeft voor Hamas gekozen.
Dat is waar. De CCCP/Mao-shirtjes draagsters zoals Floripas en Sigme zullen het wel weer te vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat, mijn waarde Raymond, is natuurlijk ook weer niet waar.
Het is duidelijk dat Raymond nooit weet waar hij over praat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
De slachtoffers van de Janjaweed zijn óók moslims - de grote tegenfactie, de JEM, zijn ook Islamisten.
Ja, maar ik weet niet of mijn antibiotica wel beerenburg kan verdragen. Dat is jammer, want in de buurt van het Memmelan (fokking diakritische tekens) drink ik graag een glaasje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaan we nog wel schaapjes tellen?
Leuk zijn ze he, die [afbeelding]kwootjes[afbeelding]?
Waar woont Raymond eigenlijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Raymond nooit weet waar hij over praat.![]()
Scherp argument!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is waar. De CCCP/Mao-shirtjes draagsters zoals Floripas en Sigme zullen het wel weer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |