Sharon Dijksma, kamerlid voor de PvdA, en kreeg enige tijd geleden een kind. Bekend van het voorstel dat hoogopgeleiden vrouwen maar moeten gaan werken en anders een boete. Verzin hier hoe ze uberhaupt zwanger is geworden!quote:kinderen
1 zoon
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:26 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ze zei tegen haar vriend dat als ie nu niet snel z'n veel te kleine piemel in haar zou stoppen ze de PC weg zou gooien zodat ie z'n 50 posts per dag mooi kon vergeten
Tjezes... Dan kom je op de wereld en eerste wat je ziet is dat beest.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[..]
Sharon Dijksma, kamerlid voor de PvdA, en kreeg enige tijd geleden een kind. Bekend van het voorstel dat hoogopgeleiden vrouwen maar moeten gaan werken en anders een boete. Verzin hier hoe ze uberhaupt zwanger is geworden!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Bij Sharon Dijksma moet ik altijd aan Dit Was Het Nieuws denken: Sharon Dijksma is zwanger. De politie gist nog naar de motieven van de dader..
Die ken ik nog!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Bij Sharon Dijksma moet ik altijd aan Dit Was Het Nieuws denken: Sharon Dijksma is zwanger. De politie gist nog naar de motieven van de dader..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Mooi, nog 130 to go.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze zat vorige week bij Paul de Leeuw en was toch een kilogram of 30 afgevallen geloof ik.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zware botten![]()
Wat? Als die borstvoeding moet krijgen hoeft ie voorlopig niet bang te zijn te verhongerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:52 schreef Ricky_ het volgende:
Arm kind.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Foto van het voorval:
[afbeelding]
Opgelost, slotje
Frituurvet is nou niet erg gezond voor een kind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat? Als die borstvoeding moet krijgen hoeft ie voorlopig niet bang te zijn te verhongeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |