Dus ze hebben tevens een blanke ster?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:58 schreef thefunny het volgende:
Omdat de zon in die holte's nooit schijnt.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:02 schreef DarkElf het volgende:
kunnen mensen gewoon een antwoord geven wat ergens op slaat ipv nonsens te spuien?
het is hier geen onzin namelijk!
Ze lopen toch altijd rond te stampen in hun blote aarsch in de Sahara?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Dus ze hebben tevens een blanke ster?
Wat voor normaal antwoord moet je hierop geven dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:02 schreef DarkElf het volgende:
kunnen mensen gewoon een antwoord geven wat ergens op slaat ipv nonsens te spuien?
het is hier geen onzin namelijk!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef tass het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heeft dat niet te maken met de afstamming van de aap??
En nee ik bedoel dit niet sarcastisch, beledigend of rasistisch!!
De aap loopt toch op handen en voeten....
Kijk maar naar de gorilla, die heeft ook een lichtere binnenkant aan zijn handen en voeten.
Apart trouwens, dat dit wel kan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ze stonden op handen en voeten toen ze gespoten werden
o ja?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef tass het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heeft dat niet te maken met de afstamming van de aap??
En nee ik bedoel dit niet sarcastisch, beledigend of rasistisch!!
De aap loopt toch op handen en voeten....
Kijk maar naar de gorilla, die heeft ook een lichtere binnenkant aan zijn handen en voeten.
Een paar duizend jaar geleden zat natuurlijk nog niet iedereen achter een buro en moest er op het eten gejaagd worden (veel rennen, beestje doodmaken, slachten, etc). Lijkt me dat onderdelen van het lichaam die veel gebruikt worden misschien geen noodzaak zagen om pigment aan te maken. Er schijnt immers inderdaad veel minder zon op. (Ow, de voorspelbare reacties over andere lichaamsdelen mogen achterwege blijven.)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:04 schreef B-FliP het volgende:
Een grote functie van de huid is het opnemen van zonlicht...
De enige plekken waar t schijnbaar niet nodig is om zonlicht op te nemen zijn de
handpalmen en onder de voeten... Daar is de huid aangepast aan t voelen en
gebruik, zo zitten er meer zenuwen en eeltvorming... Pigment is hierbij niet nodig...
Waar?!?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef TrenTs het volgende:
Oh gadverdamme hoor, we hebben weer een fatsoensmongool.
Veel plezier.
ik zit niet alleen maar dit topic te lezen hoor, soms zie je iets niet meteen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |